wat is daar nou leuk aanquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:39 schreef EvilWasp het volgende:
Voor de mensen die nog niet geobsedeerd zijn door de iPod Nano: Review
![]()
![]()
Nee, ik wist hetquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Of heb je het opgezocht?
Je hebt wel een kort lontje zeg![]()
ooh.. okequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:43 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hij is zo klein en mooi![]()
Het is een gadget, daar snappen meisjes niks van![]()
Ik had vorig jaar iemand in mijn klas die had alle Efteling liedjes op zijn iPod staan, en we gingen ze beluisteren tijdens Natuurkundequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb dat efteling liedje in mijn hoofd!
Van die poppen daar bij de Vogelrok of hoe heet het?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb dat efteling liedje in mijn hoofd!
Er was een review, waarbij ze em met 120 km/u uit een auto lieten vallen en toen was ie nog steeds niet kapot. FF zoekenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
Een ipod nanodie met 1 vinger nagel uit elkaar te halen valt, dus als je hem 1x laat vallen kun je de onderdelen bij elkaar gaan zoeken
Ja die ja !quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Van die poppen daar bij de Vogelrok of hoe heet het?
Deze dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Van die poppen daar bij de Vogelrok of hoe heet het?
Weet je toevallig of zit ook met de Creative Zen Micro hebben gedaan ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Er was een review, waarbij ze em met 120 km/u uit een auto lieten vallen en toen was ie nog steeds niet kapot. FF zoeken![]()
Hier: Stress Testing
Geen idee, misschien kan je even op die site tussen de reviews kjken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weet je toevallig of zit ook met de Creative Zen Micro hebben gedaan ?
Die designers zijn zeer getalenteerdquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef C2C het volgende:
k heb nu de ipod 20 gig, de nano lijkt me ook wel mooi opzich, apple maakt wel mooie dingen
Werkt goed hier.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
damn google doet het niet ?
bij mij wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
ja ik heb ze ontworpenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Die designers zijn zeer getalenteerd![]()
Deed je stiekem ook die actie van Ali G met Tupac no no noquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:02 schreef freiss het volgende:
Mijn hond zat toestraks opeens onder mijn bureau, maar ze mag helemaal niet boven komenIk weet niet hoe ze me heeft gevonden en hoe lang ze daar zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |