Er komt helaasch geen remake voor de PSP, wel voor de PS3. Als het goed is ( heel waarschijnlijk ) zal er een prequel komen op de psp genaamd Final Fantasy Crisis Corequote:Op woensdag 14 september 2005 11:02 schreef rew- het volgende:ik wil em ook kopen... maar ik moet eerst FF7 uitspelen (ik heb em wel voor de PSX, maar wachtte op de remake voor de PSP)
PS3 FFVII remake is NIET in de maak. Was alleen een techdemo.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er komt helaasch geen remake voor de PSP, wel voor de PS3. Als het goed is ( heel waarschijnlijk ) zal er een prequel komen op de psp genaamd Final Fantasy Crisis Core
Matigquote:Op woensdag 14 september 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS3 FFVII remake is NIET in de maak. Was alleen een techdemo.
DAT wil ik dus ook weten !quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe unlock je bij Wipeout Pure de Classic tracks? De eerste heb ik al door Gold te krijgen in de Single Race op alle 8 de tracks van de Alpha en Beta tracks, maar de rest lukt nog niet.
Volgens een pagina op gamespot moet ik 25 Gold halen voor de volgende, maar ik heb er al 27 en nog steeds geen nieuwe track.
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:51 schreef cyberrobin het volgende:
Weet iemand ondertussen al hoe ik van MPH -> KMH maak bij Ridge Racer?
Ja dan moet je alsnog 100 euro betalen ofzo...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:17 schreef nlboy het volgende:
[..]
Je weet dat er nu 3 games halen, 2 betalen bij Free Record Shop is hè?
Ik doe die actie samen met vrienden.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja dan moet je alsnog 100 euro betalen ofzo...
bron ?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:46 schreef __Saviour__ het volgende:
hehe, 't is me eindelijk gelukt om het Gamma pack voor Wipeout te downloaden! Echt vet, zulke gratis nieuwe content!
En binnenkomt komt het delta pack, en dan nog de classic. En ook nog eens een Omega pack. Echt super.
er zitten 4 classic tracks al in de game, en nog eens 4 komen beschikbaar als downloadquote:Op woensdag 14 september 2005 17:49 schreef Morthill het volgende:
Uhm, tsja, ik heb 2 classic tracks. Volgens mij moet je in de time trials een aantal goude plakken halen voor die track. Daarnaast ook in die andere mode. (survival).
Welke firmware bedoel je 1.5 of 2.0? Mensen die van 2.0 (europa/usa) naar 1.5 willen is meestal de belangrijkste rede om zo homebrew games te spelen. En dat mag daarom hier niet besproken worden. Mensen die 1.5 hebben missen wel een officiele browser voor PSP, achtergrondje, etc. Maar houden het toch nog wel vaak, omdat je met 1.5 'homebrew' games kan spelen.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef Kontiki het volgende:
Ik lees hier en daar dat mensen liever niet de nieuwe firmware willen. Waarom is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |