ik had vergelijkbaar iets met die loop-the-loop met flight school ...quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef Repeat het volgende:
ik krijg het gvd maar niet voor elkaar om bij de boating school basic seamanship in 9,6 sec te halen. Dat je dus met een bootje moet gassen en dan stil moet komen te liggen tussen de boeien. Sneller dan 9,7 s gaat gewoon echt niet![]()
![]()
en ik wil die ook goud hebben
hoe doe ik dit?
quote:Description
Hold X to throttle forward and bring the boat to rest within the parallel buoys region.
Vehicle Given
Coastguard
Tactics
Hold X for 6 seconds, then release it and hold Square. You should come to a stop in the middle of the buoys, but you may need to try a few times as you need to get less than 9.6 seconds for gold.
ik dacht dat het ook niet kon, heb het ook iets van 100x moeten doen voordat het opeens goed ging.quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef Repeat het volgende:
ik krijg het gvd maar niet voor elkaar om bij de boating school basic seamanship in 9,6 sec te halen. Dat je dus met een bootje moet gassen en dan stil moet komen te liggen tussen de boeien. Sneller dan 9,7 s gaat gewoon echt niet![]()
![]()
en ik wil die ook goud hebben
hoe doe ik dit?
ja maar ook op 100% ??? , wat de vraag is dusquote:Op zondag 18 september 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Die bootschool hebben jullie over? Ik heb ze allemaal in 1 keer gehaald
Ja 100%. Net als de bike school, drive school. maar die flight schoolquote:Op zondag 18 september 2005 17:23 schreef coz het volgende:
[..]
ja maar ook op 100% ??? , wat de vraag is dus
geef hem aan _moder8or_quote:Op zondag 18 september 2005 17:32 schreef Repeat het volgende:
krijg het echt niet voor elkaar hoorheb het nou al zo vaak gedaan en sneller dan 9,7 kom ik echt niet
Kijk dat zocht ik nou heb 49 oysters en 49 picture'squote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef babba het volgende:
[..]
http://gta3.gamigo.de/downloads/ftp/1124647355_sas.rar
Met deze tool kun je je savegame inladen en dan laat ie zien wat je nog moet doenJe moet wel het .NET Framework hebben geinstalleerd.
Ook de auto school alles op 100%? amazing, ik kom nog niet in de buurt na een maand bij sommige... blijf vaak hangen in de 85% ofzo met een paar drive challenges op gold.quote:Op zondag 18 september 2005 19:10 schreef CittaR het volgende:
ik had alle schools uitgespeeld op 100%, allemaal redelijk snel... maar die ene die jou ook niet lukt met de boatschool, dat kon gewoon niet bij mij. dus toen had ik even de eigenschappen van de boot aangepast.... een andere manier kon ik niet verzinnen
Waar ik zo vaak problemen had: Dan moet je met je auto een paar meter op 2 wielen rijden. doe ik goed, maar bij aankomst had ik telkens 1% schadequote:Op maandag 19 september 2005 00:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Ook de auto school alles op 100%? amazing, ik kom nog niet in de buurt na een maand bij sommige... blijf vaak hangen in de 85% ofzo met een paar drive challenges op gold.
Flight school is simpelquote:Op zondag 18 september 2005 17:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja 100%. Net als de bike school, drive school. maar die flight school
Deal. Maar ik ben nog lang niet in Las Vegas.quote:Op maandag 19 september 2005 10:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Flight school is simpel
mag jij mijn drive school doen doe ik jou flying school
weken mee aan het prutsen , ondertussen doe ik hem binnen een uurtjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |