hadden we die niet al een keer gehad? dat was 1 van RAlphs hoogte puntenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:03 schreef jalla het volgende:
chantal in tuin.
joost en ralph aan kletsen. Ralph begint me toch langzaam aan te irriteren. Allemaal zo nietszeggend.Kan rob hem niet nog een keer ana de tand voelen?
Ik vind dit wel materiaal voor de uitzending, met een beetje geluk kun je het vanavond op tv zien.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het ergens kunt terug zien, maar het ging ongeveer zo:
BB: Laatste vraag Tanja, noem 5 figuren uit Sesamstraat
Tanja:.....Tommy...Ienieminie...Pino....................Koekiemonster................................ KERMIS DE KIKKER
Medebewoners beginnen wat te lachen.
BB: Tanja, kun je dat laatste antwoord herhalen?
Tanja: Kermis de Kikker (waarvan ze de s wat onverstaanbaar uitsprak)
Medebewoners lachen wat harder.
Tanja: nou in mijn tijd zat KermiS de Kikker toch echt in Sesamstraat hoor
BB: Tanja, kun je het laatste antwoord nog 1 keer herhalen?
Tanja: KERMIS DE KIKKER
Medebewoners proesten het uit van het lachen
Tanja: Oooooooooooooh, KermiT de Kikker
BB: Wederom hebben de medebewoners je geholpen, maar BB is in een goede bui vandaag, het antwoord is goed.
![]()
![]()
![]()
mannen vrouwen voor haar is het allemaal 1 pot nat, en als ze haar niet klaar kunnen maken maakt ze het zelf afquote:Op woensdag 14 september 2005 13:04 schreef Martine73 het volgende:
waarom kruipt Linda nou bij menno en ingrid in bed?
okee bedankt ... ik visualiseer nogal snelquote:Op woensdag 14 september 2005 13:05 schreef Showtime het volgende:
[..]
mannen vrouwen voor haar is het allemaal 1 pot nat, en als ze haar niet klaar kunnen maken maakt ze het zelf af
ik vind haar eruit zien als Oprah zonder make upquote:Op woensdag 14 september 2005 13:06 schreef Pinball het volgende:
Tallie komt even lekker bij in de tuin.
De buik die de aanheeft wakkert haar moedergevoelens aan.
Dit moet ze even alleen verwerken.
Ik ben blij voor haar.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |