maar wel té lek om te spelenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Ridge Racer is zo makkelijk he![]()
PSP Movie Creator vind ik zelf een top programma.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Met welk programma kunnen DVD's in 1 keer worden omgezet naar MP4-avc formaat?
Geen idee...quote:Op donderdag 15 september 2005 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Thanx, ziet er wel goed uit zo op het eerste gezicht.
Heeft de trialversie veel beperkingen?
Zet je PSP op engelsquote:Op donderdag 15 september 2005 15:00 schreef err het volgende:
Heb burnout gehaald, op eerste gezicht gaaf spel, alleen ik heb de nederlandse versieecht VRESELIJK
"wees dope op de schroothoop"
etc
is de US versie ook verkrijgbaar?
er mag er van mij wel 1 komen, maar volgens anderen is het gwoon bs. ik verheugde me er al op, maar ik geloof er niet echt meer in. waarom duurt het zo lang....quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is zo goed als zeker dat er nooit een downgrader komt. Dikke pech, hou het op origineel zou ik zeggen
Hehe, die ene site die zegt dat ze er mee bezig zijn verdiend nu gewoon dik $423.53.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is zo goed als zeker dat er nooit een downgrader komt. Dikke pech, hou het op origineel zou ik zeggen
Nooit bestaat niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:19 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hehe, die ene site die zegt dat ze er mee bezig zijn verdiend nu gewoon dik $423.53.
Maar op de site staat wel dat ie bijna klaar is...![]()
Nog even geduld voor Legend of Heroes.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef Onsokumaru het volgende:
ik wacht zelf op een goede rpg spel..
Whahahaha, wat een ding joh! Virtual Boy flashbackquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:14 schreef deGVR het volgende:
[afbeelding]
Metal Gear Solid Eye... Hmmmm... Ja, dat is behoorlijk solid inderdaad. Ik ga er niet mee in de trein zitten in ieder geval.
Sony goes Nintendoquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:14 schreef deGVR het volgende:
[afbeelding]
Metal Gear Solid Eye... Hmmmm... Ja, dat is behoorlijk solid inderdaad. Ik ga er niet mee in de trein zitten in ieder geval.
je moet betalen ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:27 schreef deGVR het volgende:
De TGS brengt nieuwtjes... En wát voor nieuwtjes.
Every Extend komt naar de PSP! Dit spel laat Lumines bibberend in de kou staan... Download de simpele (1 level) versie voor je PC en je komt erachter wat ik bedoel.
http://free-game-download(...)_e/every_extend.html
Ik kan niet wachten.
Volgens mij is het serieus. Het komt van psp411.com.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Is dat Metal Gear Solid Eye serieus of zo'n weer zo'n fan-made photoshop?
Sorry, dat was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:00 schreef SuperFruitig het volgende:
je moet betalen ?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:14 schreef deGVR het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |