abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2005 @ 16:05:03 #301
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30827138
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Zou wel hard voor MS zijn als de X360 net zo hard flopt als de eerste Xbox. Ze denken serieus dat je alles kan kopen. Ze denken dat Sony alleen maar marktleider is doordat ze eerder waren. Pff, Sony heeft de Dreamcast weten weg te drukken, terwijl die (volgens mij) voor de PS1 uitkwam.
Sony heeft gewoon goede marketing, goed imago, en verdomd leuke spellen exclusief voor PS-systemen.

Ik kan me nog steeds die presentatie van de X360 herinneren op MTV; met Frodo.......echt te triest voor woorden. Optreden, babbeltje van Frodo, optreden, console laten zien, optreden, babbeltje van Frodo, optreden, einde programma.

Ik denk dat het marktaandeel van MS in de States zal toenemen, maar in de rest van wereld zal Sony vooral met Nintendo z'n marktaandeel moeten delen.
nee de eerste xbox is geflopt met 22 miljoen verkochte exemplaren ze hebben een marktaandeel van 20% weten te verkrijgen met de eerste console. Dat vind ik toch best succesvol, tuurlijk hebben ze er gewoon veel geld tegen aan gegooid, maar maakt dat iets uit voor het succes van een console?

Microsoft heeft ook een goede marketing en verdomd leuke spellen exclusief voor de Xbox. Over het imago valt nog te discussieren, maar die is met de Xbox zeker niet slecht te noemen. Ze hebben een goede service naar de klant toe, goede online-service.

Dan heb je nog het Japan verhaal... hopelijk heeft Microsoft geleerd van de fouten en proberen ze het nu weer opnieuw. Er komen een hoop Japanse games uit, de console is erg goedkoop daar. Maar als ik Microsoft was zou ik Japan lekker links laten liggen en de Westerse markt gaan veroveren, daar zitten veel meer potentiele klanten namelijk

Tuurlijk het Sony het betere imago, als je hebt over een spelconsole dat heeft iedereen het over een Playstation. Maar het gaat ze echt niet lukken om Microsoft weg te drukken. Misschien dat dit het geval wordt waar twee honden vechten om een been, gaat de derde er mee heen
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')