Lol ja die zitten bij mij in de klas, maffe lui hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 09:45 schreef Chanty87 het volgende:
^ Heej, heb jij toevallig Rob, Kevin en Stefan in je klas zitten?
(*is ook alweer 25+ uur absent geweest...)
Ach ja, tell me about it, ik heb vorig jaar bij ze in de klas gezeten.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef MOD het volgende:
[..]
Lol ja die zitten bij mij in de klas, maffe lui hoor
Ik begin maandag voor het eerstquote:Op woensdag 2 november 2005 18:28 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik maar 0 urenGoed begin, aangezien ik in het begin van deze opleiding het minste aanwezig was van iedereen
Anyho! Wie loopt er op dit moment stage? Bevalt het allemaal een beetje?
uhm voor die vakken gezaktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
*is weer ingeschreven voor 20.000 servicelessen*
Wie doet met me mee? Wiskunde 13, 16 en 17 + Nat11
quote:
hopelijk krijg je niet de WISD1,2,3,4,5,6,7 in je levenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:40 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]Ik heb de toetsen voor NAT11 en WIS13 gemist, want toen moest ik naar het ziekenhuis.
En verder heb ik gewoon geen wiskundeknobbel![]()
Ja maar belangrijkste is dat er leuke vrouwetjes zijn die die leuke mappen dragenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef MOD het volgende:
haha ja en die mappen (niet alleen van leuke vrouwtjes) zie je ook echt overal lopen op stationen enzo
Ik noem dat niet simpel. En ik ben overduidelijk niet de enige, want de servicelessen zitten elke keer stampvol.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hopelijk krijg je niet de WISD1,2,3,4,5,6,7 in je levenals je al voor de simpele wis vakken zakt
mijn dankquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik noem dat niet simpel. En ik ben overduidelijk niet de enige, want de servicelessen zitten elke keer stampvol.
We kunnen niet allemaal zo slim zijn als jij, geloof ik
jaa geloof het wel.. haddut net nodigquote:Op maandag 14 november 2005 11:08 schreef Chanty87 het volgende:
*schopje* Ligt dat glr-forum.tk nu ook alweer plat? Gaat lekker...
Manyakmisin kizim? Doe eens normaal?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:21 schreef freya_123 het volgende:
-knip-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |