Dan gaat het misschien toch nog gezellig wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Knurkie het volgende:
Bier in het washok!!!
Tanja, het kindje en de Rest tadadadadaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef schatje het volgende:
Jammer dat het een saaie avond is geworden![]()
.
Eerst Rob en later Menno die even punten wilde scoren.
Maar het moet haast nog wel gaan botsen tussen Tanja en de rest.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Inca het volgende:
ze durven niks tegen tanja te zeggen anders komen der sancties van BB
Kijk jij überhaupt wel eens naar de livestreams, Ryan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom vind je haar precies egocentrisch???
Ik heb Joling & Gordon laten schieten hiervoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
Maybe wel de allersaaiste avond tot nu toe als ik het zo bekijk....
Ik niet, maar het was een mindere aflevering; ze hadden het best naar hun zin.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik heb Joling & Gordon laten schieten hiervoor![]()
Lekker generaliserend met je typisch mannenkwaaltjequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
Sterkste staaltje egocentrisme van Tanja.
En Menno...ach, typisch mannenkwaaltje: niet willen kwetsen, lieve vrede willen bewaren, confrontatie vermijden.
Beetje onhandig aangepakt, maar kan me er niet over opwinden.
Ja, toch wel, in die zin dat ik bang ben dat er verder geen confrontatie zal volgen.
Ah, ze lacht, het gaat over haar.
Wat een vreselijk kutwijf is Tanja.![]()
![]()
![]()
Ja, ze wist niet eens wat het was met haar 40 jarenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:28 schreef ruby het volgende:
Chantal heeft het weer over smegma. Typisch.
Idd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:27 schreef CartWOman het volgende:
Dat ik hier nog antwoord op geef...
Jouw capslock zit vastquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:29 schreef PCaulfield het volgende:
WAT ZIJN DIE MENSEN STOM!!!
Daarom moet je er ook zelf wat van maken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in, verveling is weer toegeslagen geloof ik, aangezien ze aan het quizzen zijn
Wij hebben boeiendere discussies hier dan hun in het huisquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook zelf wat van maken.
Maar wel een lekkere kutquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:31 schreef -Delta- het volgende:
Jezus Dido rot op met je paardenvragen
Heemstedehuppelkut
Kotst ff lekker mee:quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:31 schreef -Delta- het volgende:
Jezus Dido rot op met je paardenvragen
Heemstedehuppelkut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |