Nee, meer een Bridget-typetjequote:Op woensdag 14 september 2005 14:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben jij soms een Tanja-typetje?
Ralph is een schatje![]()
![]()
same here, alleen iemand met het engelengeduld als Ralph kan het zo lang bij zo een smurf volhoudenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:03 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vraag me dit nou eerder andersom af......................
ik vind Ralph geen leuke jongen om te zien, maar hij is gewoon oke in zijn gedragquote:Op woensdag 14 september 2005 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee, meer een Bridget-typetje
Ralph mag dan wel een leuk koppie hebben, het blijft een kleurloos figuur, of hij komt gewoon niet uit de verf
Maar heeft Ralph zich nou opgegeven voor BB of is ie gevraagd?
Als ie gevraagd is dan is is het geen doorsnee BB-kandidaat, de meesten willen winnen en kunnen het spel hard spelen, Ralph is geen echt BB-kandidaat toch?
Maar misschien zie ik het wel verkeerd, kan ook...
Wat ik nog het allerminste begrijp is dat bijna alle andere bewoners automatisch aan de kant van Nathalie zijn gaan staan, enkel en alleen omdat zij er nu eenmaal een dag eerder in zat. Heel hypocriet vind ik dat.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind Ralph geen leuke jongen om te zien, maar hij is gewoon oke in zijn gedrag
of hij gevraagd is weet ik niet, ik heb er wel wat over gelezen hier op fok, maar ik heb er Ralph nooit zelf over gehoord
hij wist pas 2 dagen van te voren dat Nathalie ook in het huis zou zitten
volgens mij had hij daar gewoon weinig moeite mee en snapt niet zo best waar Nathalie nou zo moeilijk over doet
ze is erg goed in het spelen van de slachtoffer rolquote:Op woensdag 14 september 2005 15:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat ik nog het allerminste begrijp is dat bijna alle andere bewoners automatisch aan de kant van Nathalie zijn gaan staan, enkel en alleen omdat zij er nu eenmaal een dag eerder in zat. Heel hypocriet vind ik dat.
Wisselligging is goed, voorkomt drukplekken.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anderhalf uur later
[afbeelding]
heel erg goed idd, ze kan zo op voor een Oscarquote:Op woensdag 14 september 2005 15:21 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze is erg goed in het spelen van de slachtoffer rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |