Ik begreep van Ralph dat hij last heeft van zijn huid en daar die medicijnen voor heeft.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:08 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Nathalie is toch best lekker...![]()
En die Ralph is homo met z'n pilletjes en zalfjes...
Vraag me dan sowieso af hoe ze bij mekaar gekomen zijn.

Ze ziet wat ze wilt zien, net als Dildo die denkt dat Joost gek op haar is. Als je Joost gisteren over zijn relatie en gevoelens over zijn vriendin hoorde kreeg je niet de indruk dat hij gek op een ander zou zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:24 schreef J-net het volgende:
[..]
heel erg goed idd, ze kan zo op voor een Oscar
'ja en toen zaten we in de jaccuzzi en toen voelde ik opeens een hand aan mijn broekje......
en ik keek opzij en zeg Ralph zo zitten'
................................'maar niet doorvertellen he?'...........................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

hij kon niet zoveel kanten op vanwege foute binnenkomst + getreiterquote:Op woensdag 14 september 2005 15:27 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ralph ook geen aantrekkelijke jongen. Ik vind hem ook behoorlijk kleurloos in het Huis. Al heb ik wel het idee dat ie steeds meer los komt.

Tja, ik denk dat het sowieso zo is, dat men eerder partij kiest voor de vrouw.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat ik nog het allerminste begrijp is dat bijna alle andere bewoners automatisch aan de kant van Nathalie zijn gaan staan, enkel en alleen omdat zij er nu eenmaal een dag eerder in zat. Heel hypocriet vind ik dat.

Ze vonden Nathalie zielig dat haar ex kwam, maar andersom zagen ze het niet, want Ralph wordt ook met zijn ex geconfronteerd.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat het sowieso zo is, dat men eerder partij kiest voor de vrouw.
Een man die klaagt over een dominante vrouw waar hij niet zichzelf kon zijn, komt over als een watje, maar liggen de verhoudingen andersom dan is de vrouw een slachtoffer.
Mannen die vreemdgaan zijn klootzakken, vrouwen die vreemdgaan waren niet gelukkig in de relatie en dus..... etc etc.
En ja, zoals je zegt, degene die zijn verhaal het eerst kan doen, is in het voordeel.
De ander moet dan zijn 'onschuld' gaan bewijzen, terwijl de eerste dat niet met de schuld van die ander hoefde te doen, die werd zonder twijfel geloofd.

quote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef Wup het volgende:
[..]
hij kon niet zoveel kanten op vanwege foute binnenkomst + getreiter
stoer juist dat hij niet in de slachtofferrol is gekropen & het gewoon langs zich heen laat gaan.

Ik vond het ook een erg achterbakse streek van Nathalie dat ze in het bijzijn van anderen stiekum zijn toillettas zat door te spittenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef schatje het volgende:
Dat hij pilletjes slikt voor zijn nagels en haren en dat hij om die reden homo is, is natuurlijk kolder. Ook behoorlijk kinderachtig van sommige medebewoners om daar de spot mee te drijven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |