klinkt als vroeger op de camping.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het overbuurmeisje en ik badmintonnen al een jaar (meer denk ik) samen als het windstil is. We hebben een veldje gemaakt op de straat, en soms spelen we ook dubbel met wat jongens. Vorig jaar was echt een topjaar, we bleven doorgaan (3 uur nonstop badminton) totdat we de shuttle niet meer zagen omdat het donker werd
.
That reminds me, ik moet nieuwe (betere) shuttles halen. (Kapotgeslagen/in de boom)
Over kinderrecht / onderwijs een heel stuk..quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat moet je precies typen dan?
Ohja, wat een debiele test was dat, die heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kolb ja
Domme ellendige kutgast
Leuk, dan is vandaag wel een goeie dag (tis hiet windstil). En je heb nog bijna 2 uur te spelen voor het donker isquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het overbuurmeisje en ik badmintonnen al een jaar (meer denk ik) samen als het windstil is. We hebben een veldje gemaakt op de straat, en soms spelen we ook dubbel met wat jongens. Vorig jaar was echt een topjaar, we bleven doorgaan (3 uur nonstop badminton) totdat we de shuttle niet meer zagen omdat het donker werd
.
That reminds me, ik moet nieuwe (betere) shuttles halen. (Kapotgeslagen/in de boom)
Bigbrotherquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef Renesite het volgende:
ff snel maar wat op het papier fletsen.
Bigbrother begint zometeen
PSV-Schalke '04quote:
bb is pauper.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef Renesite het volgende:
ff snel maar wat op het papier fletsen.
Bigbrother begint zometeen
sambal bij?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als Addo een goeie wedstrijd speelt moet ik mijn schoen opeten
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
vooruit kijken:Pquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:28 schreef Lizz-n het volgende:
TLK, zo als je ziet veel mensen leven met je mee(terwijl de wedstrijd nog niet eens begonen is)
Mond en klauwzeer is coolquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:28 schreef Lizz-n het volgende:
TLK, zo als je ziet veel mensen leven met je mee(terwijl de wedstrijd nog niet eens begonen is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |