Ik vraag me af hoe ze de bevalling gaan doen? Alle programmas stilzetten ofzo? Ik heb echt een idee? Wat zijn hier op het forum de ideëen daarover?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:15 schreef Inca het volgende:
[..]
krijgt nesteldrang denk dat ze deze week gaat bevallen
Ik hoop wel dat duidleijk is dat de bijgevoegde tekst parodieërend bedoeld wasquote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef BBscanner het volgende:
Prachtige cap!Geeft weer een prima beeld van Sjantalleke!
Ik denk dat de uitzending van de desbetreffende dag volledig aan de bevalling wordt gewijd.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik vraag me af hoe ze de bevalling gaan doen? Alle programmas stilzetten ofzo? Ik heb echt een idee? Wat zijn hier op het forum de ideëen daarover?
Niet onderbouwde en populistische uitspraak.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:17 schreef FlowKey het volgende:
ik denk dat 'live' nogal een relatief begrip is voor Talpa
ik denk dat ze het uitzenden in de gewone uitzending een bevalling kan wel uren soms dagen duren denk niet dat Talpa het zooo graag wil uitzendenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze de bevalling gaan doen? Alle programmas stilzetten ofzo? Ik heb echt een idee? Wat zijn hier op het forum de ideëen daarover?
Dan heeft ze nog maar 3 dagenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel mensen hier uitmaakt hoe en of het gefilmd wordt.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat zouden er meer in dat huis moeten doenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:15 schreef Porta het volgende:
Wat een zegen voor de maatschappij dat zoiets zich iig niet voortplant![]()
Niet afspoelen is toch de Nederlandse manier van afwassen?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef -Delta- het volgende:
Gatverdamme, Tanja wast echt voor geen meter af.
Ff soppen en klaar, lekker fris hoor, nooit van afspoelen gehoord?
ik zei ik denk ...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Niet onderbouwde en populistische uitspraak.
denk je dat echt? dat het de wereld over gaat?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef jalla het volgende:
Ja, dat zal wel een speciale uitzending worden\
buitenlandse tv erbij, de hele kermit
Extra Live zou wel eens kunnenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik denk dat ze het uitzenden in de gewone uitzending een bevalling kan wel uren soms dagen duren denk niet dat Talpa het zooo graag wil uitzenden
Tanja wil iig niet in het huis bevallen, ze wil er geen camera's bij..heeft ze gezegtquote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Exactquote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zouden er meer in dat huis moeten doen
kermis de kikker er ook bijquote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef jalla het volgende:
Ja, dat zal wel een speciale uitzending worden\
buitenlandse tv erbij, de hele kermit
http://bigbrother.fok.nl/blog/353/quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
moet het wel na 18:00 uur gebeurenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Extra Live zou wel eens kunnen
Ja dat is zo...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef Day het volgende:
[..]
Niet afspoelen is toch de Nederlandse manier van afwassen?
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:22 schreef BlueEyes het volgende:
UGH...
puisten en mee-eters uitknijpen bij Joost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |