Tegen Ralph, hij had het over de foto van Joosts vriendin die voor hem stondquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:43 schreef miss_bleu het volgende:
tegen wie had roel het
"kan iemand deze natuurramp voor mij weghalen"
De vitamientjes zitten vlák onder de schil. Als je dus te dik schilt, eet je de appel vrij zinloos op.quote:
Ik dus ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef Flakkie01 het volgende:
Roel kan iemand even deze natuurramp weghalen ...dacht dat hij het over Tanja had
Idd bah!quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef MissX het volgende:wrom schakelen ze nou weer weg, het werd net leuk
Nu moet ik of Dido of Chantal aanhoren
Niemand zegt dat het makkelijk is Phileine... Maar ze probeert het niet eens, dát is het probleem...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef phileine het volgende:
nou ik vind het niet helemaal eerlijk, echt zwanger zijn is wel wat zwaarder dan zo'n zak aan je buik. Doen ze ook het verweken van je gewrichten, het maagzuur, de benauwdheid, gekneusde ribben en de extreme vermoeidheid bij?
Aan de andere kant onbegrijpelijk dat Tanja niet even op die loopband gaat staan, een kwartiertje zal het toch heus wel lukken. Zelfs als het pijn zou doen, zou ik dat toch wel doen lijkt me. Hoop wel dat de groep haar er nu echt op aanspreekt in plaats van nu zo te lopen gallen. dat vind ik ook weer zielig
je kan ook gewoon even het geluid uitzettenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef MissX het volgende:wrom schakelen ze nou weer weg, het werd net leuk
Nu moet ik of Dido of Chantal aanhoren
Ik vind ook dat ze echte baby's hadden moeten implanteren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef phileine het volgende:
nou ik vind het niet helemaal eerlijk, echt zwanger zijn is wel wat zwaarder dan zo'n zak aan je buik.
Dat was vanmiddag volgens Chantal (als ik me goed herinner) een reden om te zorgen dat iemand NIET wint.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Goeie vent is Ralph manIk weet ook zeker dat alsie dat geldbedrag wint hij een hoop weggeeft
Wat zei ze?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:46 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Dido zegt mooi waar het op staat
Dido en Joost zijn 'het' gesprek met Tanja aan het voorbereiden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:46 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Dido: "Wij vinden het jammer dat je geen deel meer uitmaakt van de groep"zellufs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |