Voor de groepsvorming is het wel goed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:41 schreef Maurisico het volgende:
Enne... komt er nog één bij: Joost...
Aanspreken gaat niet helpen: dan staat Tanja weer in de belangstelling en die trekt zich weer terug in haar schulp... geeft geen weerwoord en loopt weg...
weigeren!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:44 schreef flugeltje het volgende:
O verdomme.... ik moet zo de PC afstaan aan m'n mannetje.... Net nu het misschien spannend gaat worden.
Zou ik niet zo stellig van zijn. Het is gewoon wachten totdat iemand het echt beu is en haar de waarheid vertelt. Ik zie Lieske hier bijvoorbeeld wel voor aan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Zwakken af natuurlijk.
denk om je hartquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan die Chantal d'r vuile tyfushoerenbek net houden met haar slappe IKKE IKKE IKKE IKKE IKEE gelul!!!!!!!
Gelukkig mag ik het geluid van de streams aan laten staan, kan ik nog meeluisteren. Als het écht spannend wordt ruk ik 'm wel achter de PC uit.quote:
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:43 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ze beginnen voorzichtig en als ze daar negatief op reageert dan gaat de vlam in de pan
Jij hebt tenminste nog geluidquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik het geluid van de streams aan laten staan, kan ik nog meeluisteren. Als het écht spannend wordt ruk ik 'm wel achter de PC uit.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik het geluid van de streams aan laten staan, kan ik nog meeluisteren. Als het écht spannend wordt ruk ik 'm wel achter de PC uit.![]()
eensch..quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
Wow Joost, punten scoren!!
Ik snap niet hoe die mensen allemaal hun mond kunnen houden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Zou ik niet zo stellig van zijn. Het is gewoon wachten totdat iemand het echt beu is en haar de waarheid vertelt. Ik zie Lieske hier bijvoorbeeld wel voor aan.
Milagro ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef milagro het volgende:
we willen het horen
maar dat komt nog wel.
maar dan gaat Tanja huilen, en zal diegene die haar of zijn bek opentrekt ws weer excuses maken
omdat BB dat vraagt, omdat je nog zoveel weken ms met elkaar door al die deuren heen moet.
Tanja is een hopeloos geval, ik denk dat een grote bek geven tegen haar, nulkommanakko effect heeft, haar enkel sterkt op de een of andere kromme manier.
Als je hoort dat ze al verschillende keren zélf ontslag genomen heeft, omdat mensen kritiek op haar hadden.... Tanja accepteert NIETS van niemand niet, en als de ander voet bij stuk houdt, loopt ze weg, en gaat met een verbeten gezicht in een hoek zitten, lul maar raak, ik doe wat ik doe, en jullie vallen maar allemaal dood.
Lieske zou voor de sensatie mogen uitvallen , maar ergens denk ik ook , bespaar je de moeite, kind, en de energie, het frustreert je alleen maar meer, want je krijgt totaal geen sjoege van deze Blije Doos.
Alleen niet tegen de juiste persoon!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:47 schreef Martine73 het volgende:
Er worden nu echt wel goede dingen gezegt![]()
Komt nog wel hoor. Ik denk dat het voor velen nu al een openbaring is dat men allemaal hetzelfde nu denkt over Tanja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen niet tegen de juiste persoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |