abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2005 @ 16:22:21 #126
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30575085
De huiskamer weer in beeld...op 3.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  woensdag 14 september 2005 @ 16:22:32 #127
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30575087
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef Pinball het volgende:

[..]

Daar heeft Talpa ook wel de hand in gehad: de allereerste actie van Ralph was Rob het huis uitsturen.
Hoewel de bewoners nu misschien zouden wensen dat dat definitief was geweest, heeft dat eerste half uur natuurlijk wel de stemming bepaald t.o.v. Ralph. Helaas.
Waarom helaas? Vindt het juist leuk dat BB zorgt dat er extra fricties ontstaan welke tot spanningen cq. ruzie kunnen leiden. Heb tevens het idee dat Rob redelijk goed in de groep ligt. De kans dat hij bij de volgende ronde op de bank komt lijkt me klein.
pi_30575102
ja daarin hebben ze ook wel gelijk

denk trouwens dat ralph als hij er NIET uitgaat (wat ik dus niet denk) dat hij dan volgende keer weer 6 of 7 stemmen krijgt.
Het lijkt gewoon standaard voor sommigen om op hem te stemmen. Hij is een makkelijke kandidaat om te nomineren en zo stellen ze de echte confrontaties nog ff uit.
pi_30575119
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:19 schreef teckeltje het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nu Tanja stemt of anders Ralph
Ralph zal het zeker niet worden, hij had van de week gezegd dat er tal van andere mensen waren in het huis die hij minder mocht dan Ralph. Voor Ralph heeft hij wel een bepaald soort zwak.

Ik denk dat hij Menno stemt, aan Dido vertelde hij dat zijn instelling hem totaal tegen stond.
Viper 4 life
pi_30575192
Smurfin heeft geleerd in het huis dat ze veel aan haarzelf denkt, zegt ze.
Viper 4 life
  woensdag 14 september 2005 @ 16:26:16 #131
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30575199
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:21 schreef Zapje het volgende:

[..]

ja er was een stekkertje los gaan zitten...............
Achj wat maakt het uit.. er zit bij meer wel een stekkertje los
  woensdag 14 september 2005 @ 16:27:04 #132
242 Pinball
Electric Monk
pi_30575217
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:22 schreef BBscanner het volgende:

Waarom helaas? Vindt het juist leuk dat BB zorgt dat er extra fricties ontstaan welke tot spanningen cq. ruzie kunnen leiden. Heb tevens het idee dat Rob redelijk goed in de groep ligt. De kans dat hij bij de volgende ronde op de bank komt lijkt me klein.
Helaas dat het Ralph is. Ik heb wel een zwak voor hem. Andersom had ik het prima gevonden, want ik ben ook helemaal voor ingrijpen van BB om de zaak onder druk te zetten
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30575228
ralph stemt op wie hij moet stemmen van talpa

natuurlijk wil talpa menno genomineerd zien. die trekt immers een berg sms,jes van de jonge meisjes (denkt talpa). en ralph doet gewoon wat hem opgedragen wordt. maar dit is ff cynisch, en zal nu weer posten alsof er geen manipulatie aan te pas komt
pi_30575234
Oh jee Nathalie is weer zieljtes aan het winnen. Ze zegt dat Ralph Joost ook al beetje dwars zat voor Big Brother. Arme arme Nathalie, ze had er zo in, oohh wat is ze zieliiiiiiiiig. Kom op allemaal ff huilen met Nathalie want ze is zo zielig.
Viper 4 life
pi_30575255
Lieske roddelt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30575278
Nathallie heeft Lieske al helemaal ingepakt, die begint nu ook dingen te zien die er niet zijn. Nou Ralph maak je borst maar nat, straks gaan ze allemaal klagen wanneer je goedemorgen zegt.
Viper 4 life
pi_30575280
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:28 schreef milagro het volgende:
Lieske roddelt
getver met Nathalie?
pi_30575306
Ik hoop zo dat BB donderdag Ralph als eerste noemt , met de meeste stemmen dus, zodat deze dames meteen weten hoe BB kijkend NL over hem denkt en dus indirect over haar
pi_30575315
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:29 schreef Showtime het volgende:
Nathallie heeft Lieske al helemaal ingepakt, die begint nu ook dingen te zien die er niet zijn. Nou Ralph maak je borst maar nat, straks gaan ze allemaal klagen wanneer je goedemorgen zegt.
valt me wel tegen van Liesje, want ze moet toch ook wel zien wat Nathalie & Dido doen steeds......
pi_30575316
chantal tegen nattelie: het irriteert hem al genoeg als jij jezelf bent?

(weet niet waarover het gaat maar heb de neiging omdirect volmondig ja te zeggen)
nu weg, want dit duurt alweer langer dan gepland
pi_30575339
Oh jee Freggel doet nu ook een duit in het zakje, volgens Freggel valt King Ralph nog op Smurfin, wat is dit voor ongein daar in het huis hebben ze zulke grote verkeersborden voor hun kop.
Viper 4 life
  woensdag 14 september 2005 @ 16:31:19 #142
242 Pinball
Electric Monk
pi_30575343
Minimaal pluspuntje voor Natte Lie, tussen het roddelen door zei ze wel 1 keer dat haar gedrag niet Ralphs schuld was. Verdwijnt een beetje tussen de rest van het geroddel, maar toch.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30575365
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:29 schreef Wup het volgende:

[..]

getver met Nathalie?
duh, het gaat over Ralph, en Lieske beweert dat Ralph lelijk over Nathalie heeft gesproken in het bubblebad tijdens de feestavond.

tjongejonge zeg, want een suffe wijven
pi_30575398
Nou als ik die streamverslagen van vandaag lees mis ik totaal niks.
Gebeurd er echt niks of schrijft niemand wat?
My life is mine, My right is mine
  woensdag 14 september 2005 @ 16:34:55 #145
119994 aidyl
bla bla bla
pi_30575434
ik vind natte lie echt een zeikdoos... snavelbekkie
15 jaar te laat geboren...
  woensdag 14 september 2005 @ 16:35:20 #146
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30575449
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:27 schreef Pinball het volgende:

[..]

Helaas dat het Ralph is. Ik heb wel een zwak voor hem. Andersom had ik het prima gevonden, want ik ben ook helemaal voor ingrijpen van BB om de zaak onder druk te zetten
Denk dat BB bewust Ralph negatief heeft geplaatst in het huis. De kans dat hij door de bewoners zou worden genomineerd was groot en had BB ook wel kunnen voorzien. BB probeert op TV juist Ralph positief neer te zetten en Nathalie als de roddelbitch hierdoor zorgen ze dat de kijkers op willen komen voor de 'underdog' en veel gaan bellen/sms'en wat geld oplevert. Slim gehandeld dus van $johnie!
pi_30575462
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:31 schreef Pinball het volgende:
Minimaal pluspuntje voor Natte Lie, tussen het roddelen door zei ze wel 1 keer dat haar gedrag niet Ralphs schuld was. Verdwijnt een beetje tussen de rest van het geroddel, maar toch.
Klopt, ze roddelt, voelt zich tegelijkertijd schuldig en gooit er dan zoiets doorheen, dat doet ze steeds, roddelen en afzwakken.
Ik denk dat ze als de dood is voor Joost, juist, ergens, en voor zichzelf, en dat ze daarom dit steeds doet.

Heel vreemd dat de dames (en sommige heren) wel Ralph kwalijk nemen dat hij het BB huis ingegaan is, wetende dat zijn ex erin zit, maar níet Joost kwalijk nemen dat hij met de exvriendin van zijn vriend ervan tussen gegaan is, toen het koud uit was tussen die 2.
Nathalie heeft ook nog met Ralph gevreeën toen Joost al enigzins in de picture was, zo heeft ze zelf verteld.
Geen hond die je daar over hoort
  woensdag 14 september 2005 @ 16:37:22 #148
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_30575492
Daar heb je gelijk in Milagro
  woensdag 14 september 2005 @ 16:37:58 #149
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30575508
naaatalie heeft het weer ove Ralph??
pi_30575514
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
maar níet Joost kwalijk nemen dat hij met de exvriendin van zijn vriend ervan tussen gegaan is, toen het koud uit was tussen die 2.
dat is inderdaad nooit aangehaald, maar ja Ralph is natuurlijk the bad guy en hoe dan ook nooit het slachtoffer

gelukkig plaats hij zichzelf ook nooit in die rol en dat siert zijn karakter
Viper 4 life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')