abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2005 @ 18:37:37 #51
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30578706
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef appelsap het volgende:
Het lijkt me dat je een ballon wel erg hard moet opblazen wil je hem als dildo kunnen gebruiken
Volgens mij bedoelt ie er in stoppen en dán opblazen...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_30578835
Ja dat heb ik gelezen, maar dan moet hij toch nog best hard zijn wil je er wat mee kunnen?
Misschien maar gewoon eens proberen
  woensdag 14 september 2005 @ 18:47:32 #53
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30578933
Ik denk dat je dr niet mee heen en weer moet zoals met een dildo maar dat het om het steeds vollere gevoel gaat. Dat je m dus steeds verder opblaast.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_30581355
lijkt me een ballon niet geschikt voor...kan irritaties veroorzaken. gebruik dan iets anders (ga naar een seksshop) als je persé zoiets vaags wil doen...
  woensdag 14 september 2005 @ 20:07:50 #55
81237 releaze
best of both worlds
pi_30581753
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:56 schreef Hanneke1983 het volgende:
lijkt me een ballon niet geschikt voor...kan irritaties veroorzaken.
true true.
Maar waarom iedere keer dat ballonnenverhaal? een heel goed veilig niet irriterend alternatief is gewoon een condoom. En iedereen die daar ooit eens mee heeft gespeeld weet dat dat ding ontzettend veel lucht en water en wrijving kan houden.

Het klinkt wel enigszins interessant eigenlijk. Ik zou er niet van klaarkomen ofzo, maar ik denk wel dat het geinig zou aanvoelen. Ha. En dan klaargebeft of gevingerd worden. spieren die zich om het condoom samenknellen. Ja, klinkt eigenlijk wel aardig
(maar ja, wat voorn plezier beleeft de vent eraan he)
pi_30583375
Dat zo'n ding in je klapt lijkt me echt heel sterk, want met een vuist is een vagina echt gevuld, van voor tot achter, dan voel je echt overal om je hand heen vaginawand.

Dus heel veel groter opblazen dan een fikse mannenvuist zal denk ik niet gaan, dus zit er geen enkel risiko in dat je de ballon laat klappen, of je moet waterballonetjes gebruiken

Ik vraag me af welk effect het geeft, zal het weleens proberen met een condoom(ballonnen worden toch gestolen voordat ik ze kan gebruiken )
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 14 september 2005 @ 21:21:33 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30584210
Ws. lukt het niet eens om er lucht in te krijgen, de vagina is immers geen openstaande tunnel maar een gesloten ruimte die alleen opengaat als er iets in-of uitgaat. Denk dat je heel veel kracht moet zetten om het omwijd te krijgen. Maar misschien heb ik het mis.
  woensdag 14 september 2005 @ 23:45:28 #58
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_30589863
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:21 schreef Aventura het volgende:
Ws. lukt het niet eens om er lucht in te krijgen, de vagina is immers geen openstaande tunnel maar een gesloten ruimte die alleen opengaat als er iets in-of uitgaat. Denk dat je heel veel kracht moet zetten om het omwijd te krijgen. Maar misschien heb ik het mis.
Fietspomp!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_30594346
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef erodome het volgende:
Dat zo'n ding in je klapt lijkt me echt heel sterk, want met een vuist is een vagina echt gevuld, van voor tot achter, dan voel je echt overal om je hand heen vaginawand.

Dus heel veel groter opblazen dan een fikse mannenvuist zal denk ik niet gaan, dus zit er geen enkel risiko in dat je de ballon laat klappen, of je moet waterballonetjes gebruiken

Ik vraag me af welk effect het geeft, zal het weleens proberen met een condoom(ballonnen worden toch gestolen voordat ik ze kan gebruiken )
Al eens gefist dus?

pi_30597310
even een update. zoals ik al voorspelde viel ik als het spreekwoordelijke blok inslaap toen ik net een vingertop in haar schede had. dus ik zal eens kijken of ik vanavond zin heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 15-09-2005 11:34:25 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30597910
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef Tarak het volgende:

[..]

Fietspomp!!
En bij voorkeur zo'n hogedrukpomp, dat pompt makkelijker.
  donderdag 15 september 2005 @ 11:41:48 #62
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_30598183
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef erodome het volgende:

volgens mij kan je dan beter een stevig condoom gebruiken, zekerheid boven alles he!
K zou er niet aan moeten denken dat ik een vrouw was en dat zou binnen in mij uit elkaar klappen
Lijkt me wel leuk om een keer te doen..hulp nodig?
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_30598290
quote:
Op donderdag 15 september 2005 08:39 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Al eens gefist dus?

Heb gefist, ben (nog) niet gefist, staat wel op mijn verlanglijstje, nu nog een lief meisje met niet al te grote handen vinden die het wil doen(kortom dat het er gewoon een keertje van komt spontaan).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30598299
jongens en meisjes, vanaf het begin post ik al dat je zowel ballon als condoom mag gebruiken. take your pick.
pi_30598753
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb gefist, ben (nog) niet gefist, staat wel op mijn verlanglijstje, nu nog een lief meisje met niet al te grote handen vinden die het wil doen(kortom dat het er gewoon een keertje van komt spontaan).
Mannen hebben ook kleine handen hoor, ik heb echt geen klauwen waar je u tegen zegt. Zelfs kleiner dan mijn vriendin haar handen denk ik... Of wil je liever een meisje?
  donderdag 15 september 2005 @ 12:10:06 #66
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_30598948
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:02 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Mannen hebben ook kleine handen hoor, ik heb echt geen klauwen waar je u tegen zegt. Zelfs kleiner dan mijn vriendin haar handen denk ik... Of wil je liever een meisje?
hopeloos mannetje
pi_30600564
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:02 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Laten we het zo zeggen, verreweg de meeste mannen met wie ik in bed beland zijn niet al te kleine mannen met normaliter de bijbehorende grotere handen.

Daarbij is dit ook niet iets wat ik zo even doe bij een eerste keer met iemand samen, zo van he, ik weet je naam niet meer, maar stop hem er maar tot je pols in
Daarvoor moet je toch wel een beetje weten wat je aan elkaar hebt.

Maar mannen in mijn bed die ik daarvoor genoeg vetrouw mogen het ook gewoon proberen hoor
pi_30601928
ok we gaan weer verder over de inflatablefist. ik denk dat een iets grotere dan een waterballon perfect volstaat, ook door de ronde vorm, die bij een condoom langwerpig is.
pi_30602012
Ik zal eens kijken of ik mijn wederhelft zo gek krijg dit weekend
pi_30602040
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:06 schreef erodome het volgende:
Ik zal eens kijken of ik mijn wederhelft zo gek krijg dit weekend
. en denk aan de legendarische uitspraak: "waar ballonnen zijn is het feest!"

hey en ero, mag ik meedelen in de winst als dit een goed product voor een sexshop is?
  donderdag 15 september 2005 @ 14:46:59 #71
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30602886
Dat met die tuinslang was mijn idee.
  donderdag 15 september 2005 @ 15:09:26 #72
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_30603448
weet je wat me een goed idee lijkt een een snel op-pompende en leeglopende ballon, ik denk toch dat dat vrij veel stimulatie geeft
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_30612168
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:46 schreef -DailaLama- het volgende:
Dat met die tuinslang was mijn idee.
nee dat was van de nazi's. een ijspegel heb ik er allang ingedrukt. time for ballonnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door zoalshetis op 15-09-2005 19:56:46 ]
pi_30613201
Call me grazy!!!!!!
Maar nee dank je
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken
Er is keuze genoeg....
pi_30613256
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef Com.mentator het volgende:
Call me grazy!!!!!!
Maar nee dank je
nee hoor niet crazy. het is gewoon niet jouw idee om opgevuld te zijn en lekker getoucheerd met tong of vingers te worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')