Waarom helaas? Vindt het juist leuk dat BB zorgt dat er extra fricties ontstaan welke tot spanningen cq. ruzie kunnen leiden. Heb tevens het idee dat Rob redelijk goed in de groep ligt. De kans dat hij bij de volgende ronde op de bank komt lijkt me klein.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar heeft Talpa ook wel de hand in gehad: de allereerste actie van Ralph was Rob het huis uitsturen.
Hoewel de bewoners nu misschien zouden wensen dat dat definitief was geweest, heeft dat eerste half uur natuurlijk wel de stemming bepaald t.o.v. Ralph. Helaas.
Ralph zal het zeker niet worden, hij had van de week gezegd dat er tal van andere mensen waren in het huis die hij minder mocht dan Ralph. Voor Ralph heeft hij wel een bepaald soort zwak.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:19 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu Tanja stemt of anders Ralph
Achj wat maakt het uit.. er zit bij meer wel een stekkertje losquote:Op woensdag 14 september 2005 16:21 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja er was een stekkertje los gaan zitten...............
Helaas dat het Ralph is. Ik heb wel een zwak voor hem. Andersom had ik het prima gevonden, want ik ben ook helemaal voor ingrijpen van BB om de zaak onder druk te zettenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:22 schreef BBscanner het volgende:
Waarom helaas? Vindt het juist leuk dat BB zorgt dat er extra fricties ontstaan welke tot spanningen cq. ruzie kunnen leiden. Heb tevens het idee dat Rob redelijk goed in de groep ligt. De kans dat hij bij de volgende ronde op de bank komt lijkt me klein.
valt me wel tegen van Liesje, want ze moet toch ook wel zien wat Nathalie & Dido doen steeds......quote:Op woensdag 14 september 2005 16:29 schreef Showtime het volgende:
Nathallie heeft Lieske al helemaal ingepakt, die begint nu ook dingen te zien die er niet zijn. Nou Ralph maak je borst maar nat, straks gaan ze allemaal klagen wanneer je goedemorgen zegt.
duh, het gaat over Ralph, en Lieske beweert dat Ralph lelijk over Nathalie heeft gesproken in het bubblebad tijdens de feestavond.quote:
Denk dat BB bewust Ralph negatief heeft geplaatst in het huis. De kans dat hij door de bewoners zou worden genomineerd was groot en had BB ook wel kunnen voorzien. BB probeert op TV juist Ralph positief neer te zetten en Nathalie als de roddelbitch hierdoor zorgen ze dat de kijkers op willen komen voor de 'underdog' en veel gaan bellen/sms'en wat geld oplevert. Slim gehandeld dus van $johnie!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Helaas dat het Ralph is. Ik heb wel een zwak voor hem. Andersom had ik het prima gevonden, want ik ben ook helemaal voor ingrijpen van BB om de zaak onder druk te zetten![]()
Klopt, ze roddelt, voelt zich tegelijkertijd schuldig en gooit er dan zoiets doorheen, dat doet ze steeds, roddelen en afzwakken.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:31 schreef Pinball het volgende:
Minimaal pluspuntje voor Natte Lie, tussen het roddelen door zei ze wel 1 keer dat haar gedrag niet Ralphs schuld was. Verdwijnt een beetje tussen de rest van het geroddel, maar toch.
dat is inderdaad nooit aangehaald, maar ja Ralph is natuurlijk the bad guy en hoe dan ook nooit het slachtofferquote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
maar níet Joost kwalijk nemen dat hij met de exvriendin van zijn vriend ervan tussen gegaan is, toen het koud uit was tussen die 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |