Zat ik een paar dagen terug lekker tv te kijken, komt opeens zo'n Essent reclame voorbij, met zo'n enigzins
naaibare breezahslet voorbij, die aan haar vader demonstreert dat ze een tongpiercing heeft. (Essent mist de doelgroep weer, clitpiercing had meer publiek aangesproken me dunkt, maar dat is weer een discussie op zich waard)
Anyways, tongpiercing blijkt niet echt (Essent maakt grapje, haha
![]()
) maar blijkt een snoepje te zijn.. Namelijk zo'n zilver cola kogeltje. Je weet wel, zo'n zilver, rond klein balletje dat naar cola
ofzo smaakt met iets van een pitje erin. (er zat IETS in het midden, vraag me niet wat..
![]()
) Beter kan ik het gewoon niet omschrijven..
Vroegah vaak snoep geschept en altijd die dingen erbij omdat ik ze zo lekker vond. Eergisteren maar even gekeken, want had opeens een zekere "urge" na het zien van de reclame van Essent breezah vrouwtje met zilveren-cola-kogel-ding op tong. Zijn die dingen nergens meer te krijgen! Vandaag zelfs bij de Jamin geweest, drogisterijen, supermarkten (moest er zijn, niet speciaal voor dat snoepje
![]()
) maar nergens die zooi meer te krijgen. Godver, heb ik ook es ergens zin in, hebben ze het godver nergens meer! Halen die snoep-maffia-hoeren het weer van de markt!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?