we have a winner! tnxquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef koffiekoekje het volgende:
www.sugarbabes.nlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het nadeel aan sugarbabes is dat de tarieven er niet bij staan.... www.hookers.nl is toch ruim beterquote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef koffiekoekje het volgende:
www.sugarbabes.nlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel hoor:quote:Op woensdag 14 september 2005 21:38 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Het nadeel aan sugarbabes is dat de tarieven er niet bij staan....
Hahah, ja doen doen.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:38 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Iemand al op het idee gekomen in de trent van Marktplaats Sukkels, HOOKERS Loosers topic aan te maken?
Ik heb dubbel gelegen om negatieve resenties over sommige dames van lichte zeden.
doe es een usernamequote:Op donderdag 15 september 2005 18:44 schreef Vivi het volgende:
Een vriend van mij post daar regelmatigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vroeg me idd ook al af waarom daar nog geen topic over was.. zitten leuke commentaren tussen jaquote:Op donderdag 15 september 2005 17:38 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Iemand al op het idee gekomen in de trent van Marktplaats Sukkels, HOOKERS Loosers topic aan te maken?
Ik heb dubbel gelegen om negatieve resenties over sommige dames van lichte zeden.
quote:Ten eerste is ze denk ik al gauw een 120 kg tot 130 kg, ten tweede lult ze behoorlijk veel, ten derde meurde ze flink uit haar doos, ten vierde was de kamer ijzig koud (de verwarming ging pas aan toen we binnenkwamen) en ten vijde pijpt ze zo dat (goed) dat je na vijf tellen al bijna klaar komt. Dat lijkt een voordeel maar is het niet.
Neequote:Op donderdag 15 september 2005 21:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
doe es een usernameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:47 schreef Vivi het volgende:
Er loopt daar iemand rond met als nick "Tepelstreeltje"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke zool gaat er betalen voor dat soort tientonnersquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Vroeg me idd ook al af waarom daar nog geen topic over was.. zitten leuke commentaren tussen jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop