Verheug je je er maar niet teveel op, ze zullen wel heel begripvol zijn en uiteindelijk gewoon eromheen lullen en vervolgens keer op keer achter dr rug lullen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:12 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Duidelijk stilte voor de storm en ze zijn allemaal bloednerveus.
Jottum het eerste echte BB dingetje komt eraan.![]()
O. Aha. In ieder geval gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, je kan zelf afvallen en door het kind er weer 10 kilo of zo bij krijgen, dan kom je per saldo dus niet aan.
Alles gaat dan naar je kind en niet naar jou.
Dat had ik dus ook, 54 kilo de zwangerschap in, en met 7 maanden nog steeds 54 kilo
Ze zit er nu lekker sociaal bij te praten omdat ze iets aanvoelt, dus nu krab iedereen achter zijn oren of ze het gaan doorzettenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het uitstellen tot bij/ na het eten. Beter gelijk, dan ben je er maar vanaf!!!
Precies, geen moment beter dan het heden en van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het uitstellen tot bij/ na het eten. Beter gelijk, dan ben je er maar vanaf!!!
Zal me niks verbazen na vandaagquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:17 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Precies, geen moment beter dan het heden en van uitstel komt afstel![]()
grapjasquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:15 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
O. Aha. In ieder geval gefeliciteerd![]()
Inderdaad.... er komen 10 woorden uit en we zijn weer dikke vriendjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:16 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Ze zit er nu lekker sociaal bij te praten omdat ze iets aanvoelt, dus nu krab iedereen achter zijn oren of ze het gaan doorzetten![]()
Ze zal het wel in de gaten hebben.... (ls ze slim is tenminste)quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:19 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl durft het bijna niet te zeggen, maar Tanja lijkt nu van minder passief en negatief dan tot nu toe.
Laten we hopen dat je ongelijk krijgtquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:19 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen na vandaag![]()
Eerst Roel en Dido die op het punt staan om te gaan zoenen en dan op het moment supreme het lekker laten varen en er niks meer van komt... echt een anticlimax...
Deze discussie zal dus ook wel niet plaatsvinden en zeker niet pieken![]()
![]()
oh? ze zei anders net nog dat de verloskundige ook erg goed kon liegen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:19 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl durft het bijna niet te zeggen, maar Tanja lijkt nu van minder passief en negatief dan tot nu toe.
Hoop doet levenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je ongelijk krijgt![]()
Ik had eik na het posten ook alweer spijt, want toen ging het meteen alweer mis.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:21 schreef milagro het volgende:
[..]
oh? ze zei anders net nog dat de verloskundige ook erg goed kon liegen.
iedere getoonde belangstelling van wie dan ook en zij wurmt er toch weer iets negatiefs in
onzin.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tjakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, punt voor Tanja.... "Als jullie die zak langerdan 36 uur dragen word je ook wel kribbig"
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |