aaahquote:Op woensdag 14 september 2005 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]de mail dat het een 'foutje' was is er ook al. Alleen die onrust ineens, zo leuk, en al die bange patienten
![]()
Ik werk in een ziekenhuis en het alarm ging net in de centrale hal af.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah
bange patiënten? wat doe jij dan?
Nou druk bezigquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag,
Iedereen druk bezig? ja toch zeker!! Ik ga nu eerst een kop senseo drinken..heb ik wel verdient dacht ik zo..
beter teveel senseo , dan drank.![]()
Haha..jij vindt senseo ook maar nix.? ..ik lekker wel...Sydney mmmmmmmquote:Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou druk bezigik ben bezig
en senseoneem dan maar drank hoor
Ik vind alle vormen van koffiequote:Op woensdag 14 september 2005 12:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Haha..jij vindt senseo ook maar nix.? ..ik lekker wel...Sydney mmmmmmm![]()
En ik drink nu zelfs een dubbele..dan kan ik er zo weer tegenaan..
En van drank ga je rare dingen doen... (ik val dan in slaap hahaha)
Dat gaat primaquote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Have fun _Cara_
Gaat dat goed nixxx banden plakken van achter je pc
Goedemogen melis
Juist werkenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:26 schreef _Cara_ het volgende:
Mijn pauze zit er weer bijna op.. dussss weer aan de slag!
En straks nog mn Psych. nakijken...niet slaplaten, gewoon doorwerken! Anders komt er geen einde aan...
Ik moet tot half 3, dus ben rond half 4 weer thuis achter fok te vinden (als ik zoals standaard niets aan mijn studie doe).quote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Dag marc...dag melis....dag nixxx
De werkende onder u gaan weer aan de slag..(moet nog een uurtje of 2).tot laters..misschien
![]()
Ze dronk geen eens senseooooo, ze vindt het alleen het noemen waardquote:
Owwwwww Eikel! Het GING over Senseo, dan MAG ik dat zeggen!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ze dronk geen eens senseooooo, ze vindt het alleen het noemen waard
Ik vind raketjes echt wel lekker
Ik vind ultrapure chocola echt lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Ze dronk geen eens senseooooo, ze vindt het alleen het noemen waard
Ik vind raketjes echt wel lekker
hoezo? is niet dat ik hier zit te genieten van een grote reep chocola.. i wish!quote:
Nee, chocola met nootjesquote:Op woensdag 14 september 2005 12:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik vind ultrapure chocola echt lekker
Hahahaha, ik ben gelukkig niet moeilijk aangelegd ofzoquote:Op woensdag 14 september 2005 12:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoezo? is niet dat ik hier zit te genieten van een grote reep chocola.. i wish!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |