quote:Op woensdag 14 september 2005 01:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Maar wel een mannier om veeeels te laat naar je bed te gaan en suffe streams te kijken
aah daar hebben we onze ramptoeristquote:
Speak 4 yourself, cockquote:Op woensdag 14 september 2005 01:47 schreef k_i_m het volgende:
Internet is niet je leven
En ik schakel toch weer inquote:Op woensdag 14 september 2005 01:49 schreef Kimske het volgende:
interessant gesprek op 4..
Ja, ik dacht ik knal hem er gewoon nog even in voor alle newbie'squote:
beter had ze 2 mavo opnieuw gedaan, dan had ze geweten dat als je ejaculeert in de vagina, er een embryo kan ontstaanquote:Op woensdag 14 september 2005 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft overigens de HAVO en de MEAO in 1 jaar gedaan.
ach sommigen durven alleen dat soort taal uit te slaan achter de monitor, int echt stellen ze niks voor....niks van aantrekken...maar genoeg positieve dingen over Tanja, dat mag hier niet...quote:Op woensdag 14 september 2005 01:47 schreef Kimske het volgende:
[..]
Mens, ga fietsen, ik ga hier niet meer op in.
Jij anti, prima, vooral in je negatieve cirkel blijven hangen, en niet verder kijken, toppie!
![]()
![]()
Moeilijk he, gewoon antwoord te geven.... Neem nog een Breezer zal ik zeggen.... Domme muts....quote:
Nou mop, vertel, wat vind jij zo allemachtig positief aan Tanja. Ik ben werkelijk waar zeer benieuwdquote:Op woensdag 14 september 2005 01:50 schreef Zapje het volgende:
[..]
ach sommigen durven alleen dat soort taal uit te slaan achter de monitor, int echt stellen ze niks voor....niks van aantrekken...maar genoeg positieve dingen over Tanja, dat mag hier niet...![]()
een korreltje zout, ms of toch liever wat slakken erbij?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:50 schreef Zapje het volgende:
[..]
ach sommigen durven alleen dat soort taal uit te slaan achter de monitor, int echt stellen ze niks voor....niks van aantrekken...maar genoeg positieve dingen over Tanja, dat mag hier niet...![]()
ik snap ( en velen ) die theorie van haar niet, dat het verrassingseffect weg is...terwijl haar kind de verrassing is...dat het haar niet meer boeit (de ) ....schijnt met haar geloof te maken te hebben...net als die zwarte kraaltjes.....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:51 schreef snakelady het volgende:
Maar waar ik me bij Tanja het emeste aan stoor is haar gedrag.
Ze doet net of zwangerschap een ziekte is en dat is het niet, het is iets moois waar je van moet genieten, zeker als alles goed gaat.
Als er nu echt iets mis is ok maar zoals ze bezig is daar stoor ik me eigen aan.
Moeder worden is een van de mooiste dingen die er is en ze doet net of het geen fluit voorsteld, lekker roken en ongezond leven, lekker klagen en niet eens meedoen met die zwangerschapcursus vanmiddag, slaat echt nergens op.
Shit, wist dat ik iets was vergeten, kut zeg.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:53 schreef Jumparound het volgende:
snakelady, het niveau van je post valt me tegen...
Goede argumenten en niet eens 1 scheldwoord
ja en ze is gestopt met roken.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft overigens de HAVO en de MEAO in 1 jaar gedaan.
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:51 schreef snakelady het volgende:
Maar waar ik me bij Tanja het emeste aan stoor is haar gedrag.
Ze doet net of zwangerschap een ziekte is en dat is het niet, het is iets moois waar je van moet genieten, zeker als alles goed gaat.
Als er nu echt iets mis is ok maar zoals ze bezig is daar stoor ik me eigen aan.
Moeder worden is een van de mooiste dingen die er is en ze doet net of het geen fluit voorsteld, lekker roken en ongezond leven, lekker klagen en niet eens meedoen met die zwangerschapcursus vanmiddag, slaat echt nergens op.
Over napraters gesprokenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |