Debbie Bleijenberg. En haar zus, Shirley Bleijnberg heeft ondertussen 2 kinderen. 1 daarvan is dezequote:Op woensdag 14 september 2005 14:10 schreef Knurkie het volgende:
Roel heeft de beste vriendin van Natje gezoend
zo dat is snel speurwerkquote:Op woensdag 14 september 2005 14:19 schreef pctje het volgende:
[..]
Debbie Bleijenberg. En haar zus, Shirley Bleijnberg heeft ondertussen 2 kinderen. 1 daarvan is deze
http://www.babyinfo.nl/co(...)sp?babyPhotoId=18329
Wat een toeval, Roel en Nathalie zullen helemaal in een deuk liggen als ze horen dat Roels oma en Nathalie's opa een relatie hebben...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:10 schreef Knurkie het volgende:
Roel heeft de beste vriendin van Natje gezoend
dan is het een kwestie van tijd dat Joost(devriendvanralphnuvannathalie) gedumpt wordt voor Roel die 2 zijn gemaakt voor elkaarquote:Op woensdag 14 september 2005 14:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat een toeval, Roel en Nathalie zullen helemaal in een deuk liggen als ze horen dat Roels oma en Nathalie's opa een relatie hebben...
Vervolgens gaat ze weer (belachelijk lang) d'r tanden poetsen en WEER mascara op doen!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:19 schreef J-net het volgende:
Lieske:
- 30 minuten tanden poetsen
- 10 minuten mascara rollen
- 7.5 minuten wax in de haar punten masseren
- daarna 5 minuten haar goed modelleren
- om dan 10 minuten lang een staartje te maken met een mooie voorscheiding in de pony
- vervolgens nog even 300 minuten kleding uitzoeken....
ja beeldvullend materiaal die Lieske
ja ze is de enige niet daar [even los van die tandenpoetsziekte], ik heb al eens met verbazing naar Nathalie, Dido & Ralph gekeken, je vraagt je toch af hoe die mensen ooit op hun werk komen........quote:Op woensdag 14 september 2005 14:28 schreef Day het volgende:
Vervolgens gaat ze weer (belachelijk lang) d'r tanden poetsen en WEER mascara op doen!
Ik snap niet wat Nathalie in Ralph zag, kansloos figuur die pillen en zalfjes voor z'n nagels,haar en huid sliktquote:Op woensdag 14 september 2005 14:26 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dan is het een kwestie van tijd dat Joost(devriendvanralphnuvannathalie) gedumpt wordt voor Roel die 2 zijn gemaakt voor elkaar
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
pillen en zalfjes voor z'n nagels,haar en huid slikt
Ben jij soms een Tanja-typetje?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Nathalie in Ralph zag, kansloos figuur die pillen en zalfjes voor z'n nagels,haar en huid slikt
Van mij mag Ralph mogûh vertrekkâh en wêh lekkâh brandjâhs blussâh...
dan heb je dus gewoon geen smaakquote:Op woensdag 14 september 2005 15:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben geen Tanja type en vind Ralph geen schatje
ik vraag me dit nou eerder andersom af......................quote:Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap niet wat Nathalie in Ralph zag,
me tooquote:Op woensdag 14 september 2005 15:03 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vraag me dit nou eerder andersom af......................
Nathalie is toch best lekker...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:03 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vraag me dit nou eerder andersom af......................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |