Je hebt een speciale codec voor filmpjes AVC en je hebt WPA wireless beveiliging en je kunt fotos verzenden naar andere psp's via wifi.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:32 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg wat voor verschillen zijn er nog meer tussen versie 1.52 en 2.0, behalve dat je kan internetten? Ik zit er over na te denken, dat downgraden duurt me te lang...
Verder biedt 2.00 ook de ondersteuning voor AAC-audio (gebaseerd op mpeg4 en betere kwaliteit dan mp3's bij gelijke bitrates) en kun je nu ook BMP, GIF en PNG plaatjes bekijken en kun je nu óók je eigen wallpapers gebruiken in plaats van de standaard maandelijks veranderende achtergrondjes. Daarbij zullen toekomstige games firmware 2.00 vereisen, anders kun je ze niet spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Je hebt een speciale codec voor filmpjes AVC en je hebt WPA wireless beveiliging en je kunt fotos verzenden naar andere psp's via wifi.
Zeer waarschijnlijk wel ja!quote:Ik zie btw nog geen DELTA packik heb een USA wipeout, misschien ligt het daar aan?
Is al een oplossing voor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daarbij zullen toekomstige games firmware 2.00 vereisen, anders kun je ze niet spelen.
Wie zegt dat ??quote:Daarbij zullen toekomstige games firmware 2.00 vereisen, anders kun je ze niet spelen
Inderdaad. Dat gezanik ook altijd over downgraden en firmware's lager dan 2.00.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:56 schreef BIGGI het volgende:
Dat pauper gepraat over 1.5 en 2.0.. koop gewoon die games .. als je wilt kutten met homebrew proggies koop er dan een PDA bij.. armzalige mannetjes hier
Tamagotchi verkoopt beter dan winning eleven 9 auchquote:1. Shin Sengoku Musou 4 Moshouden PS2
2. Super Robot Taisen J GBA
3. Tamagotchi DS
4. WE9 PSP
5. Gyakuten Saiban DS
6. Gyakuten Saiban Limited edition DS
7. Famicon Mini SUper Mario Brothers GB
8. FirePro returns
9. Brain Training DS
10. Stand Alone Complex PSP
11. Gokujou Seitoukai (extreme student council ?!) PS2
12. Dr. Mario & Panel de pon GB
13. Mario tennis advance GB
14. Soft brain training DS
15. Moto GP4 PS2 (ouch)
16. Shin Sangoku Musou Moshouden Treasure Box PS2
17. WE9 PS2
18. Jump Super Stars DS
19. Shin Sangoku Musou Moshouden Premium Pack PS2
20. Brother in arms PS2
Die Jappen zijn gek op dat soort dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Tamagotchi verkoopt beter dan winning eleven 9 auch
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat gezanik ook altijd over downgraden en firmware's lager dan 2.00.Ik ben blij dat ik de mijne meteen heb geupgrade en ik kan niet wachten tot de volgende firmware upgrade met nieuwe features!
Via de wipeoutbrowserquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
voor usa hoort het deltapack al lang beschikbaar te zijn. waar probeer je het te downloaden?
Dude, het is gewoon non-boeiende informatie die niemand hoeft te weten. Je mag best zeggen hoe tof burnout is maar zeg dat dan niet 4 weken voor de officiele release en hoe goed je gedownloade haxx0rz programmatjes zijn want dat wil niemand horen en laat eigenlijk alleen zien hoe totaal NIET tof je bent. Ik heb niks tegen isoloaders, dont get me wrong, maar kom dan niet aanzetten met 1 zin:quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:07 schreef Onsokumaru het volgende:
We zanniken niet we discussieren over 1.5 en 2.0 !!
Jullie demoniseren.. JA DEMONISEREN alleen.. van oeh.. dat mag je niet doen hoor.. of je mag niet zo denken..
![]()
![]()
waarom worden jullie dan boos als de ander al die spellen downloaden ?
Dat maakt jou toch geen fluit uit.. jij download ze niet..
jij koop ze..ik hou van spellen.. ik speel een uur lang en ga naar de volgende..
ik raakt hartstikke verwend daardoor..lekker.... ik zal nooit met 1 spel tevreden zijn..
Ik heb dat met spellen .en . een ander met sex ..alhoewel mijn vriendin niks te klagen heeft !!
Veel respect voor diegene die het kopen. die houden de pspscene levend..
maar ik kan dat nie.. elke maand een spel kopen.. ben een arme student hoor !! geen zoontje van een yuppentruck !!![]()
Rawr!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude, het is gewoon non-boeiende informatie die niemand hoeft te weten. Je mag best zeggen hoe tof burnout is maar zeg dat dan niet 4 weken voor de officiele release en hoe goed je gedownloade haxx0rz programmatjes zijn want dat wil niemand horen en laat eigenlijk alleen zien hoe totaal NIET tof je bent. Ik heb niks tegen isoloaders, dont get me wrong, maar kom dan niet aanzetten met 1 zin:
WOA 1.5 HAXX0RZ BURNOUT ILLEGAAL W000TTTTTt1111111111 eins eins eins!!!111
want dat is niet echt tof
Ow en ik ben ook student, hoor je mij klagen, fucking sissy, zoek een baan
Wat dacht je dan van NeoCD... WOOOOOOOOOT !!!quote:Je weet niet wat je mist. .
Mijn PSP stond echt stof te happen tot ik die homebrew dingen aan de praat kreeg
MAME !!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |