Na 't eten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer gaan ze het nou tegen Tanja zeggen dan? Of hebben ze dat al gedaan?
Jamaar ik Ralph en Roel samen in 1 beeldquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:46 schreef __dani het volgende:
[..]
je kan ook gewoon even het geluid uitzetten
Je mag denk ik best hard zijn, in de zin van confronterend, maar overdadig begripvol zijn, laat Tanja alleen maar voldaner dan ze al is achter, en de groep gefrustreerder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:49 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Joost, wat een kneusje... beetje begripvol die boodschap overbrengen... Tanja heeft daar dus echt schijt aan, die lacht zich kapot.
Zeg gewoon dat je je aan haar irriteerd en dat je dr het liefst meteen eruit zou kicken... stomme zeug
Die krijgt een pak bagger over zich heen..quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:53 schreef APK het volgende:
Dat gaat leuk worden vanavond, bijna iedereen wil Tanja met haar gedrag confronteren
quote:TANJA en TALPA het verschil is dus NJLP en dat is de afkorting van NiJLPaard en die kunnen ook zo geeuwen en die krijg je met geen stok uit het water laat staan met een nominatie. Conclusie wie weet er een oppasser die ons kan helpen, die moeten we dan wel over de schutting gooien maar we redden er wel 12 bewoners mee.
Een Fok!-actie buiten de muur, dat gaat werken. Ze denken nog steeds dat ze Tanja niet mogen stemmen, dat moet maar eens veranderd worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben toch bang dat ze het weer héél voorzichtig gaan brengen en op geen enkel moment fel zullen zijn. Dan gaat het dus niet werken.
Als ze allemáál meedoen wil het ook op een voorzichtige manier nog wel werken, maar zoals het er nu voorstaat gaan ze er een nachtje over slapen en wordt het helemaal niets... Wat zijn het eigenlijk toch een stelletje mietjes... Roddelen achter iemands rug durven ze wel, maar de knuppel het hoenderhok in....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben toch bang dat ze het weer héél voorzichtig gaan brengen en op geen enkel moment fel zullen zijn. Dan gaat het dus niet werken.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:55 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ingrid wil dat Tanja uit 'r slof schiet vanavond.
als er 1 schaap...... blaaaaaaquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze allemáál meedoen wil het ook op een voorzichtige manier nog wel werken, maar zoals het er nu voorstaat gaan ze er een nachtje over slapen en wordt het helemaal niets... Wat zijn het eigenlijk toch een stelletje mietjes... Roddelen achter iemands rug durven ze wel, maar de knuppel het hoenderhok in....![]()
omdat Tanja Dido niet moet....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:52 schreef soapie het volgende:
Waarom doet zij dat gesprek niet zelf als ze het allemaal zo goed weet??![]()
Ik las op de blog dat ze nu ook niet meer voor de camera's wil bevallen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef noekje het volgende:
Ik vind Tanja een belediging voor alle zwangerschappen op de wereld. Extreme moeheid van wat??
Over gewrichten gesproken en het verweken, zij moet eens wat gaan doen aan haar conditie en zorgen dat die spieren wat in beweging blijven anders ligt ze na 3 weeën op de IC.
En omdat Dido bang is dat zij dan meteen de volgende keer door Tanja genomineerd wordt. Is vanmiddag ook tijdens de roddelsessie letterlijk zo gezegd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef Wup het volgende:
[..]
omdat Tanja Dido niet moet....
en Joost wil het graag, hij heeft nog geen ervaring met dit soort dingen
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef Bep het volgende:
Ik denk dat het gesprek heel lief gebracht gaat worden, Tanja gaat huilen en de groep excuseert zich en loopt beschaamt weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |