WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:01 schreef Chocobo het volgende:
Brown,.... je bent een wereldgozer en ik hou van je, maar deze foto kan ik niet ongebruikt laten liggen. 'Poooost meeee' staat er helemaal over heen geschreven.... Met dank aan Quinny en O-Ren voor de kleding en het opmaken
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:11 schreef mr_Brown het volgende:
KLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTZAKKKKKKKKKKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had het niet eens gezien
ik draai me om, heeft een collega van me het op zijn desktop staan![]()
![]()
![]()
ik zeg huh??? hoe kom je daar nou weer aan????
Nieuw topic op Fok WHAHAHAHA
fucking lurker![]()
Dat is mogelijk nóg grappiger dan de foto zelfquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:11 schreef mr_Brown het volgende:
KLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTZAKKKKKKKKKKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had het niet eens gezien
ik draai me om, heeft een collega van me het op zijn desktop staan![]()
![]()
![]()
ik zeg huh??? hoe kom je daar nou weer aan????
Nieuw topic op Fok WHAHAHAHA
fucking lurker![]()
nee... maar wel 1 vol op mijn mond!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:13 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Heb je er eigenlijk nog kusjes bij gekregen op je tshirt?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee... maar wel 1 vol op mijn mond!!!![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cho, weerhou mij er eens van dit te kopen:
http://www.lik-sang.com/info.php?category=27&products_id=7103
hé vetbult.... heb jij dat kaartje met die foto's van dat abseilen nog ergens??quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
*oooooooooooooooooooooooooohhhhhhhh*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ja... ligt thuis bij mij...quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hé vetbult.... heb jij dat kaartje met die foto's van dat abseilen nog ergens??
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... ligt thuis bij mij...![]()
Zooodanquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cho, weerhou mij er eens van dit te kopen:
http://www.lik-sang.com/info.php?category=27&products_id=7103
Achterbank van je auto zekerquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... ligt thuis bij mij...![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zooodan![]()
heb een patij last gehad van deze gozer in dat spel
[afbeelding]
WHOEHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAquote:
Was wat planwerk maar okquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thank you!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zooooo gunt![]()
dat aan moeten horen ook![]()
Daan vond het niet echt sporen geloof ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef O-Ren het volgende:
Goedemiddag.....
Heerlijk dat opmaken van Brown
Zo om gelachen samen met Quinny en Chodie voorpret
En Daan verbaasd kijken naar Brown
Hij snapte er echt niks vanquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daan vond het niet echt sporen geloof ik![]()
Lekker poepquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:43 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hij snapte er echt niks van![]()
Hoe is het met je schat?
Hij wilde mij geen kusje meer gevenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef O-Ren het volgende:
Goedemiddag.....
Heerlijk dat opmaken van Brown
Zo om gelachen samen met Quinny en Chodie voorpret
En Daan verbaasd kijken naar Brown
En Daan zegt nu iedere keer als hij die foto ziet mamaquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daan vond het niet echt sporen geloof ik![]()
En 3 maal raden met wie Surfer over 3 weken avonddienst heeft?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thank you!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zooooo gunt![]()
dat aan moeten horen ook![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
En Daan zegt nu iedere keer als hij die foto ziet mama![]()
WHOEHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
En Daan zegt nu iedere keer als hij die foto ziet mama![]()
Ja geloof het ook. Dat naast Brown zitten en hem aankijken hoe hij opgemaakt werdquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:55 schreef O-Ren het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meen je niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die jongen heeft er een trauma aan overgehouden![]()
Ja idd daar hebben we geen foto vanquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja geloof het ook. Dat naast Brown zitten en hem aankijken hoe hij opgemaakt werdMet zo'n hoofd van wie ben jij?
Jammer dat we daar geen foto van hebben gemaakt.
Kalknageltje...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
En 3 maal raden met wie Surfer over 3 weken avonddienst heeft?
quote:
Das lang geledenquote:
Auw inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:22 schreef Chocobo het volgende:
OMGhttp://www.dumpalink.com/media/1126355090
AUWhttp://www.dumpalink.com/media/1126354120
http://www.dumpalink.com/media/1126257933
Aaaahhhhquote:Op woensdag 14 september 2005 07:50 schreef Quinny het volgende:
Waar komen babietjes vandaan?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:22 schreef Bastard het volgende:
Godver, nog 8 weken![]()
En ik ben morgen 2 jaar getrouwd
Daan deed het bij mij ook..... was in Leids,.... trekt die in een winkel mijn shirt omhoog en zegt 'baby'quote:Op woensdag 14 september 2005 07:50 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:22 schreef Bastard het volgende:
Godver, nog 8 weken![]()
En ik ben morgen 2 jaar getrouwd
Hahahahahahaquote:Op woensdag 14 september 2005 07:50 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 07:50 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Wanneer neuk jij eens raak dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 08:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ik ben zo benieuwd naar je kindje
En naar het leven dat je daarna hebt
Laat hem eerst eens neukenquote:Op woensdag 14 september 2005 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer neuk jij eens raak dan?
Hij is nu toch getrouwd? Mag hij dus neuken wat hij wil.. hij moet wel, rechten en plichten enzo in een huwelijkquote:
Dan houden wij het wel draaiende hierquote:
We hebben net een nieuw huis gekocht in Nootdorpquote:Op woensdag 14 september 2005 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer neuk jij eens raak dan?
Ja.. d'r is een contract he... max 3 keer per week..quote:Op woensdag 14 september 2005 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is nu toch getrouwd? Mag hij dus neuken wat hij wil.. hij moet wel, rechten en plichten enzo in een huwelijk
Wat klootzakquote:Op woensdag 14 september 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
TEEERING JODE HOEREN KUT KABINET.....![]()
Zalm verdedigt 'zijn' munt
De kosten van het levensonderhoud zijn niet gestegen sinds de introductie van de euro. Dat burgers toch dat gevoel hebben, wordt veroorzaakt doordat zij meer hebben uitgegeven dan ze in de portemonnee hadden.
Wil zooo graag dat K woord zeggen he![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:33 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen schatjes
Wat een heerlijke dag
Lekker vrij vandaag
In waar?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We hebben net een nieuw huis gekocht in Nootdorp![]()
Dus nu gaan we er voor
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:33 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen schatjes
Wat een heerlijke dag
Lekker vrij vandaag
Maakt dat je niet woest Gijs....quote:Op woensdag 14 september 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat klootzak
Hij weet echt niet waar hij over praat man!!
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
In waar?
Meen je dat nou Gijs... je badkamer is net af.. je woont er net een jaar ofzo
Ja gijs... maar het huis is pas volgend jaar augustus/ september klaar...quote:Op woensdag 14 september 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
In waar?
Meen je dat nou Gijs... je badkamer is net af.. je woont er net een jaar ofzo
Wat dacht je van dat uitgelezen gezicht van Dommer.. euuh Donner.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maakt dat je niet woest Gijs....Ik begin het strontzat te worden... kan De Geus ook wel schieten
Nieuwwwbouw ook.. poe poequote:Op woensdag 14 september 2005 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja gijs... maar het huis is pas volgend jaar augustus/ september klaar...
Dus we zitten hier zeker nog een jaar he..
Donner Gijs.... hou opquote:Op woensdag 14 september 2005 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat uitgelezen gezicht van Dommer.. euuh Donner.
Die heeft nooit wat gedaan, en heeft het ene schandaal na de ander!
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.. lekker schat!!
Is die dikke ook vrij dan??
Ja tis een nieuwbouw woningquote:Op woensdag 14 september 2005 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuwwwbouw ook.. poe poe
Gijs.. waarrr ligt Nootdorp dan?
Dikke neppe nieuwbouw kopende vieze tandpasta etende vet weghaal ham weg kauwende teringhond !!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 september 2005 09:42 schreef O-Ren het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ja die dikke is ook vrij want vandaag gaan we in ondertrouw![]()
OEEEEEEEquote:Op woensdag 14 september 2005 09:42 schreef O-Ren het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ja die dikke is ook vrij want vandaag gaan we in ondertrouw![]()
Gaat nu zo onwijs snel joh......quote:Op woensdag 14 september 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OEEEEEEE![]()
wat cool !
Nog maar even schat
Tijd voor verkiezingenquote:Op woensdag 14 september 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Donner Gijs.... hou opIk trek zijn ongeinteresseerde hoofd echt niet op TV
Alsof de bevolking moet luisteren of in de hoek moet staan. Hoe durf je kritisch te zijn... dat doen wij wel voor je
![]()
Leuk voor julliequote:Op woensdag 14 september 2005 09:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja tis een nieuwbouw woning... en nootdorp ligt langs de A12 bij Den Haag...
Tussen Delft en Zoetermeer...
Ik heb er geen vertrouwen meer in. Het is een zooitje..... we hebben echt nog laaaang niet de onderste steen van het OM gezien, hoop corruptie en naaistreken etc etc....quote:Op woensdag 14 september 2005 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tijd voor verkiezingen![]()
Maar ja, dan krijg je ook vast wel klootzakken daar te zitten.
Zou nu ook niet weten wie ik zou moeten stemmen ook.. ik denk dat ik Wilders help.
Het kutte aan het kabinet is.. ze nemen geen verantwoording voor zaken, ze schuiven alles met een glad gezicht van zich af. Vooral die Donner en Zalm zijn daar goed in
Sja, ze proberen de Nederlanders ook zo gek te krijgen als die Amerikanen.. "word maar bang"quote:Op woensdag 14 september 2005 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen meer in. Het is een zooitje..... we hebben echt nog laaaang niet de onderste steen van het OM gezien, hoop corruptie en naaistreken etc etc....
Donner stelt vorige week Nederland nog in een hogere staat van paraatheid...... puur afleiding van de huidige OM problematiek zeg ik je... beetje te veel Defcon films gekeken die zure kikker opblazende heras hek hoer !
WHAHAHAHAHAHHAAquote:Op woensdag 14 september 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
Hup er af, en met 150 de andere kant weer op
Ja mooi, dat was wel droog.. gewoon een kwartier niks zeggen.. hmzz waar blijft het nou?quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk voor jullie
Had je zin in, of moet je kleiner
Wat is het voor huis Gijsquote:Op woensdag 14 september 2005 09:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
Ja we moesten kleiner...
Armoede he![]()
Was fijn hequote:Op woensdag 14 september 2005 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen! Uitgeslapen vandaag
Uitslapen is heerlijkquote:
Og vandaar.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is het voor huis Gijs
En waarom kies je voor nieuwbouw eigenlijk, dat vind ik wel intressant.
Het is een 5 kamer 1 gezins woning met een tuintje..quote:Op woensdag 14 september 2005 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is het voor huis Gijs
En waarom kies je voor nieuwbouw eigenlijk, dat vind ik wel intressant.
Zal ik je eens in je anus pompen joh grote bitch van me!!quote:
quote:
Je weet dat het helemaal geen RS4 is? Maar gewoon RS3?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Twil niet echt vlotten vandaag he
RS4 al gehaald Gijs?
Heb ik allaaaaaaaaaaaaaaaaaaangquote:Op woensdag 14 september 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]Noot,... haal Skies en speel deze man
zoooveel plezier Gijsquote:Op woensdag 14 september 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ik allaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
Wat lul je nou verschrikkelijk uit je nek Gijs?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet dat het helemaal geen RS4 is? Maar gewoon RS3?
Dit is toch een nieuwe editie in de Tom Clancy RS reeks ?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet dat het helemaal geen RS4 is? Maar gewoon RS3?
Ja theeft ook wel zo zn voordelen denk ik.. vooral het stukje eigen maken.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is een 5 kamer 1 gezins woning met een tuintje..
We wilde beide een nieuwbouw woning omdat je dan zo'n lekker nieuw huis hebt waarbij alles meteen naar je zin is. Je begint dan echt opnieuw en je zit niet met eventuele veranderingen van vorige bewoners. zoals je bij een bestaand huis wel kan hebben.
Alles is vers enzo... heerlijk..
Er zitten ook vast wel dingen aan te komen zoals fouten tijdens de bouw enzo... maar dat zien we dan wel weer..
We hebben er erg veel zin in!!
Dat nalullen van andere kippen ookquote:Op woensdag 14 september 2005 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit is toch een nieuwe editie in de Tom Clancy RS reeks ?
Ik haal de 360 niet meteen nee.. verschillende oorzaken waarvan de belangrijkste zich over 8 weken aandient.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Jij nog Xbox games halen Gijs of wordt dit een van je laatste. Ik vond Black er ook wel cool uitzien. Jij haalde de 360 niet bij launch toch? Ik wil heel graag Oblivion en Kameo voor Xbox 360
Geeft niet, als je je hoofd uit die kont van Mario haalt had je het gezien.. nofiquote:Op woensdag 14 september 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las ergens Rainbow Six 3: Lockdown, mijn fout
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens echt iets tegen Mario hee
Eindredactie gamesquote:Op woensdag 14 september 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las ergens Rainbow Six 3: Lockdown, mijn fout
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik haal de 360 niet meteen nee.. verschillende oorzaken waarvan de belangrijkste zich over 8 weken aandient.
Ja... er moet nog wel leven komen in een nieuwbouw huis.. zeker waar..quote:Op woensdag 14 september 2005 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja theeft ook wel zo zn voordelen denk ik.. vooral het stukje eigen maken.
Maar er zit nog helemaal geen geest in, tis nog zo koud zon nieuwbouw woning.
En dan inderdaad niet de zaken van de vorige bewoner herstellen, maar wel die van de bouw natuurlijk.
Desalniettemin, toppie hoor voor jullie
Toch ben ik wel benieuwd naar de mario op de revolution...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens echt iets tegen Mario hee
Tja,... ik weet dat ze beloofd hadden dat we Mario op de TGS zouden zien maar ik lees nu weer wat andersquote:Op woensdag 14 september 2005 10:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd naar de mario op de revolution...
Ze zullen hem toch niet weer verneuken daar
Kheb geen idee Gijs.. ja.. wel een idee wat het word, maar zeker weten we het niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:49 schreef Chocobo het volgende:
Weet jij al wat het wordt eigenlijk B? En heb je al een naam?
Tja... op E3 zeiden ze ook dat ze een mega verrassing zouden hebben...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Hoe dan ook... ze zeiden ook dat Zelda in november uit kwam en dat Mario 128 een Cube spel zou worden
Ik vond het deze keer zooo moeilijk om namen te verzinnen. Maar we zijn er eindelijk uit. Ben nu met het project geboortekaartjes bezig.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen idee Gijs.. ja.. wel een idee wat het word, maar zeker weten we het niet.
Namen weten we al jaren Gijs
WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 september 2005 10:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die zijn ze nu nog aan het uitpakken waarschijnlijk...
Als het een jongen wordt heb ik zo'n idee hoe hij gaat heten... daar heb je het vaak genoeg over gehadquote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen idee Gijs.. ja.. wel een idee wat het word, maar zeker weten we het niet.
Namen weten we al jaren Gijs
Ik zal je zo eens een mail sturenquote:Op woensdag 14 september 2005 10:55 schreef Quinny het volgende:
Zo kind op de creche, alvast wat boodschappen gedaan voor het weekend, taart besteld en nu even uitpuffen achter de pc
Oh en mail gekregen van het mannetje. En dan denk je ahhh hij vraagt zeker hoe het met me gaat en dat hij me mist. Maar nee!
Hij is weer geil zekerquote:Op woensdag 14 september 2005 10:55 schreef Quinny het volgende:
Oh en mail gekregen van het mannetje. En dan denk je ahhh hij vraagt zeker hoe het met me gaat en dat hij me mist. Maar nee!
Y...yepquote:Op woensdag 14 september 2005 10:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ben nu met het project geboortekaartjes bezig.
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ga je daar nu ook een badkamer installeren?
Stroooooollllquote:Op woensdag 14 september 2005 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Suuuuuuuuuuuuuuuuurfer...gewoon een huis gekocht!
Gefeliciteerd Gijs!
Ga je daar nu ook een badkamer installeren?
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je zo eens een mail sturen
Beste beslissing sinds de tegemoetkoming van kinderopvangquote:Op woensdag 14 september 2005 10:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
maar dat laten we doen dit keer
Ja dit is een baard.. LIVE: beste uitvinding sinds het gesneden brood!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:51 schreef Chocobo het volgende:
Baard voor de meeste hier maar toch even posten.... respect hoor
Xbox Live Wins an Emmy
Sep. 13th, 2005 11:54 am PDT
Microsoft announced today that Xbox Live has been awarded a prestigious Emmy for Outstanding Achievement in Technology and Advanced New Media.
Nee.. dat is Arjan dan weer...quote:
Ik leer nog wel eens watquote:Op woensdag 14 september 2005 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beste beslissing sinds de tegemoetkoming van kinderopvang
Dus jullie weten wel wat het wordquote:Op woensdag 14 september 2005 10:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vond het deze keer zooo moeilijk om namen te verzinnen. Maar we zijn er eindelijk uit. Ben nu met het project geboortekaartjes bezig.
We hebben na lang kutten nu eindelijk 2 namen! Alles dubbel doenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jullie weten wel wat het word
Ja, het kan moeilijk zijn die namen.. vooral de ascociatie met kennissen enzo he.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We hebben na lang kutten nu eindelijk 2 namen! Alles dubbel doen
Dat is funes jaquote:Op woensdag 14 september 2005 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
de ascociatie met kennissen enzo he.
Namen is meervoud hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jullie weten wel wat het word
Sander v/vquote:Op woensdag 14 september 2005 11:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Namen is meervoud hoor.
tenzij we ons kind Rene m/v
Rens m/v
kees m/v
Bo m/v willen noemen
Sander is een hobbit naam hoorquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:02 schreef Chocobo het volgende:
Skies Strol...... ben nu onderweg naar Yusafasa,... dat east continent.... wat een spel ! Ik denk af en toe aan je. Oh dat heeft Strol ook gedaan en oh... dat heeft Strol ook gezien. Erg cool hoor
Ja,... ik maak deze helemaal af.... vreselijke zin in.. elke avond weer. En dan Manhuntquote:
Wel goed, uit een trog vretende vetklep.quote:
Ik hoop Brothers in Arms deze week uit te spelen, en dan ook Manhunt! Kunnen we samen gillenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... ik maak deze helemaal af.... vreselijke zin in.. elke avond weer. En dan Manhunt
En wat laat de Revo zienquote:Op woensdag 14 september 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
De Tokyo gameshow begint trouwens vrijdag, en volgens insiders wordt het de show die de E3 had moeten zijn.Veel speelbare Xbox360 titels waaronder Ridge Racer 6. En een realtime trailer van MGS4 op de PS3.
You will say WOWquote:Op woensdag 14 september 2005 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En wat laat de Revo zien![]()
Een controller
Ik zal je iets geven waar je op mag blazen !quote:Op woensdag 14 september 2005 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You will say WOW
Serieus GIjs, It'll blow you away.
Nog altijd even grappigquote:Op woensdag 14 september 2005 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je iets geven waar je op mag blazen !
Volgens mij gaan er een heleboel mensen ernstig teleurgesteld worden.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
You will say WOW
Serieus GIjs, It'll blow you away.
hahahhahahaquote:Op woensdag 14 september 2005 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je iets geven waar je op mag blazen !
Ik geniet vollop van de huidige titels. En er verschijnen genoeg originele titels op de concurenten van Nintendo, Rez, ICO, Okami, Katamari Damacy...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog altijd even grappigIk hoor je over twee jaar wel, als je op de 360 en PS3 nog steeds dezelfde games speelt als je nu speelt, alleen wat mooier.
Al die games zijn al uit, op Okami naquote:Op woensdag 14 september 2005 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik geniet vollop van de huidige titels. En er verschijnen genoeg originele titels op de concurenten van Nintendo, Rez, ICO, Okami, Katamari Damacy...
Dus?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die games zijn al uit, op Okami na
Doe eens normaal Gijsquote:Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
als je op de 360 en PS3 nog steeds dezelfde games speelt als je nu speelt, alleen wat mooier.
Serieusquote:
quote:
quote:er verschijnen
Wat hij zegt is dat na 5 jaar huidige consoles er nog steeds innovatie isquote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al die games zijn al uit, op Okami na
Tja.... wat is nieuw. Je denkt toch niet serieus dat Nintendo de enige maker is met innovatie toch? True ze zijn handheld koning maar op console gebied wordt het best dramatisch ! Denk dat de PS2 voor de meeste innovatie gezorgd heeft de afgelopen innovatiequote:Op woensdag 14 september 2005 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SerieusEnige nieuwe ervaring die ik ga krijgen op de 360 is FFXI, dat wordt mn eerste MMORPG. Verder zal er niets vernieuwends zijn.
[..]
De PS2 heeft met de Eyetoy en Singstar de meeste nieuwe dingetjes gedaan ja. Qua games is het echter huilen met de pet op, de vernieuwende games die er waren zijn commercieel gezien allemaal geflopt.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja.... wat is nieuw. Je denkt toch niet serieus dat Nintendo de enige maker is met innovatie toch? True ze zijn handheld koning maar op console gebied wordt het best dramatisch ! Denk dat de PS2 voor de meeste innovatie gezorgd heeft de afgelopen innovatie
Niet mee eens lekker chipie van me. Het lijkt wel alsof je te snel vergeet waar we naar toe zijn gegaan. Diverse genre's zijn drastisch veranderd tegenover de oude generatie games. Pak bv eens een GTA engine ! Redelijk briljant,.... of pak de art van Ico, of de nieuwe look van MGS. Er zijn zelfs hele nieuwe genre's ontdekt.... neem bv een Full Spectrum Warrior game of Brothers in Arms....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS2 heeft met de Eyetoy en Singstar de meeste nieuwe dingetjes gedaan ja. Qua games is het echter huilen met de pet op, de vernieuwende games die er waren zijn commercieel gezien allemaal geflopt.
Mjah, das waarquote:Op woensdag 14 september 2005 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet mee eens lekker chipie van me. Het lijkt wel alsof je te snel vergeet waar we naar toe zijn gegaan. Diverse genre's zijn drastisch veranderd tegenover de oude generatie games. Pak bv eens een GTA engine ! Redelijk briljant,.... of pak de art van Ico, of de nieuwe look van MGS. Er zijn zelfs hele nieuwe genre's ontdekt.... neem bv een Full Spectrum Warrior game of Brothers in Arms....
Ook het RPG en adventure genre is drastisch veranderd. Tuurlijk blijft het concept gameplay belangrijk maar gamers moeten ook eens kijken naar de fun factor. Mooiere graphics en beter geluid geven nou eenmaal een betere game-ervaring. Ook games en genres die al jaren bestaan. Het gaat dus niet altijd maar om vernieuwde gameplay.
Maar dat staat los van het feit dat ik denk dat ze ook dat weer naar nieuwe grenzen gaan brengen met de nieuwe consoles !
Ook de art/stijl valt voor mij binnen de graphics..... dus los van het feit dat jij dat ook vind zijn we het daar dus over eens !quote:Op woensdag 14 september 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, das waarGTA is inderdaad een flinke stap voorwaarts, en FSW en BiA was ik inderdaad vergeten als nieuwe genres. Overigens ben ik het niet eens met mooiere graphics = betere game-ervaring. Ik zie dat simpelweg niet zo, artstijl is wmb veel belangrijker.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook de art/stijl valt voor mij binnen de graphics..... dus los van het feit dat jij dat ook vind zijn we het daar dus over eens !
Ik ben alleen in mn meningquote:Op woensdag 14 september 2005 12:03 schreef kepler het volgende:
hey die discussie had ik gisteren ook al met Roy
doe die mario-bril eens afquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben alleen in mn mening
Het is niet zozeer Mario. Ik vind dat Mario ook te veel gehoereerd wordt, maar ik hou mn Nintendo bril wel op. Als je ziet hoeveel plezier ik nu weer met de DS hebquote:
het is gewoon het type games waar je van houdt, zo vind ik RPG's eigenlijk niet leuk en daarom is de PS2 ook een teleurstelling voor mij. Er komen wel een hoop leuke games op uit, maar op de Xbox toch meer. Ik noem een PGR3, Halo, Halo2, Forza, Ninja Gaiden.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is niet zozeer Mario. Ik vind dat Mario ook te veel gehoereerd wordt, maar ik hou mn Nintendo bril wel op. Als je ziet hoeveel plezier ik nu weer met de DS hebDat krijg ik never nooit met de PSP bijvoorbeeld. Qua consoles komt de PS2 ook alleen in de buurt vanwege de RPG's, de XBox is een enorme teleurstelling voor mij geweest, ondanks de 100 uur op live waar ik me kapot gelachen heb,
Skies?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:14 schreef kepler het volgende:
Misschien dat ik Skies ga proberen maar ik vraag me af of dat wat voor mij is
En dat zegt iemand die al 20 jaar Mario moet gamen... Gijs.. als je ergens tegen wil zijn moet je wel munitie hebben om je te verdedigen.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog altijd even grappigIk hoor je over twee jaar wel, als je op de 360 en PS3 nog steeds dezelfde games speelt als je nu speelt, alleen wat mooier.
Immer Mario, immer andere gameplay. Je denkt toch niet dat Mario Tennis en Mario voetbal hetzelfde spelen?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die al 20 jaar Mario moet gamen... Gijs.. als je ergens tegen wil zijn moet je wel munitie hebben om je te verdedigen.
Ja dat deel ik met je.. XBOX is voor mij ook de beste console, gewoon puur om de games. Mooi meegenomen dat ze ook de mooiste spellen hebben, en de beste MP ondersteuning.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:14 schreef kepler het volgende:
[..]
het is gewoon het type games waar je van houdt, zo vind ik RPG's eigenlijk niet leuk en daarom is de PS2 ook een teleurstelling voor mij. Er komen wel een hoop leuke games op uit, maar op de Xbox toch meer. Ik noem een PGR3, Halo, Halo2, Forza, Ninja Gaiden.
nee?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Immer Mario, immer andere gameplay. Je denkt toch niet dat Mario Tennis en Mario voetbal hetzelfde spelen?
Pikmin, Wario, Nintendogs?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
nee?
Kunnen ze zoiezo niet een keer een nieuwe held bedenken?
Wario.. kom nou.. maar vooruit, voordeel van de twijfel dan.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pikmin, Wario, Nintendogs?
en Xbox Live ben ik idd vergetenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat deel ik met je.. XBOX is voor mij ook de beste console, gewoon puur om de games. Mooi meegenomen dat ze ook de mooiste spellen hebben, en de beste MP ondersteuning.
Ik pijp mn xbox als het zou kunnen..
Vond toch Xbox live ook een beste vernieuwing/ innovatiequote:Op woensdag 14 september 2005 11:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja.... wat is nieuw. Je denkt toch niet serieus dat Nintendo de enige maker is met innovatie toch? True ze zijn handheld koning maar op console gebied wordt het best dramatisch ! Denk dat de PS2 voor de meeste innovatie gezorgd heeft de afgelopen innovatie
Ik zal eens intens van jou gaan genieten!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
Elke console heeft games gehad waar ik intens van heb genoten.
Wat een links antwoord zegquote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
Nou je het zegt Gijs.. poldermodel in werking hierquote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een links antwoord zeg
WHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op woensdag 14 september 2005 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal eens intens van jou gaan genieten!
Hahahahahahaquote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs,....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
Maar jij bent altijd al besluitloos geweestquote:Op woensdag 14 september 2005 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
Maar strol heeft wel een punt... ik heb het ook hoor...
Op GC heb ik genoten van RE4
Op Ps2 van FFX, God of War en MGS
Op Xbox van NG en RS3
Stap in dan grote klootzak!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar jij bent altijd al besluitloos geweest
knuffel?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je je auto alweer terug dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Stap in dan grote klootzak!!![]()
Ik zou serieus HEEL hard moeten nadenken... Ik kan eigenlijk niet zonder Final Fantasy... Maar niet kiezen voor NIntendo is ook geen optiequote:Op woensdag 14 september 2005 12:47 schreef Chocobo het volgende:
ALS ik maar 1 console mocht overhouden dan zou het de PS2 zijn !
Ja joh, dat is ook wel zo uiteindelijk, maar ik bekijk alles in het grotere geheelquote:Op woensdag 14 september 2005 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
Maar strol heeft wel een punt... ik heb het ook hoor...
Op GC heb ik genoten van RE4
Op Ps2 van FFX, God of War en MGS
Op Xbox van NG en RS3
Ja mooi... gijs.. kost me weer 300 euro hequote:Op woensdag 14 september 2005 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je je auto alweer terug dan?
Nou dat is geen geld moet ik zeggenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi... gijs.. kost me weer 300 euro he
APK en kleine beurt... + 2 banden achter
Vorige week gemaakt zekerquote:Op woensdag 14 september 2005 13:02 schreef kepler het volgende:
net op Discovery een documentaire over wat er zou gebeuren als een orkaan New Orleans treft... de documentaire had gelijk![]()
hahahahahaquote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Chocobo het volgende:
whahahahahaha... onwijs flauw maar ik heb er wel om gelachen![]()
http://www.yourdailymedia.com/media/1126543636
Nou... als ik het moet pinnen vind ik het aardig wat hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat is geen geld moet ik zeggen
Ook in het groter geheel sucked Mario.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja joh, dat is ook wel zo uiteindelijk, maar ik bekijk alles in het grotere geheel
Ohw please, kom eens met wat nieuws joh, gek.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook in het groter geheel sucked Mario.
300 minuten hangen aan een touw is ook zwaar.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou... als ik het moet pinnen vind ik het aardig wat hoor
nee al een paar jaar oud zelfs, ze lieten ook zien hoe hoog het water zou komen te staan. Ze hadden zelfs een oplossing voor het waterprobleem, maar ja dat is nu te laat...quote:
hahahahaquote:Op woensdag 14 september 2005 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook in het groter geheel sucked Mario.
Ja hallo, wij weten toch ook hoever we onder water staan als de dijken het begeven... hebben ze achteraf ook gelijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:06 schreef kepler het volgende:
[..]
nee al een paar jaar oud zelfs, ze lieten ook zien hoe hoog het water zou komen te staan. Ze hadden zelfs een oplossing voor het waterprobleem, maar ja dat is nu te laat...
Huhquote:Ik weet echter niet naar welk e-mail adres ik moet sturen als ik vragen over InfoServices zit.
Whahahahahahahquote:
Wat is er mis mee trouwensquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahah
M'n mailtje...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat is er mis mee trouwens
Ik zal je iets droogs geven !quote:Op woensdag 14 september 2005 13:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
hahahaha
Vandaag wel de dag van de droge opmerkingen hier hoor
Ohquote:
dat weet ik ook wel, maar vond het wel toevalligquote:Op woensdag 14 september 2005 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hallo, wij weten toch ook hoever we onder water staan als de dijken het begeven... hebben ze achteraf ook gelijk.
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:08 schreef Bastard het volgende:
Beetje goed gelovig die Kepler hoor.
Ja, stom toeval dat ze die docu nu uitzenden inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel, maar vond het wel toevallig
Jong, zeeverkenner, sexuele voorkeur nog niet bepaald,.......... ja... wat verwacht je Gijsquote:Op woensdag 14 september 2005 13:08 schreef Bastard het volgende:
Beetje goed gelovig die Kepler hoor.
Dat is waar... waar zit ik met mn hoofd ook.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jong, zeeverkenner, sexuele voorkeur nog niet bepaald,.......... ja... wat verwacht je Gijs
ik zal je mijn sexuele voorkeur eens laten zienquote:Op woensdag 14 september 2005 13:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jong, zeeverkenner, sexuele voorkeur nog niet bepaald,.......... ja... wat verwacht je Gijs
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:17 schreef silver-surfer het volgende:
Wil ik B een mailtje sturen vanuit onze werk mailbox.. dus ik type zijn voornaam in ..... daarna ctrl+k
Poef... mailbox vast.. en ook niks meer doen he... kan hem niet eens sluiten
Wachten,... je Ldap querie of PAB access hangt .... B. staat niet in de mailbox voor zover ik weetquote:Op woensdag 14 september 2005 13:17 schreef silver-surfer het volgende:
Wil ik B een mailtje sturen vanuit onze werk mailbox.. dus ik type zijn voornaam in ..... daarna ctrl+k
Poef... mailbox vast.. en ook niks meer doen he... kan hem niet eens sluiten
Nerdquote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wachten,... je Ldap querie of PAB access hangt .... B. staat niet in de mailbox voor zover ik weet
Update.... 70912 .... Nee?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:25 schreef Chocobo het volgende:
Hele coole kart crash compilatieLang en cool !
http://abum.com/?show_media=11487
Refresh gedaan,...... *not responding* Ik moet dik 5 minuten wachten. Jij beheert Remedy stink kind. Maken !quote:Op woensdag 14 september 2005 13:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Update.... 70912 .... Nee?
Krijg tyfusquote:Op woensdag 14 september 2005 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Refresh gedaan,...... *not responding* Ik moet dik 5 minuten wachten. Jij beheert Remedy stink kind. Maken !
pijnlijke sportquote:Op woensdag 14 september 2005 13:25 schreef Chocobo het volgende:
Hele coole kart crash compilatieLang en cool !
http://abum.com/?show_media=11487
Goed idee Rensquote:Op woensdag 14 september 2005 11:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Namen is meervoud hoor.
tenzij we ons kind Rene m/v
Rens m/v
kees m/v
Bo m/v willen noemen
Ik heb je geCC't voor de followup hoer.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:30 schreef silver-surfer het volgende:
B.. Infoservices vraag al gedaan?![]()
Waarom zou ik Gijsquote:Op woensdag 14 september 2005 13:35 schreef Chocobo het volgende:
Gijs jij vraagt toch de EAN code aan ?
Ik zag Sander zoiets posten in een worklogquote:Op woensdag 14 september 2005 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom zou ik Gijs
Wij vragen zoiezo nooit een EAN code aan...
Cute maar neequote:Op woensdag 14 september 2005 13:31 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Goed idee Rens
Jongen Rens
Meisje Renske
Hebben jullie wel een idee wat ik doe?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zag Sander zoiets posten in een worklog
quote:Uw registratie is voldaan, er is een mail terug gestuurd ter bevestiging.
totaal niet Gijsquote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hebben jullie wel een idee wat ik doe?![]()
He,... mijn veter zit los !quote:Op woensdag 14 september 2005 13:46 schreef Bastard het volgende:
Ik moet trouwens uitkijken wat ik mail naar klanten tegenwoordig.
Ik stond op het punt om het volgende te sturen:
[..]
Nee totaal niet... maar t zal niet veel zijn ..quote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hebben jullie wel een idee wat ik doe?![]()
Goh... gijs... dat had je bijna je baan gekost man ..poeeehhhhhquote:Op woensdag 14 september 2005 13:46 schreef Bastard het volgende:
Ik moet trouwens uitkijken wat ik mail naar klanten tegenwoordig.
Ik stond op het punt om het volgende te sturen:
[..]
een simpel stuntvlieger van Level One.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat voor vlieger heb je nou dan?
Incl anker?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:03 schreef kepler het volgende:
[..]
een simpel stuntvlieger van Level One.
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goh... gijs... dat had je bijna je baan gekost man ..poeeehhhhh
Oh ja!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ga jij eerst nu maar eens bungeejumpendan praten we wel verder
Ik zou zo graag willen maar het duurt nog wel even voordat we allemaal weer bij elkaar kunnen komen. Bruiloft, kids,... weg zomerquote:Op woensdag 14 september 2005 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ga jij eerst nu maar eens bungeejumpendan praten we wel verder
whahahaquote:Op woensdag 14 september 2005 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou zo graag willen maar het duurt nog wel even voordat we allemaal weer bij elkaar kunnen komen. Bruiloft, kids,... weg zomerIk hoop volgend jaar weer te kunnen
of als het mee zit dit jaar nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |