RPCZ haha op mijn stage was mijn taak het fixen van een opdracht die ze bij RPCZ niet voor elkaar kregen whahaha.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef dlennartd het volgende:
DlennartD meld zich!!
3e jaars Grafisch Vormgeven, klas V3H1, Stu# 49020!
Ben mometeel met men stage bezig bij het RPCZ in Vlissingen, chille shit maar ben toch wel aan vakantie toe.
* saban is ook ex-studentquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:13 schreef Orbeatle het volgende:
Er is hier wel een ex-GLR student die afgelopen schooljaar is gestopt. Maar daar heb je natuurlijk niet veel aan..
Hehe, grappigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef saban het volgende:
[..]
* saban is ook ex-studentik werk er nu :p
Afdeling automatisering. Computer problemen oplossen waar jullie studenten voor zorgenquote:
Als ze die pc's nou eens wegflikkerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef saban het volgende:
[..]
Afdeling automatisering. Computer problemen oplossen waar jullie studenten voor zorgen
Ojee, die dingen werden echt flink mishandeld daarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef saban het volgende:
[..]
Afdeling automatisering. Computer problemen oplossen waar jullie studenten voor zorgen
Ach ja, ik heb er ook als student gezeten, ik weet hoe ze ermee omgaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ojee, die dingen werden echt flink mishandeld daar. Niet door mij overigens
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |