De hele tijd in BB vergallen voor iedereen zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:09 schreef No-Li-Ta het volgende:
Passief blijven is de geheime missie van TanNEE
Ik mag toch echt hopen van niet.... please...quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:09 schreef GraafD het volgende:
Tanja zelf gaat deze opdracht laten mislukken ik denk dat ze namelijk een 2 daagse cursus baby verzorging krijgen, luiers omdoen e.d
Camerashot draait nuquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het echt heel oninteressant nu, met dat shot op die horken in de hoek bijna zonder geluid.
Ben bang dat ze dat niet durven, Roel en Rikkert hebben dat zelfs uitgesproken van de week en Rob, Sjan en NatteLie gaven aan dat het toch geen zin had, want ze gaat er toch niet voor de bevalling uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
En het lijkt me toch dat Tanja bij de volgende ronde een stuk of 9 nominaties krijgt, of zouden de bewoners zo laf zijn dat ze zelfs dát niet durven?
Nee, want ook dat ziet ze wel als de nood aan de baby is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:12 schreef Knurkie het volgende:
wat misschien een leuke opdracht is voor Tanja zo een baby pop die net als een echte baby huilt en getroost moet worden gevoed enz enz kan ze oefenen
denk niet dat ze de opdracht zal volbrengen
Dat heb ik haar nog nooit horen vragen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef milagro het volgende:
[..]
daar heeft het geen donder mee te maken.
er wordt van de rest vd groep verwacht dat ze haar helpen, ontzien, meedoen, meeleven, lief zijn voor haar.
Gewoon weekopdracht, spullen klaarzetten etc.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:12 schreef Knurkie het volgende:
misschien een rare vraag maar waarom liggen ze allemaal in de slaapkamer?
komt er een bonus opdracht of doen ze echt wat Tanja doet?
o oke Thnx!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon weekopdracht, spullen klaarzetten etc.
ongelooflijk triest eigelijk...quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, want ook dat ziet ze wel als de nood aan de baby is.
Doe dan niet mee met Big Brother. Stom wijf. Het is geen opvangcreche voor jonge moeders die niet voor zichzelf kunnen zorgen!! (uitspraak moeder van Tanja!)quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat heb ik haar nog nooit horen vragen.
Ze had geen zin in deze kul en doet het dan ook niet vanwege de druk van de groep of de camera's. Groot gelijk imo.
ik heb ook geen pufklas gevolgd en mijn dochter is toch snel en gezond geborenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoeveel kinderen zijn er vroeger niet geboren zonder zo'n pufklasje dat heeft nix te maken met iets over hebben voor je kindje.
I second youquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe dan niet mee met Big Brother. Stom wijf. Het is geen opvangcreche voor jonge moeders die niet voor zichzelf kunnen zorgen!! (uitspraak moeder van Tanja!)
Bovendien, Tanja zei letterlijk dat ze dit thuis ook niet zou doen. Stom wijf. Heeft helemaal NIKS over voor haar kindje.
Omdat ze iedere week een opdracht krijgenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef D.Rose het volgende:
waarom heet het eigenlijk weekopdracht tewijl het maar 2-3 dagen duurt?
Nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoeveel kinderen zijn er vroeger niet geboren zonder zo'n pufklasje dat heeft nix te maken met iets over hebben voor je kindje.
Het maakt het MAKKELIJKER, anders waren die klasjes er in de eerste plaats niet geweest. En het is beter voor Tanja als ze zich aanpast aan de groep, anders ontstaan er weer wrijvingen waar ze om moet huilen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nou valt me mee dat ze dit zo plaatsen, is duidelijk wel verschil met voorgaande BB'squote:Op dinsdag 13 september 2005 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Commentaar bij Talpa. Overweldigend negatief, maar er zitten er nog bij die het voor Tanja willen opnemen.BB medewerkers zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |