Die kerel had in ieder geval nooit meer mogen voetballenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft een taakstraf gekregen terwijl hij iemand zo hard getrapt heeft dat die zijn werk nooit meer kan uitvoeren![]()
Er is ook een verschil tussen hard en smerig voetbal. Het nederlandse is smerig. Het engelse is hard maar vaak sportief (al merk je dat het ook smeriger wordt door de komst van een aantal buitenlanders).quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:13 schreef melismay het volgende:
Ik vind het wat hardere (engelse) voetbal helemaal niet verkeerd, maar hier in Nederland is het allemaal zo ontzettend gemeen en vaak nergens goed voor
met jou kan ik pratenquote:
lekkerquote:
Mijn geboortejaar, hoe toepasselijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
lekkerde atoombommen gaan zo vallen (threads 1984)
Maar we vullen en voelen elkaar wel mooi aanquote:
Ik deed het echt niet expres hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar we vullen en voelen elkaar wel mooi aan
Hoewel het echt nergens voor nodig was mijn jankbui van vanavond over te nemen![]()
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef nixxx het volgende:
zijn (pas) 3 miljoen engelsen dood...
ik weet het.. vrolijk nieuws vanavond he
Gewoon filmpje kijken.. maar de boel is net ge-escaleerd.. 300 megaton op engeland.. op bevolkingscentra etc.. ... gaat wel richting de tientallen miljoenenquote:
Tis ook nooit goed he.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef melismay het volgende:
Je kan ook nooit eens leuk een jankbui hebben, willen je vrienden dat meteen ook weer
Ach.. betekent ook meteen geen engelse hooligans meerquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ah,
moeten we hier verdrietig om zijn?
Goed idee dan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ach.. betekent ook meteen geen engelse hooligans meer
Een goed boek?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef melismay het volgende:
Ik verveel me kapot, maar ik wil nog niet slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |