roze = 5 kiloquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef BlaBlub het volgende:
Hoeveel gewicht zit dr eigenlijk in de "buiken"??
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is juist cool, om gewoon niet mee te doen als je geen zin hebt ergens in, en je niet te laten dwingen door de groepsdruk en de camera's.![]()
ja. ze had de prinses van het huis kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:09 schreef milagro het volgende:
maar ze kan toch ook gewoon zeggen "jongens, ik denk dat een uur of half uur lopen acher elkaar te zwaar is voor me nu, maar zal ik dan gewoon ieder uur dat jullie lopen afwisselen met een kwartierje van mij?"![]()
![]()
![]()
waarom altijd meteen negatief reageren met een klaagzeikzeurtoontje
Da's toch het dubbele van een baby?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:11 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
5 in de rose
7 kilo in de blauwe
Nee dat kan niet hoor!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is juist cool, om gewoon niet mee te doen als je geen zin hebt ergens in, en je niet te laten dwingen door de groepsdruk en de camera's.![]()
O das goed te doen, deze weekopdracht is echt een beetje te simpelquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
5 kilo bij de dames, 7 bij de heren
Gemiddeld komen vrouwen zo'n 12 kilo aan tijdens een zwangerschap, sommigen zitten er ver boven, anderen er ver onder. Volgens de pufmevrouw vanmorgen draagt tanja 10 kilo extra mee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef jalla het volgende:
dat is wel zwaar, hoeveel weegt een baby doorgaans, 4 kilo? (heb echt geen idee)
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's toch het dubbele van een baby?
Ik vind dat de bewoners NU met z'n allen moeten gaan janken en zeggen dat ze naar huis willen, want door de kleur van de zakken weten ze al welk geslacht hun baby heeft.
Weg verassing.
vruchtwater placenta baby bij elkaar geteld denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind dat de bewoners NU met z'n allen moeten gaan janken en zeggen dat ze naar huis willen, want door de kleur van de zakken weten ze al welk geslacht hun baby heeft. ;'(
nee niet helemaal baby gemiddeld 3 kilo + 2,5 liter vruchtwater + placenta dan zit je wel op een gemiddelde van 5 - 7 kiloquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind dat de bewoners NU met z'n allen moeten gaan janken en zeggen dat ze naar huis willen, want door de kleur van de zakken weten ze al welk geslacht hun baby heeft.
Weg verassing.
Vruchtwater en placenta enzo wegen ook nog wat dus is wel prima zo..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weg verassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |