krijgt nesteldrang denk dat ze deze week gaat bevallenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja staat af te wassen. Ik heb echt het vermoeden dat haar weekopdracht een sociale is.
nee is voor de sierquote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef Day het volgende:
Zijn de buikbanden nou alleeen voor de sier of hebben ze ook nog een andere functie?
(even vraagje aan de moeders hier)
Wat een zegen voor de maatschappij dat zoiets zich iig niet voortplantquote:Op woensdag 14 september 2005 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
Er kan bij Chantal best een verdriet zitten.
40 jaar, wel een moederwens, maar weten dat het er niet meer van komt in haar leven.
Ik vraag me af hoe ze de bevalling gaan doen? Alle programmas stilzetten ofzo? Ik heb echt een idee? Wat zijn hier op het forum de ideëen daarover?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:15 schreef Inca het volgende:
[..]
krijgt nesteldrang denk dat ze deze week gaat bevallen
Ik hoop wel dat duidleijk is dat de bijgevoegde tekst parodieërend bedoeld wasquote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef BBscanner het volgende:
Prachtige cap!Geeft weer een prima beeld van Sjantalleke!
Ik denk dat de uitzending van de desbetreffende dag volledig aan de bevalling wordt gewijd.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik vraag me af hoe ze de bevalling gaan doen? Alle programmas stilzetten ofzo? Ik heb echt een idee? Wat zijn hier op het forum de ideëen daarover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |