Nou, omdat het anders zo warm is op 't hoofdquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom vind bijna iedereen altijd dat ik mijn haren kort moet hebben
Dan lijk ik ook jonger.,
Stoer he ?quote:
Van mij mag je het lang laten groeienquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom vind bijna iedereen altijd dat ik mijn haren kort moet hebben
Dan lijk ik ook jonger.,
Ik doe ze dan zo dat het toch wel lekker koel isquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, omdat het anders zo warm is op 't hoofd
brandquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef the_legend_killer het volgende:
mensen wat is merk in het engels
Ik kom er even niet op
wat is dat voor instelling waar je je persoonlijk voor moet stellen aan een leraar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al gedaan
[..]
Of tig keer jezelf voorstellen aan een leraar(die persoonlijk langskomt)
Neehee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
wat is dat voor instelling waar je je persoonlijk voor moet stellen aan een leraar.![]()
op school of bij jou thuis?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neehee.
maar de leraar komt langs en die leraar wil jou kennen.
We moesten vandaag voor een eigen dossier (over jezelf) ook iets schrijven.
Nog nooit zo' n kut les gehad
op schoolquote:
Daarom heb ik altijd een staart in. En het is praktischerquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, omdat het anders zo warm is op 't hoofd
Whehehehe...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
op school
Een dood gewone noorderpoortcollege.
Ze zeggen dat wij dat moeten doen omdat de mentor dan beter ons kan benaderen enzo
Sportiefquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:51 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd een staart in. En het is praktischer.
Zometeen even badmintonnen tussen al het leerwerk door.
Ik heb Bupa al een tijdje niet meer gezien.
Het overbuurmeisje en ik badmintonnen al een jaar (meer denk ik) samen als het windstil is. We hebben een veldje gemaakt op de straat, en soms spelen we ook dubbel met wat jongens. Vorig jaar was echt een topjaar, we bleven doorgaan (3 uur nonstop badmintonquote:
Wij moesten ook dingetjes over onszelf opschrijven. Ik had:quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:56 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Al het begin is moeilijk ...![]()
Wat moet je precies typen dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:56 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Al het begin is moeilijk ...![]()
Kolb jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wij moesten ook dingetjes over onszelf opschrijven. Ik had:
"Zeer direct. Kan goed tegen verlies. Kan humor erg goed waarderen. Niet geheel stressbestendig. Een denkertje (volgens Kolb)."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |