Stekker losgeschoten?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:46 schreef cuall het volgende:
camera out of order ... stream 2
offtoppic leuk onderschriftquote:Op woensdag 14 september 2005 15:48 schreef BBscanner het volgende:
De beelden zijn zo oninteressant dat de camera maar een camera gaat filmen!![]()
[afbeelding]
heb hem er niet op betrapt, valt me ontzettend meequote:Op woensdag 14 september 2005 15:44 schreef Sealord het volgende:
heeft Rob eigenlijk al iets van zijn gesprekje met Ralph laten doorschemren aan Nathalie ?
Ik denk dat hij die voornamelijk voor zijn huid slikt, hij heeft zo te zien een 'lastige huid', die snel puistjes krijgt.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef schatje het volgende:
Dat hij pilletjes slikt voor zijn nagels en haren en dat hij om die reden homo is, is natuurlijk kolder. Ook behoorlijk kinderachtig van sommige medebewoners om daar de spot mee te drijven.
ik zie een los contactje, zal die het wel doen ?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:48 schreef BBscanner het volgende:
De beelden zijn zo oninteressant dat de camera maar een camera gaat filmen!![]()
[afbeelding]
had andersom eens moeten gebeurenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het ook een erg achterbakse streek van Nathalie dat ze in het bijzijn van anderen stiekum zijn toillettas zat door te spitten![]()
Waarom pas over een maand?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:59 schreef Krizzol het volgende:
eigenlijk zou er over een maand ofzo een afvaardiging buiten het hek gaan staan, en alle achterbakse dingen over het hek schreeuwen:D
"NATALIE STOP EENS MET DOOR RALPHS SPULLEN NEUZEN!! "
whehe
helaas maar waar inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2005 15:55 schreef milagro het volgende:
had andersom eens moeten gebeuren
nu lacht iedereen mee, andersom was Ralph een vuile ploert geweest, die zijn ex nog steeds dwars zit
Rikkert zegt Johnson. De sukkel.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:02 schreef BBscanner het volgende:
President Ford
doet iemand eigenlijk mee met quizen?
Wel jammer dat 'ie het niet altijd goed heeft.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef BBscanner het volgende:
Valt me wel op dat Rikkert zoveel parate kennis heeft!
Maar heb het idee dat de meeste bewoners daar niet zo veel interesse in hebben, op Lieske na.
ik vind het wel leuk als ze denkspelletjes doen maar ik kan geen geluid aanzettenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:02 schreef BBscanner het volgende:
President Ford
doet iemand eigenlijk mee met quizen?
Hij loopt wel onwaarheden te verkondigen maar iedereen gelooft hem!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Rikkert zegt Johnson. De sukkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |