Je bedoelt toch niet te zeggen dat je hem hebt horen praten hè. Vertel me dat ik dat bijzondere moment niet heb gemist.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik hoop op herhaling van uitspraken van Ralph
Ik vind hem vrolijk leuker eik. Al heb ik dat de laatste dagen amper meer gezien nu ik erover nadenk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dit is Rikkert op zijn best, als lullo/bal zijnde![]()
![]()
De avond en nacht had ie droge uitspraken. Zou het komen omdat ie gezopen hadquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet te zeggen dat je hem hebt horen praten hè. Vertel me dat ik dat bijzondere moment niet heb gemist.
Je hebt zoveel gemist. Uitspraken als :"he onweert t nou of maken ze een foto" en "Dit is geen sneeuw, op zeker geen sneeuw" enquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet te zeggen dat je hem hebt horen praten hè. Vertel me dat ik dat bijzondere moment niet heb gemist.
Ralph heeft inderdaad een droge soort humor over zich. Jammer dat ie zo stil is, maar misschien is dat ook wel juist de charme... dat ie niet constant slap lult...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ja inderdaad erg jammer. Ik weet niet of je 't gelezen hebt de uitspraken van Ralph maar ze waren zooo cool.
nou hij is meer in beeld dan Rikkertquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:49 schreef EmjaY het volgende:
Ik vrees voor Ralph donderdag. hij komt vrijwel niet in beeld en met een paar honderd streamers haalt hij het niet.
Huh waddan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef Jojogirl het volgende:
Ow wacht, ik heb Ralph wel eens horen praten (toen is zei dat Joost een gouwe snikkel had).
Ze waren aan het triktrakken en Joost had onwijze mazzel en gooide al een aantal keer achter elkaar precies wat ie wilde/nodig had. Toen zei Ralph "jesus, jij hebt ech een gouwe snikkel"quote:
Poëzie!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:53 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze waren aan het triktrakken en Joost had onwijze mazzel en gooide al een aantal keer achter elkaar precies wat ie wilde/nodig had. Toen zei Ralph "jesus, jij hebt ech een gouwe snikkel"
Misschien hebben ze toch nog een beetje manieren, in plaats van alleen maar achter iemand z'n rug om te roddelen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat is t stil aan tafel. Is dat de spanning of omdat men zo lekker eet dat niemand wat zegt? gehehe
Linda of Rikkert. Ik denk dat het om die twee zal gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:49 schreef EmjaY het volgende:
Ik vrees voor Ralph donderdag. hij komt vrijwel niet in beeld en met een paar honderd streamers haalt hij het niet.
Niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze toch nog een beetje manieren, in plaats van alleen maar achter iemand z'n rug om te roddelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |