Mja, versneld is weer minimaal 2,5 jaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zijn er geen opleidingen dan die je versneld kan doen! dat scheelt weer wat!
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ga juist geen HBO doen, maar gewoon een extra jaar MBO. Dus vandaar denk ik.
mentor uur gaat nooit door bij onsquote:Op donderdag 22 september 2005 23:12 schreef darkleroy het volgende:
morgen alleen maar maatschapijleer en mentor uur
boringgggg!!!!!!
Wij hebben maatschapijleer van K. Hut. Dat mentoruur gaat ze er altijd inproppen. Maar meestal morgen we eerder wegquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:04 schreef spenky het volgende:
[..]
mentor uur gaat nooit door bij ons
ghehe... heb niet zo goeie ervaringen met karin hutquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef darkleroy het volgende:
[..]
Wij hebben maatschapijleer van K. Hut. Dat mentoruur gaat ze er altijd inproppen. Maar meestal morgen we eerder wegzo'n ruim 40min
Een meisje dat bij mij in de klas zat, is ook gewoon moeiteloos doorgestroomd van DTP naar Multimedia.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ga juist geen HBO doen, maar gewoon een extra jaar MBO. Dus vandaar denk ik.
Ik heb Hut voor INT21, ze verteld constant hetzelfdequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:25 schreef spenky het volgende:
[..]
ghehe... heb niet zo goeie ervaringen met karin hutmja
ik had voor politiek van maatschappij een 4.8 en toen haddik het herkanst haddik een 2.8![]()
kbg van hoekstra is helemaal kutdie man kannut veel beter
Dat zeg ik, dan kan je wel gewoon instromen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:27 schreef saban het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken
Als ik nou geen HBO ga doen en toch een MBO4 wil
Dat is een andere Hut, haar zus wel te verstaan. k. Hut geeft MIJ en die Hut waar jij het over hebt geeft de AUT en INT vakken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb Hut voor INT21, ze verteld constant hetzelfdeGelukkig heb ik er nu vrijstelling voor (en ben ik vrijdags 4 uur eerder uit
)
Hoekstra heb ik ook voor KBG... Dies wel erg snel gek te krijgen is 't niet?
Me neither. En vooral niets uitleggen ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef BlueCurl het volgende:
hhaha de Hutten... ik heb ze allebij niet gemogen
wat een *utten
Homeworx is neer gehaalt door school, dacht ik. Glr gangsters is kut. Nu is het www.glr-forum.tkquote:Op woensdag 28 september 2005 11:41 schreef Chanty87 het volgende:
GLR Gangsters () was dat toch? Of is er weer een nieuwe?
(wat is er trouwens met Homeworx gebeurd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |