abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30573544
Ik vind Ralph ook geen aantrekkelijke jongen. Ik vind hem ook behoorlijk kleurloos in het Huis. Al heb ik wel het idee dat ie steeds meer los komt.
pi_30573558
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:08 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Nathalie is toch best lekker...

En die Ralph is homo met z'n pilletjes en zalfjes...
Vraag me dan sowieso af hoe ze bij mekaar gekomen zijn.
Ik begreep van Ralph dat hij last heeft van zijn huid en daar die medicijnen voor heeft.
Ik persoonlijk vind puisten nou ook niet echt aantrekkelijk dus als daar pillen tegen zijn.

Ik snap ook niet wat hij in die Nathalie ziet, het enige wat ik kan bedenken is dat ze hem aan de brandweersirene doet denken en hij als brandweerman valt daar op
pi_30573585
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:24 schreef J-net het volgende:

[..]

heel erg goed idd, ze kan zo op voor een Oscar

'ja en toen zaten we in de jaccuzzi en toen voelde ik opeens een hand aan mijn broekje......
en ik keek opzij en zeg Ralph zo zitten'

................................'maar niet doorvertellen he?'...........................

Ze ziet wat ze wilt zien, net als Dildo die denkt dat Joost gek op haar is. Als je Joost gisteren over zijn relatie en gevoelens over zijn vriendin hoorde kreeg je niet de indruk dat hij gek op een ander zou zijn.

Dildo en Smurfin zijn 2 handen op 1 buik die beide denken wat ze hopen wat mannen betreft.
Viper 4 life
pi_30573649
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:27 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ralph ook geen aantrekkelijke jongen. Ik vind hem ook behoorlijk kleurloos in het Huis. Al heb ik wel het idee dat ie steeds meer los komt.
hij kon niet zoveel kanten op vanwege foute binnenkomst + getreiter
stoer juist dat hij niet in de slachtofferrol is gekropen & het gewoon langs zich heen laat gaan.
pi_30573674
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:19 schreef LuQas het volgende:

[..]

Wat ik nog het allerminste begrijp is dat bijna alle andere bewoners automatisch aan de kant van Nathalie zijn gaan staan, enkel en alleen omdat zij er nu eenmaal een dag eerder in zat. Heel hypocriet vind ik dat.
Tja, ik denk dat het sowieso zo is, dat men eerder partij kiest voor de vrouw.
Een man die klaagt over een dominante vrouw waar hij niet zichzelf kon zijn, komt over als een watje, maar liggen de verhoudingen andersom dan is de vrouw een slachtoffer.
Mannen die vreemdgaan zijn klootzakken, vrouwen die vreemdgaan waren niet gelukkig in de relatie en dus..... etc etc.
En ja, zoals je zegt, degene die zijn verhaal het eerst kan doen, is in het voordeel.
De ander moet dan zijn 'onschuld' gaan bewijzen, terwijl de eerste dat niet met de schuld van die ander hoefde te doen, die werd zonder twijfel geloofd.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30573690
Dat hij pilletjes slikt voor zijn nagels en haren en dat hij om die reden homo is, is natuurlijk kolder. Ook behoorlijk kinderachtig van sommige medebewoners om daar de spot mee te drijven .
  woensdag 14 september 2005 @ 15:34:43 #67
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_30573758
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat het sowieso zo is, dat men eerder partij kiest voor de vrouw.
Een man die klaagt over een dominante vrouw waar hij niet zichzelf kon zijn, komt over als een watje, maar liggen de verhoudingen andersom dan is de vrouw een slachtoffer.
Mannen die vreemdgaan zijn klootzakken, vrouwen die vreemdgaan waren niet gelukkig in de relatie en dus..... etc etc.
En ja, zoals je zegt, degene die zijn verhaal het eerst kan doen, is in het voordeel.
De ander moet dan zijn 'onschuld' gaan bewijzen, terwijl de eerste dat niet met de schuld van die ander hoefde te doen, die werd zonder twijfel geloofd.
Ze vonden Nathalie zielig dat haar ex kwam, maar andersom zagen ze het niet, want Ralph wordt ook met zijn ex geconfronteerd.
Nathalie vraagt graag aandacht, ging bijna janken...... en ja dat vonden ze zielig
Jammer hoor Ralph had een betere kans verdiend.....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_30573766
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef Wup het volgende:

[..]

hij kon niet zoveel kanten op vanwege foute binnenkomst + getreiter
stoer juist dat hij niet in de slachtofferrol is gekropen & het gewoon langs zich heen laat gaan.

In tegenstelling tot Naatje, heeft hij nog geen enkele keer negatief over haar gesproken.
Hij heeft dan mogelijk niet zo'n hoog IQ, maar zijn EQ heft dat wel op.

Ik vind hem gevoelig / behulpzaam en cute
pi_30573807
haha dat lachje van Ralph net, super hoog haaaa haaa alsof die er ff in bleef zitten, lachen gozer

Chantal stelt een vraag, Ralph weegt het antwoord echt 10x af voordat hij met een concreet antwoord komt

je kan je eraan ergeren of je kan er juist van houden
Viper 4 life
pi_30573824
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef schatje het volgende:
Dat hij pilletjes slikt voor zijn nagels en haren en dat hij om die reden homo is, is natuurlijk kolder. Ook behoorlijk kinderachtig van sommige medebewoners om daar de spot mee te drijven .
Ik vond het ook een erg achterbakse streek van Nathalie dat ze in het bijzijn van anderen stiekum zijn toillettas zat door te spitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')