Ja oke, maar 't is echt bijna nooit inhoudelijke reactie op de streams hoor.. lees voor de lol maar 'n keer door, het is een en al 'dat takkewijf moet 't huis uit' en 'ik vind big brother echt steeds stommer worden' ..quote:Op woensdag 14 september 2005 00:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn gewoon reacties op wat men tijdens het streamen tegenkomt... De irritatie m.b.t. Tanja hoort daarbij. Evenals de irritaties over het been van RobZijn 'goedbedoelde' adviezen en het achterbaks geroddel van Dido, Natte Lie en Chantal...
Nou, als ik mijn kids wakker maak om 07.00 dan roep ik na 5 minuten : <naam> Zender Checken....quote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb 'r vannacht wél gezien. En wel meer ook dan alleen gezien.![]()
Dromen jullie ook al van BB, met dat geloer op die streams de hele dag?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, als ik mijn kids wakker maak om 07.00 dan roep ik na 5 minuten : <naam> Zender Checken....
is dat erg?![]()
Lieske zal nooit een van m'n favorieten worden, maar vind haar de laatste dagen iig een stuk relaxter.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:18 schreef ruby het volgende:
Lieske heeft het over haar vetribbel.
Arm kind.
Het gaat echter wel óver de streams... Zoals vanavond ook weer. Ik ben gewoon oprecht pissed op BB omdat ze Tanja zo enorm op weg helpen. Dan reageer ik die frustratie hier ook af... En ja, ik heb naast Fok een leven. Alleen heb ik momenteel vakantie en dientengevolge de hele dag de streams aanstaan. Mijn ergernis rijst de pan uit en daar lul ik over. Net zoals anderen dat doen.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja oke, maar 't is echt bijna nooit inhoudelijke reactie op de streams hoor.. lees voor de lol maar 'n keer door, het is een en al 'dat takkewijf moet 't huis uit' en 'ik vind big brother echt steeds stommer worden' ..
Maar goed, dat terzijde.
Ik vind 't wel leuk om te zien overigens dat Lieske steeds beter in de groep komt te liggen, of zie ik dat verkeerd? Ze praat veel meer met mensen en krijgt eindelijk ook 's respons.
Wat is er met 'm dan? (heb ff geen stream aanstaan, mannetje ligt al op bed)quote:Op woensdag 14 september 2005 00:22 schreef jessie het volgende:
Ach gos Rikkert!
Help die jongen, zeg iets doe iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |