abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30549655
Ja inderdaad erg jammer. Ik weet niet of je 't gelezen hebt de uitspraken van Ralph maar ze waren zooo cool.
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:43:24 #27
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30549681
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:

[..]

Ik hoop op herhaling van uitspraken van Ralph
Je bedoelt toch niet te zeggen dat je hem hebt horen praten hè. Vertel me dat ik dat bijzondere moment niet heb gemist.
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:44:57 #28
4177 Jojogirl
pi_30549734
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:41 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Dit is Rikkert op zijn best, als lullo/bal zijnde
Ik vind hem vrolijk leuker eik. Al heb ik dat de laatste dagen amper meer gezien nu ik erover nadenk.
pi_30549736
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:43 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Je bedoelt toch niet te zeggen dat je hem hebt horen praten hè. Vertel me dat ik dat bijzondere moment niet heb gemist.
De avond en nacht had ie droge uitspraken. Zou het komen omdat ie gezopen had
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
pi_30549738
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:43 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Je hebt zoveel gemist. Uitspraken als :"he onweert t nou of maken ze een foto" en "Dit is geen sneeuw, op zeker geen sneeuw" en

Iemand : "wie wil het laatste slokje"
r : "ikke ikke ikke"
iemand : "nou wie"
r :"Ja ik wil dat slokje, kom op man!!!"
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_30549742
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ja inderdaad erg jammer. Ik weet niet of je 't gelezen hebt de uitspraken van Ralph maar ze waren zooo cool.
Ralph heeft inderdaad een droge soort humor over zich. Jammer dat ie zo stil is, maar misschien is dat ook wel juist de charme... dat ie niet constant slap lult...
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:45:57 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30549768
Okay, ik heb nu op achtergrond uitzending aan staan. En ik erger mezelf nu al aan het beeld dat BB schept... De gore roddelactie van Dido, Natte Lie en Rob komt helemaal niet zo erg over als het eigenlijk was..

Dido ontloopt alles...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30549811
Roel over gestreepte trui Joost in de uitzending op Talpa : "Ik vind de trui best mooi, behalve de strepen"..
pi_30549832
Net grappige quote van Joost op Talpa:

Joost komt terug in een longsleeve met allerlei gekleurde strepen:

"Ik vind m best mooi, behalve de strepen"
pi_30549875
Nu gesprek tussen Rob en Ralph, zeker ff kijken..
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:49:25 #36
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_30549885
Ik vrees voor Ralph donderdag. hij komt vrijwel niet in beeld en met een paar honderd streamers haalt hij het niet.
Wallahjeweettog
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:50:18 #37
4177 Jojogirl
pi_30549914
Ow wacht, ik heb Ralph wel eens horen praten (toen is zei dat Joost een gouwe snikkel had).
pi_30549922
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:49 schreef EmjaY het volgende:
Ik vrees voor Ralph donderdag. hij komt vrijwel niet in beeld en met een paar honderd streamers haalt hij het niet.
nou hij is meer in beeld dan Rikkert
pi_30549933
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef Jojogirl het volgende:
Ow wacht, ik heb Ralph wel eens horen praten (toen is zei dat Joost een gouwe snikkel had).
Huh waddan?
pi_30549941
Mijn god zitten ze nou nog te eten? Hoe lekker kan het zijn?

GESPREK!
pi_30549963
Ze zijn bijna klaar met eten, ik ben zeeer benieuwd..
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:53:03 #42
4177 Jojogirl
pi_30549995
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef blubikbeneenknoop het volgende:

[..]

Huh waddan?
Ze waren aan het triktrakken en Joost had onwijze mazzel en gooide al een aantal keer achter elkaar precies wat ie wilde/nodig had. Toen zei Ralph "jesus, jij hebt ech een gouwe snikkel"
pi_30550006
Hmm reclame... Talpa over BB streams:

24 uur per dag ongecensureerde live streams

Alleen wel wat de regie bepaald uit te zenden Dat dan weer wel...
pi_30550032
lol camera menu op stream 4

fuckzor, net te laat met mn cap... misschien wat mis met de cam ???
Zitten ze straks weer allemaal in 1 kamertje opgesloten
pi_30550042
Hé steekt Dido daar haar vinger in haar keel?
pi_30550060
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:53 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ze waren aan het triktrakken en Joost had onwijze mazzel en gooide al een aantal keer achter elkaar precies wat ie wilde/nodig had. Toen zei Ralph "jesus, jij hebt ech een gouwe snikkel"
Poëzie!
pi_30550061
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat is t stil aan tafel. Is dat de spanning of omdat men zo lekker eet dat niemand wat zegt? gehehe
Misschien hebben ze toch nog een beetje manieren, in plaats van alleen maar achter iemand z'n rug om te roddelen....
pi_30550080
Irritant geluid die loopband
What is layed down,ordered,factual is never enough to embrace the whole truth; life always spills over de rim of every cup(Boris Pasternak)
pi_30550086
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:49 schreef EmjaY het volgende:
Linda of Rikkert. Ik denk dat het om die twee zal gaan.

Vergeet niet dat er ook een hoop mensen naar de streams kijken. In het begin iets van 300.000 kijkers.
pi_30550095
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Misschien hebben ze toch nog een beetje manieren, in plaats van alleen maar achter iemand z'n rug om te roddelen....
Niet zo zeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')