quote:Op maandag 19 september 2005 14:58 schreef XL het volgende:
[..]
Als je dan denkt als; kies ik voor parkeren in Nijmegen of voor iets wat ik liever wil?
Dan kun je nog steeds voor de Defender gaan.![]()
Dat is de surfschool van de Hot Zone. Heeft niets met de snowboardshop in Gerlos te maken. Buiten dat het dezelfde naam heeft en het altijd van dezelfde eigenaar was van de Hot Zone snowboardschool. Maar ik geloof dat dit tegenwoordig niet meer zo is. En waarschijnlijk dus ook geen connectie met dat ding in Bergen.quote:
Vervang dan de Polo voor een Golf GTI zodat je net iets lekkerder door de bochten gaat en net iets meer gas kunt geven. Of beter nog: Je vervangt hem voor een Passat. Iets moeilijker parkeren maar wel rijden als een jekko. Je koopt toch geen auto om te parkeren, maar om te rijden?quote:Op maandag 19 september 2005 15:09 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
lol, het is meer de vraag vervang ik mijn oude Cruzer of koop ik een poederboard erbij;
een polo voor makkelijk parkeren in de stad en de defender voor het groffere werk
de royale is relaxed, en een hoop beter dan de cruzer.... maarreh, ik zou dan eerder voor een baron gaanquote:Op maandag 19 september 2005 18:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is de surfschool van de Hot Zone. Heeft niets met de snowboardshop in Gerlos te maken. Buiten dat het dezelfde naam heeft en het altijd van dezelfde eigenaar was van de Hot Zone snowboardschool. Maar ik geloof dat dit tegenwoordig niet meer zo is. En waarschijnlijk dus ook geen connectie met dat ding in Bergen.
[..]
Vervang dan de Polo voor een Golf GTI zodat je net iets lekkerder door de bochten gaat en net iets meer gas kunt geven. Of beter nog: Je vervangt hem voor een Passat. Iets moeilijker parkeren maar wel rijden als een jekko. Je koopt toch geen auto om te parkeren, maar om te rijden?
Vertaling: Vervang je Cruzer voor een Royale of liever nog voor een nog iets beter board.
Dan kun je later altijd nog voor de Phaeton gaan als je echt in de 7de hemel wilt zijn...
ohw en XL, ik denk idd dat die discussie over Bataleon is gevoerd toen ik in Gerlos zat want ik kan me er niets meer van herinneren
Als je altijd op de weg (piste) of in de stad (park) rijdt koop je geen off-roader (off-piste board). Of je moet iets te compenseren hebben natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2005 14:58 schreef XL het volgende:
[..]
Als je dan denkt als; kies ik voor parkeren in Nijmegen of voor iets wat ik liever wil?
Dan kun je nog steeds voor de Defender gaan.![]()
Het is misschien wel een goed plan om een board te kiezen dat mijn oude gaat vervangen ja, want die is wel hopeloos beperkt. En een Royale is misschien een te 'kleine' stap omhoog.quote:
"En een Royale is misschien een te stap omhoog."quote:Op maandag 19 september 2005 21:44 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Het is misschien wel een goed plan om een board te kiezen dat mijn oude gaat vervangen ja, want die is wel hopeloos beperkt. En een Royale is misschien een te stap omhoog.
Iemand een tip als all- round freestyle board, waarmee je erg hard een piste afkunt en ook mee kan stunten? het off piste board komt dan volgend jaar wel
Dit meen je niet, 61 puntenquote:Op maandag 19 september 2005 23:38 schreef XL het volgende:
Een lichte openbaring die ik wel aandurf nu ik net een paar pitchers bier achterover heb gekegeld en onze persoonlijk record van de Jameson Quiz Night heb gezet (61 pnt).
Ik denk serieus na over de Burton Malolo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk zelf serieus na over de triumph als allround scheurplankquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef Komakie het volgende:
XL en Burton....![]()
Maar ehm... Waarom een Malolo???
Voor het poederrijden? want in dat geval zeg ik: Waarom geen Fish?
Aan de andere kant kun je met de Malolo wel meer dan alleen poederen....
ik heb een keer trouwens op een Fish mogen rijden en dat is wel een hele aparte gewaarwording. Het is bijna net zoals pisterijden maar dan door de poeder. Je hebt wel nog dat heerlijke gevoel dat je door heerlijke zachte poeder aan het rijden bent, maar je hoeft niet meer helemaal achterover te leunen enzo. Das helemaal goed
Daarnaast kun je hem iets korter rijden waardoor hij echt makkelijk tussen bomen door te rammen is als je even door een bos moet om offpiste te gaan
Maar ja... Ik heb me oude Burton Triumph nog en als ik die een beetje setback geef, is het bijna een Fish(alleen dan wel 1 die bijna 10cm langer is dan een Fish die ik zou rijden waardoor hij een stuk zwaarder rijdt...)
Ja! Goed hequote:
What's next... Een capstrap voor XL?quote:
De Missionquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef beerke het volgende:
[..]
What's next... Een capstrap voor XL?
![]()
Ik heb er mezelf op derde kerstdag ofzo het ziekenhuis ingeboard.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
niks tegen burton he
imy burton air
thnx xl btw. weet allee niet of ik daar zo blij mee moet zijn
zolang de pistes maar goed zijn, vind ik het prima. dat uitgaan is meer voor de andere (kuch pussy kuch) ik zal niet veel uitgaan. ik wil zolang mogelijk op de pistes kunnen staan. wij gaan trouwens niet met kerst maar we vertrekken op oudjaarsdag. met eigen vervoer. 1 januari zo vroeg mogelijk de pistes opquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:15 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb er mezelf op derde kerstdag ofzo het ziekenhuis ingeboard.
Heb er geen beste herinneringen aan....
Is al heel wat jaartjes geleden. Het is een behoorlijk apres-ski-oord. Pistes zijn OK. Eigenlijk is het allemaal prima zelfs. Alleen heb ik nog nooit zoveel beschonken mensen actief zien wintersporten. Dat ik mezelf het ziekenhuis heb ingeholpen was ontzettend veel pech. Ik viel bij een snelheid van nog geen 10 km per uur (vlak na het wegrijden). Maar viel bijzonder ongelukkig. Er waren geen andere mensen bij betrokken. Daar kan Solden dus niks aan doen. het telefoonnummer van de dokter is hetzelfde als mijn verjaardag (2207).... Voorbestemd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |