Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het zou de snor verklaren
Je betaalt wel, maar daar krijg je dan ook wat voor terug.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
We zullen of dat argument volgende generatie nog steeds op gaat
PS3 en Rev. online worden gratis (toch?) en voor Xbox Live moet je vooralsnog gaan betalen
Ben benieuwd wat de kwaliteit van de services wordt en of het een beetje goed uitpakt.
Lamer dan Raiden kan het niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
Omg snake als opa. Imo best wel triest
.
Misschien word het wel een vette game hoor
Hideo weet immer te verassenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:26 schreef H.Flick het volgende:
Het is wel typisch iets voor Hideo. Eerst 'beloven' dat je met Snake speelt en vervolgens screenshots van een hoogbejaarde vent in een stealthpak laten zien. Prachtig.
ik vond metal gear 2 zelf wel vet, boeide me niet om met raiden te spelen.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lamer dan Raiden kan het niet.
Sowieso, Snake kickt aarsch. Oud of niet.
Da's tenminste afwisselingquote:Op woensdag 14 september 2005 18:26 schreef H.Flick het volgende:
Het is wel typisch iets voor Hideo. Eerst 'beloven' dat je met Snake speelt en vervolgens screenshots van een hoogbejaarde vent in een stealthpak laten zien. Prachtig.
Ik zeik niet dat het geld kost ik heb immers geen xbox. Hoewel ik het wel slecht vind van Ms maar dat terzijde.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:36 schreef Gamedemon het volgende:
ja maar je zeikt over dat xbox live geld kost, en ik leg uit dat het of weinig of niks kost, maarja das phanboy praat natuurlijk!
Nee, je zegt dat de kwaliteit van de anderen zuigt (true waarschijnlijk), maar dat dat niks zegt over de komende generatie. Dus het kan zo maar zijn dat de andere 2 even goed zijn en niks kosten.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:36 schreef Gamedemon het volgende:
ja maar je zeikt over dat xbox live geld kost, en ik leg uit dat het of weinig of niks kost, maarja das phanboy praat natuurlijk!
Slecht?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zeik niet dat het geld kost ik heb immers geen xbox. Hoewel ik het wel slecht vind van Ms maar dat terzijde.
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat de kwaliteit van de anderen zuigt (true waarschijnlijk), maar dat dat niks zegt over de komende generatie. Dus het kan zo maar zijn dat de andere 2 even goed zijn en niks kosten.
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen.
Zolang Sony het serverbeheer/hosten overlaat aan de makers van de game zal je nooit zo'n stabiel netwerk krijgen als XBOX live..
[how-to] Imageshack correct gebruikenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef Xrenity het volgende:
Overigens is die Prof. dude Otacon (of wisten jullie dat al?)
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste doet het hier.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[how-to] Imageshack correct gebruiken
Ja.. En zolang ze dat blijven doen kan je nooit kwaliteit garanderenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat is zeker waarDoen ze dat echt? Wordt niks denk ik
Developers kijken natuurlijk liever de kat uit de boom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |