Dit is een degradatiestrijdtopic hoor, je hoort je hier niet te vertonen als RKC-erquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:04 schreef HAL9000S het volgende:
En hoogendorp scoort de 2-0RKC blijft nummer 1 van de competitie

Misschien dat OJC hem kan gebruiken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:02 schreef HAL9000S het volgende:
Jullie mogen nog steeds Jochen Jansen terughebben trouwens

Wat een heerlijk luxeprobleemquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:06 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dit is een degradatiestrijdtopic hoor, je hoort je hier niet te vertonen als RKC-er

Ik heb in m'n prille leven aardig wat voetbalwedstrijden bezocht ( niet DG veel, maar tochquote:

Hierin heb je wel gelijk iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb in m'n prille leven aardig wat voetbalwedstrijden bezocht ( niet DG veel, maar toch) maar vaak zijn 3e klasse amateurwedstrijden net zo leuk als wedstrijden bij Ajax, Heerenveen of Heracles bezoeken.

Tja... Alianza Lima tegen Cristal of La U is ook mooier dan welke wedstrijd in Nederland dan ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb in m'n prille leven aardig wat voetbalwedstrijden bezocht ( niet DG veel, maar toch) maar vaak zijn 3e klasse amateurwedstrijden net zo leuk als wedstrijden bij Ajax, Heerenveen of Heracles bezoeken.

Je punt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tja... Alianza Lima tegen Cristal of La U is ook mooier dan welke wedstrijd in Nederland dan ook.

Dat het er weinig tot niets mee te maken heeft.quote:

Júíst wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat het er weinig tot niets mee te maken heeft.

quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Júíst wel.
Ik had ook liever Liverpool in de competitie dan RKC.

Worden wel dure uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Boca Juniors in de 1e divisie.

Leuker dan een goedkope uitwedstrijd naar Omniworld of Telstar.quote:

Plus dat de wedstrijd niet later hoeft te beginnen in verband met een supporters- of spelersbus die vrijdag in de file staat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef Stpan het volgende:
Minder kans op afgelasting ivm sneeuw.

Vast wel, maar dan gaan de supporters gewoon ergens tussen Schiphol en BsAs in knokken. In de oerwouden van Suriname ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Stpan het volgende:
Zou de KNVB dan ook wedstrijden omgooien omdat rivaliserende supporters elkaar anders op weg naar Schiphol tegenkomen?

Dit lijkt wel een beetje op zijn Euro League ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef pfaf het volgende:
Of boven de Atlantische Ocean. Maar we kunnen van Raaij eens vragen of hij ons steunt in dit voorstel.... )

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |