abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30640822
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 17:32 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg wat voor verschillen zijn er nog meer tussen versie 1.52 en 2.0, behalve dat je kan internetten? Ik zit er over na te denken, dat downgraden duurt me te lang...
Je hebt een speciale codec voor filmpjes AVC en je hebt WPA wireless beveiliging en je kunt fotos verzenden naar andere psp's via wifi.

Ik zie btw nog geen DELTA pack ik heb een USA wipeout, misschien ligt het daar aan?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2005 17:34:56 ]
  Donald Duck held vrijdag 16 september 2005 @ 17:44:04 #227
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30641141
voor usa hoort het deltapack al lang beschikbaar te zijn. waar probeer je het te downloaden?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30641236
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Je hebt een speciale codec voor filmpjes AVC en je hebt WPA wireless beveiliging en je kunt fotos verzenden naar andere psp's via wifi.
Verder biedt 2.00 ook de ondersteuning voor AAC-audio (gebaseerd op mpeg4 en betere kwaliteit dan mp3's bij gelijke bitrates) en kun je nu ook BMP, GIF en PNG plaatjes bekijken en kun je nu óók je eigen wallpapers gebruiken in plaats van de standaard maandelijks veranderende achtergrondjes. Daarbij zullen toekomstige games firmware 2.00 vereisen, anders kun je ze niet spelen.
quote:
Ik zie btw nog geen DELTA pack ik heb een USA wipeout, misschien ligt het daar aan?
Zeer waarschijnlijk wel ja! Maar anders kun je altijd proberen via je PC de Delta Pack te downloaden vanaf www.yourpsp.com.
  vrijdag 16 september 2005 @ 17:50:19 #229
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30641340
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:02 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dislectie foutje...
pi_30641406
sorry om dit te zeggen ..

Als je een psp koopt , denk eerst aan of je wel die spellen gaat kopen...
Je weet al zolang dat de psp uitkomt .. maar toch koop je hem... ook al was hij te koop bij verschillende zaken.. (import) Ok hij is dan duurder , maar dat haal je weer eruit met de spellen die je op de memcard zet..
Oh ja.. vergeten te zeggen koop ZEKER een 1 gb kaart !!

Downgrade gaat nog lang duren.. ze gaan al die gasten , die in september een PSP gekocht hebben melken als een melkkoe..
Ze moeten eerst maar doneren , zodat die programmeurs vet binnen zijn !!

Heb er zelf geen last van.. heb 1 psp 1.5 en 1 psp 2.0 ..
Dus wie er een versie 1.5 wil hebben .. bod begint op 600 euro

It feels good to have a 1.5 !!
But also great to have a 2.0
if you never take a riscs , you never drink champagne !!
  vrijdag 16 september 2005 @ 17:54:43 #231
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30641465
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Daarbij zullen toekomstige games firmware 2.00 vereisen, anders kun je ze niet spelen.
Is al een oplossing voor.
pi_30641513
quote:
Daarbij zullen toekomstige games firmware 2.00 vereisen, anders kun je ze niet spelen
Wie zegt dat ??

Speel zelf WE 9 op een 1.5 !!

moet je wel zeggen hij crasht wel als ik hem afsluit...das ook nie goed voor je PSP !!
pi_30641519
Dat pauper gepraat over 1.5 en 2.0.. koop gewoon die games .. als je wilt kutten met homebrew proggies koop er dan een PDA bij.. armzalige mannetjes hier
pi_30641583
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 17:56 schreef BIGGI het volgende:
Dat pauper gepraat over 1.5 en 2.0.. koop gewoon die games .. als je wilt kutten met homebrew proggies koop er dan een PDA bij.. armzalige mannetjes hier
Inderdaad. Dat gezanik ook altijd over downgraden en firmware's lager dan 2.00. Ik ben blij dat ik de mijne meteen heb geupgrade en ik kan niet wachten tot de volgende firmware upgrade met nieuwe features!
pi_30641586
oh.. zoontje van een juppentrucker komt effe langs.. om te zeggen dat we paupers zijn !!

PDA.. .. is dat zo`n zakagenda .. lekker wijs ermee rondlopen..moet ik bij mn pa wezen..!!
  vrijdag 16 september 2005 @ 17:59:31 #236
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30641608
quote:
1. Shin Sengoku Musou 4 Moshouden PS2
2. Super Robot Taisen J GBA
3. Tamagotchi DS
4. WE9 PSP
5. Gyakuten Saiban DS
6. Gyakuten Saiban Limited edition DS
7. Famicon Mini SUper Mario Brothers GB
8. FirePro returns
9. Brain Training DS
10. Stand Alone Complex PSP
11. Gokujou Seitoukai (extreme student council ?!) PS2
12. Dr. Mario & Panel de pon GB
13. Mario tennis advance GB
14. Soft brain training DS
15. Moto GP4 PS2 (ouch)
16. Shin Sangoku Musou Moshouden Treasure Box PS2
17. WE9 PS2
18. Jump Super Stars DS
19. Shin Sangoku Musou Moshouden Premium Pack PS2
20. Brother in arms PS2
Tamagotchi verkoopt beter dan winning eleven 9 auch
push it to the limit
pi_30641675
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Tamagotchi verkoopt beter dan winning eleven 9 auch
Die Jappen zijn gek op dat soort dingen. .
PES/WE doet het vooral goed in Europa .
-
pi_30641711
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 17:58 schreef P-Style het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat gezanik ook altijd over downgraden en firmware's lager dan 2.00. Ik ben blij dat ik de mijne meteen heb geupgrade en ik kan niet wachten tot de volgende firmware upgrade met nieuwe features!
Je weet niet wat je mist. .
Mijn PSP stond echt stof te happen tot ik die homebrew dingen aan de praat kreeg
MAME !!!!!!!!!!
-
pi_30641716
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
voor usa hoort het deltapack al lang beschikbaar te zijn. waar probeer je het te downloaden?
Via de wipeoutbrowser
pi_30641825
We zanniken niet we discussieren over 1.5 en 2.0 !!
Jullie demoniseren.. JA DEMONISEREN alleen.. van oeh.. dat mag je niet doen hoor.. of je mag niet zo denken..

waarom worden jullie dan boos als de ander al die spellen downloaden ?
Dat maakt jou toch geen fluit uit.. jij download ze niet..
jij koop ze..ik hou van spellen.. ik speel een uur lang en ga naar de volgende..
ik raakt hartstikke verwend daardoor..lekker.... ik zal nooit met 1 spel tevreden zijn..
Ik heb dat met spellen .en . een ander met sex ..alhoewel mijn vriendin niks te klagen heeft !!

Veel respect voor diegene die het kopen. die houden de pspscene levend..
maar ik kan dat nie.. elke maand een spel kopen.. ben een arme student hoor !! geen zoontje van een yuppentruck !!

Alhoewel een Landwind net betaalbaar is voor mijn pa
pi_30641956
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:07 schreef Onsokumaru het volgende:
We zanniken niet we discussieren over 1.5 en 2.0 !!
Jullie demoniseren.. JA DEMONISEREN alleen.. van oeh.. dat mag je niet doen hoor.. of je mag niet zo denken..

waarom worden jullie dan boos als de ander al die spellen downloaden ?
Dat maakt jou toch geen fluit uit.. jij download ze niet..
jij koop ze..ik hou van spellen.. ik speel een uur lang en ga naar de volgende..
ik raakt hartstikke verwend daardoor..lekker.... ik zal nooit met 1 spel tevreden zijn..
Ik heb dat met spellen .en . een ander met sex ..alhoewel mijn vriendin niks te klagen heeft !!

Veel respect voor diegene die het kopen. die houden de pspscene levend..
maar ik kan dat nie.. elke maand een spel kopen.. ben een arme student hoor !! geen zoontje van een yuppentruck !!
Dude, het is gewoon non-boeiende informatie die niemand hoeft te weten. Je mag best zeggen hoe tof burnout is maar zeg dat dan niet 4 weken voor de officiele release en hoe goed je gedownloade haxx0rz programmatjes zijn want dat wil niemand horen en laat eigenlijk alleen zien hoe totaal NIET tof je bent. Ik heb niks tegen isoloaders, dont get me wrong, maar kom dan niet aanzetten met 1 zin:

WOA 1.5 HAXX0RZ BURNOUT ILLEGAAL W000TTTTTt1111111111 eins eins eins!!!111

want dat is niet echt tof

Ow en ik ben ook student, hoor je mij klagen, fucking sissy, zoek een baan
pi_30642031
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dude, het is gewoon non-boeiende informatie die niemand hoeft te weten. Je mag best zeggen hoe tof burnout is maar zeg dat dan niet 4 weken voor de officiele release en hoe goed je gedownloade haxx0rz programmatjes zijn want dat wil niemand horen en laat eigenlijk alleen zien hoe totaal NIET tof je bent. Ik heb niks tegen isoloaders, dont get me wrong, maar kom dan niet aanzetten met 1 zin:

WOA 1.5 HAXX0RZ BURNOUT ILLEGAAL W000TTTTTt1111111111 eins eins eins!!!111

want dat is niet echt tof

Ow en ik ben ook student, hoor je mij klagen, fucking sissy, zoek een baan
Rawr!
En zo is het
pi_30642167
Deze "juppentrucker" heeft een fulltime baan waarmee die z'n geld verdient, niet iedereen hier op dit forum is 14.

Als je je games downloadt prima, maakt mij echt helemaal niets uit, ik wordt alleen beetje misselijk van dat "ooeeh ik heb een 1.5 PSP nu ben ik echt hip" gedoe wat je op internet tegenkomt.

Het is nog erger als er gezegt wordt "ha jij hebt 2.0 en ik heb 1.5, jij bent echt dom".

Tuurlijk, als je wilt bespreken wat je 1.5 zo tof maakt; go ahead!!
Echter het "ik heb 1.5" geblaat.... boooooring!

Owja Onsokumaru, geen geld voor spellen maar wel 2 PSP's kopen? Van die 250 euro kan je een stuk of 6 games kopen
pi_30642187
quote:
Je weet niet wat je mist. .
Mijn PSP stond echt stof te happen tot ik die homebrew dingen aan de praat kreeg
MAME !!!!!!!!!!
Wat dacht je dan van NeoCD... WOOOOOOOOOT !!!
pi_30642258
pi_30642305
Genso Suikoden I & II komen naar PSP:

Deel 1 en 2 van de psx worden geport naar psp, komen beide op 1 UMD.
Nu maar hopen op een snelle Engelse versie!

bron: http://psp.ign.com/articles/651/651407p1.html
pi_30642375
moet je wel zeggen.. dat mijn geld het meest uitgaat naar reizen..
Ik reis vaak naar familie naar het buitenland.. en daarvoor heb ik geld nodig..

En een baan.. heb erzelfs 2.. !! maar mijn studie is bijna afgelopen.. dus..

ik heb 1 psp gekregen van een goede uitwisselingskameraad en die andere heb ik gekocht !!

WTF.. zit ik hier me eigen ook nog te verdedigen..
en nee.. als jullie goed gelezen deed ik het niet om stoer mee te doen..maar om te narren !!

vrijdag 16 september 2005 @ 18:26:19 #248
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30642380
Ik bekijk de games eerst en als 't me goed bevalt dan koop ik die in de winkel. (net als PC)
(en soms wacht ik tot ie budget-game wordt)

En nu einde discussie?
pi_30642541

Isch goe !!
pi_30642584
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')