Daar was ik al bang voor ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:12 schreef Malebolgia het volgende:
waarschijnlijk zal het credit-card bedrijf niet erg van die actie gecharmeerd zijn. Sterker nog, door die directe koppeling van je credit card aan die rekening zul je waarschijnlijk niet eens een transactie kunnen voltooien boven die $30. Zowel, dan krijg je het CC-bedrijf achter je aan en ik weet niet hoe goed de koppeling naar Nederland is in dat soort gevallen. Maar ga er maar vanuit dat het banksysteem is berekend op dit soort grappen.
Ik heb daar 3 maanden gewerkt en had een rekening nodig om wekelijks mijn salaris op te ontvangen.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:40 schreef _Arthur het volgende:
Waarom trouwens een rekening + cc in Amerika aanvragen als je nu weer in Nederland zit?
Niet echt logisch?
Ah ok. Had ik kunnen weten dat je er gewerkt zou moeten hebben. Anders had je al niet eens een rekening kunnen openen.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb daar 3 maanden gewerkt en had een rekening nodig om wekelijks mijn salaris op te ontvangen.
Steeds je paychecks direct innen en al je geld contant bij je houden is ook zo primitief hè.
Dat klinkt helegaar niet slecht.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:08 schreef -Dominator- het volgende:
Ik denk zelf dat ze je weinig kunnen en willen maken, mits het om een klein bedrag gaat.
Tot 1000 dollar ofzo..
Visa, ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:43 schreef Koewam het volgende:
Is het Visa of AE of zo? Die hebben Nederlandse takken en die zullen achter je aankomen! En het is ook frauduleus.
Van horen zeggen. Maken mij niet bang. Over.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:08 schreef Sessy het volgende:
Ooit van interpol gehoord.
100 dollarquote:Op woensdag 14 september 2005 22:34 schreef Sessy het volgende:
Interpol doet ook oplichtingszaken.
Precies. Die zien mij nooit meer terug, gnagna.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:20 schreef Rio het volgende:
Doen! Die kunnen je nooit meer vinden. Zijn zwaar ouderwetse bedrijven waar alles nog via buizenpost wordt geregeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |