Het blijft vies voetbal, gelukkig niet zo erg als die losers hier uit zuid, maar goed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:38 schreef melismay het volgende:
PSV is ook niet mijn favoriete ploeg, maar het is europees
Jij vindt mij lief!!quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het blijft vies voetbal, gelukkig niet zo erg als die losers hier uit zuid, maar goed.
Wat is jouw favoriete ploeg wel?
Die konden idd het mooiste voetballenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:42 schreef melismay het volgende:
[..]Ajax
En al vanaf dat ik heel klein was, en ontzettend fanatiek
Ik weet dat ik als klein meisje, was 6 ofzo, met mijn vader mee mocht naar vitesse - ajax. Stond daar met open mond te kijken naar de Spelersbus die aankwamquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die konden idd het mooiste voetballen![]()
Ahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:49 schreef nixxx het volgende:
threads.. tipje uit een nws topic over dat amerika nukes offensief wil gebruiken
Das ook heel eng een vitesse sjaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik weet dat ik als klein meisje, was 6 ofzo, met mijn vader mee mocht naar vitesse - ajax. Stond daar met open mond te kijken naar de Spelersbus die aankwamToen scoorde Ajax en durfde ik niet te juichen omdat die man naast me zo groot was en een vitesse sjaal om had
Door Vitesse heb ik Ajax wel veel zien spelen, want het is van hier niet echt om de hoek om naar Ajax te gaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook heel eng een vitesse sjaal
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind het hele principe 'voetbal' gewoon geweldig
quote:
Niet eens ?? Dacht dat jij zo pro-PSV was ??quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:38 schreef melismay het volgende:
PSV is ook niet mijn favoriete ploeg, maar het is europees![]()
Ik begin het principe voetbal, door het geweld op en om het veld steeds enger te vinden helaas.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Door Vitesse heb ik Ajax wel veel zien spelen, want het is van hier niet echt om de hoek om naar Ajax te gaanIk vind het hele principe 'voetbal' gewoon geweldig
In you dreamsquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet eens ?? Dacht dat jij zo pro-PSV was ??![]()
Dat is ook zo hoor! Maar als ik dan wel eens naar Vitesse ga, of naar EC-wedstrijden van Ajax, dan is de sfeer toch wel erg geweldig hoor. Ik kom voor het voetbal, niet voor het knokken...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik begin het principe voetbal, door het geweld op en om het veld steeds enger te vinden helaas.
Was je jezelf dan weer es kwijtgeraakt ??quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
twist-vind-post
You don't wanna know what I see in my dreams . . .quote:
Dat heb je helemaal goed gezien ja!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was je jezelf dan weer es kwijtgeraakt ??
[..]
You don't wanna know what I see in my dreams . . .![]()
Zat jij er niet tussen dan bij die rellen in Rotterdam na feyenooit - Ajax, jij was toch ook op opsporing verzochtquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is ook zo hoor! Maar als ik dan wel eens naar Vitesse ga, of naar EC-wedstrijden van Ajax, dan is de sfeer toch wel erg geweldig hoor. Ik kom voor het voetbal, niet voor het knokken...
Hij heeft een taakstraf gekregen terwijl hij iemand zo hard getrapt heeft dat die zijn werk nooit meer kan uitvoerenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:10 schreef nixxx het volgende:
die bouazouan was idd wel heel erg.. helemaal terecht dat dat een rechtszaak word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |