Volgens mij bedoelt ie er in stoppen en dán opblazen...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef appelsap het volgende:
Het lijkt me dat je een ballon wel erg hard moet opblazen wil je hem als dildo kunnen gebruiken
true true.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:56 schreef Hanneke1983 het volgende:
lijkt me een ballon niet geschikt voor...kan irritaties veroorzaken.
Fietspomp!!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:21 schreef Aventura het volgende:
Ws. lukt het niet eens om er lucht in te krijgen, de vagina is immers geen openstaande tunnel maar een gesloten ruimte die alleen opengaat als er iets in-of uitgaat. Denk dat je heel veel kracht moet zetten om het omwijd te krijgen. Maar misschien heb ik het mis.
Al eens gefist dus?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef erodome het volgende:
Dat zo'n ding in je klapt lijkt me echt heel sterk, want met een vuist is een vagina echt gevuld, van voor tot achter, dan voel je echt overal om je hand heen vaginawand.
Dus heel veel groter opblazen dan een fikse mannenvuist zal denk ik niet gaan, dus zit er geen enkel risiko in dat je de ballon laat klappen, of je moet waterballonetjes gebruiken
Ik vraag me af welk effect het geeft, zal het weleens proberen met een condoom(ballonnen worden toch gestolen voordat ik ze kan gebruiken)
volgens mij kan je dan beter een stevig condoom gebruiken, zekerheid boven alles he!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef erodome het volgende:
Dat zo'n ding in je klapt lijkt me echt heel sterk, want met een vuist is een vagina echt gevuld, van voor tot achter, dan voel je echt overal om je hand heen vaginawand.
Dus heel veel groter opblazen dan een fikse mannenvuist zal denk ik niet gaan, dus zit er geen enkel risiko in dat je de ballon laat klappen, of je moet waterballonetjes gebruiken
Ik vraag me af welk effect het geeft, zal het weleens proberen met een condoom(ballonnen worden toch gestolen voordat ik ze kan gebruiken)
Heb gefist, ben (nog) niet gefist, staat wel op mijn verlanglijstje, nu nog een lief meisje met niet al te grote handen vinden die het wil doen(kortom dat het er gewoon een keertje van komt spontaan).quote:
Mannen hebben ook kleine handen hoor, ik heb echt geen klauwen waar je u tegen zegt. Zelfs kleiner dan mijn vriendin haar handen denk ik... Of wil je liever een meisje?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb gefist, ben (nog) niet gefist, staat wel op mijn verlanglijstje, nu nog een lief meisje met niet al te grote handen vinden die het wil doen(kortom dat het er gewoon een keertje van komt spontaan).
hopeloos mannetjequote:Op donderdag 15 september 2005 12:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mannen hebben ook kleine handen hoor, ik heb echt geen klauwen waar je u tegen zegt. Zelfs kleiner dan mijn vriendin haar handen denk ik... Of wil je liever een meisje?
Laten we het zo zeggen, verreweg de meeste mannen met wie ik in bed beland zijn niet al te kleine mannen met normaliter de bijbehorende grotere handen.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mannen hebben ook kleine handen hoor, ik heb echt geen klauwen waar je u tegen zegt. Zelfs kleiner dan mijn vriendin haar handen denk ik... Of wil je liever een meisje?
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:06 schreef erodome het volgende:
Ik zal eens kijken of ik mijn wederhelft zo gek krijg dit weekend
nee dat was van de nazi's. een ijspegel heb ik er allang ingedrukt. time for ballonnen.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:46 schreef -DailaLama- het volgende:
Dat met die tuinslang was mijn idee.
nee hoor niet crazy. het is gewoon niet jouw idee om opgevuld te zijn en lekker getoucheerd met tong of vingers te worden...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef Com.mentator het volgende:
Call me grazy!!!!!!
Maar nee dank je![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |