Zolang Ralph niks doet, letterlijk, zit er geen schijntje kwaad bij neequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef Bocaj het volgende:
Die Nathalie begin ik steeds leuker te vinden... Zit geen schijntje kwaad bij!![]()
Het komt er gewoon op neer dat madame eist dat iedereen rekening met haar houdt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Tanja ziet bij veel bewoners dat ze geen rekening houden met andere mensen.
Sorry hoor, maar het moet even:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Menno zorgt natuurlijk wel voor leuk beeldmateriaal met Ingrid. Ze hebben er dan belang bij dat hij er dan in blijft. Ralph op zijn beurt vanwege Nath.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat BB er op uit is om Rikkert uit huis te krijgen donderdag. Er is volgens mij nog nauwelijks iets van hem uitgezonden, wordt stelselmatig door Hummie en co genegeerd. Helaas.
ik heb dat vreselijke dilemma ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:58 schreef LuQas het volgende:
Ik weet niet op wie ik meer kots nu op Tanja of Menno, allebei echt tenenkrommend.
Inderdaad, hij moet niet vragen of het goed gaat met 'r. Schande.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Zolang Ralph niks doet, letterlijk, zit er geen schijntje kwaad bij nee
Jij schakelt net in zeker?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef Bocaj het volgende:
Die Nathalie begin ik steeds leuker te vinden... Zit geen schijntje kwaad bij!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |