inderdaad:quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef twi het volgende:
Als blikken konden doden, dan had Chantal nu Tanja wel een keer of drie morsdood gemaakt.
Ben ik wel blij om dat te horen..... ik dacht al, moet ik dit ook allemaal gaan meemaken? Dat trek ik dan niet.... ik schiet al zo snel in de lach.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ex-zwangere *kijkt naar dreumes* weet ik alleen te melden dat dat soort puf-lesje onwijs op mijn lachspieren werkten. Kheb 1x een introductieles gezien en had besloten om er niet aan mee te doen. Het was gewoon een te hoog 'rozewolkenmoedermaffiamutsen' gehalte.
(kan die Heidi even melden dat ontsluitingsweeën ook geen pijn hoeven te doen?Ik heb namelijk geen enkele ontsluitingswee gehad en er geen ruk van gevoeld dus!
)
jaaa zie je wel?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ex-zwangere *kijkt naar dreumes* weet ik alleen te melden dat dat soort puf-lesje onwijs op mijn lachspieren werkten. Kheb 1x een introductieles gezien en had besloten om er niet aan mee te doen. Het was gewoon een te hoog 'rozewolkenmoedermaffiamutsen' gehalte.
(kan die Heidi even melden dat ontsluitingsweeën ook geen pijn hoeven te doen?Ik heb namelijk geen enkele ontsluitingswee gehad en er geen ruk van gevoeld dus!
)
waarom dan? In deze situatie zou ik dnek ik blij zijn dat ik ergens WEL aan mee zou kunnen doen. Anders lig je er helemaal zo buiten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ikke.
En ze zouden van mij de vinketering kunnen krijgen. No way dat je mij op dat matje kreeg![]()
Tanja echter zit in BB, een groepsgebeuren bij uitstek.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
)
Eén wee en die duimt niet meer.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef BigBro000 het volgende:
ingrid:
[[url=http://img301.imageshack.us/img301/1586/snapshotstream11309051119086os.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |