de pilquote:Op woensdag 14 september 2005 02:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Na alle verhalen vanavond over totaalrupturen, hechtingen en 30 uur persweëen durf ik daar niet eens meer aan te denken.
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Na alle verhalen vanavond over totaalrupturen, hechtingen en 30 uur persweëen durf ik daar niet eens meer aan te denken.
Geheelonthouding ookquote:Op woensdag 14 september 2005 02:45 schreef SHE het volgende:
[..]
de pil
het schijnt te werken en dat hoeft dat niet enzo![]()
Jij oordeeld ergens over (duh, heb je nogal een handje naar) en ik verklaar me eigen.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kind van jou -met alle respect- interesseert mij geen ene ruk, sorry.
Anders had ik OUD wel in mijn AT gehouden.
Dat je als de wiedeweerga moet gaan slapen, je moet er morgen weer vroeg uitquote:Op woensdag 14 september 2005 02:44 schreef MissHobje het volgende:
Wat zei Ingrid nou ????
Jij moet conflictvoorkomer worden voor je eigen!quote:Op woensdag 14 september 2005 02:47 schreef snakelady het volgende:
Jij oordeeld ergens over (duh, heb je nogal een handje naar) en ik verklaar me eigen.
En mij interesseert veel van jouw opmerkingen ook niet echt, maar ach, we moeten het toch met elkaar doen op dit forum.![]()
Vertelquote:Op woensdag 14 september 2005 02:47 schreef SHE het volgende:
[..]
krijg je ook nog eens een chill stofje in je arm gespoten![]()
geen enkele stream is 100 % live....zit altijd een kleine vertraging opquote:Op woensdag 14 september 2005 02:48 schreef snakelady het volgende:
die streams lopen echt totaal niet gelijk zeg.
ik heb geen idee, de cameraman kon er niet bijkomenquote:Op woensdag 14 september 2005 02:49 schreef snakelady het volgende:
Waarom schreeuwde Lieske??
Het is dat je er af en toe wel leuke opmerkingen doorheen pleurt....quote:Op woensdag 14 september 2005 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet conflictvoorkomer worden voor je eigen!![]()
Ze hadden een been in ochtendjas gedaan met een blok ofzo.. zodat het net leek dat iemand in haarkast zatquote:Op woensdag 14 september 2005 02:49 schreef snakelady het volgende:
Waarom schreeuwde Lieske??
ow? wat goed, ik kon echt niks zien....quote:Op woensdag 14 september 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
Ze hadden een been in ochtenjas gedaan met een blok ofzo.. zodat het net leek dat iemand in haarkast zat![]()
Nou, zeg maar, als je per ongeluk je pil uitkotst, of hypervruchtbaar bent zoals ik, maar wel liever nadenkt over kinderen en die klojo's eigenlijk helemaal niet zo leuk vindquote:
hahaha, wat een ding is het toch ook he.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze hadden een been in ochtendjas gedaan met een blok ofzo.. zodat het net leek dat iemand in haarkast zat![]()
liever nietquote:Op woensdag 14 september 2005 02:49 schreef spookdiertje het volgende:
wordt het weer een nachtje menno en ingrid ?
Ik was blijven hangen bij dat stofje wat in je arm gespoten wordtquote:Op woensdag 14 september 2005 02:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, zeg maar, als je per ongeluk je pil uitkotst, of hypervruchtbaar bent zoals ik, maar wel liever nadenkt over kinderen en die klojo's eigenlijk helemaal niet zo leuk vind
dan ga je naar zo'n ziekenhuis, en dan krijg je een prikje, doet je benen wijd, komt er zo'n tell sell stofzuiger, en in 3 minuten ben je weer quick & brite![]()
aldus......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |