ik schoot vliegtuig neerquote:Op zondag 4 september 2005 23:57 schreef coz het volgende:
http://img336.imageshack.us/my.php?image=bugje9xg.jpg
over bugjes gesproken.. missie niet failed
![]()
Heb hem vanmiddag gehaald en nog geen seconde spijt van gehad, wat een heerlijke gamequote:Op dinsdag 13 september 2005 11:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Als ik jou was zal ik gewoon de PC-versie halen.Het is veel overzichtelijker/mooier PC-versie is goedkoper dan de Xbox-versie
Je mag me bedankenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag gehaald en nog geen seconde spijt van gehad, wat een heerlijke game![]()
dood kan je altijd. zit je in een auto en de auto ontploft --> doodquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Is er ook een cheat waarbij je niet dood kan
Ja dus: BAGUVIX
dat dacht ik dus ook, totdat ik van een dak afsprong en ik mn parachute niet wilde gebruikenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:08 schreef coz het volgende:
er staat ook niet voor niets in de OP
BAGUVIX : bulletproof
maar ik denk dat de meeste dat wel redelijk onder 'niet dood gaan' verstaan .. edoch goede tip aan _moder8or_![]()
Je gaat wel dood als je te dicht bij een explosie staatquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:08 schreef coz het volgende:
er staat ook niet voor niets in de OP
BAGUVIX : bulletproof
maar ik denk dat de meeste dat wel redelijk onder 'niet dood gaan' verstaan .. edoch goede tip aan _moder8or_![]()
dan heb je iets verkeerd gedaan denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je gaat wel dood als je te dicht bij een explosie staat![]()
Ik tik gewoon de code BAGUVIX in. Of tik je er nog 1 in?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan heb je iets verkeerd gedaan denk ik
ik kan op auto's staan terwijl ze exploderen zinder damage
ik heb een trainer met 27 cheats ofzo..quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik tik gewoon de code BAGUVIX in. Of tik je er nog 1 in?
Kwam er zomaar achter dat wanneer je in een voertuig zit, die ook gerepareerd wordtquote:Op woensdag 14 september 2005 09:49 schreef coz het volgende:
ik kan gewoon heel snel hesoyam intikken![]()
Ik ga straks de Ballas uitroeien. Lijers.quote:Op woensdag 14 september 2005 06:05 schreef VinnieJones het volgende:
Man het spel begint nu pas. Ik had in het begin nooit zin om te spelen, maar begin nu echt verslaafd te raken![]()
Ik kan nu m'n eigen territorium creeren, door die Ballas uit te roeien.![]()
Missies zijn ook vet leuker geworden
Heb een vriendin erbij![]()
En de dirty cops bellen me dag en nacht voor duistere opdrachten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |