Het nadeel aan sugarbabes is dat de tarieven er niet bij staan.... www.hookers.nl is toch ruim beterquote:
Wel hoor:quote:Op woensdag 14 september 2005 21:38 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Het nadeel aan sugarbabes is dat de tarieven er niet bij staan....
Hahah, ja doen doen.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:38 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Iemand al op het idee gekomen in de trent van Marktplaats Sukkels, HOOKERS Loosers topic aan te maken?
Ik heb dubbel gelegen om negatieve resenties over sommige dames van lichte zeden.
doe es een usernamequote:Op donderdag 15 september 2005 18:44 schreef Vivi het volgende:
Een vriend van mij post daar regelmatig
Vroeg me idd ook al af waarom daar nog geen topic over was.. zitten leuke commentaren tussen jaquote:Op donderdag 15 september 2005 17:38 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Iemand al op het idee gekomen in de trent van Marktplaats Sukkels, HOOKERS Loosers topic aan te maken?
Ik heb dubbel gelegen om negatieve resenties over sommige dames van lichte zeden.
quote:Ten eerste is ze denk ik al gauw een 120 kg tot 130 kg, ten tweede lult ze behoorlijk veel, ten derde meurde ze flink uit haar doos, ten vierde was de kamer ijzig koud (de verwarming ging pas aan toen we binnenkwamen) en ten vijde pijpt ze zo dat (goed) dat je na vijf tellen al bijna klaar komt. Dat lijkt een voordeel maar is het niet.
Neequote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:47 schreef Vivi het volgende:
Er loopt daar iemand rond met als nick "Tepelstreeltje"
Welke zool gaat er betalen voor dat soort tientonnersquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Vroeg me idd ook al af waarom daar nog geen topic over was.. zitten leuke commentaren tussen ja![]()
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |