In de smurfen zat ook zon vrouwelijke heks. Agatha heette die geloof ik. Ik probeer al dagen halfzacht een foto te vinden om aan te tonen dat Chantal de omgebouwde is en met die foto naar de chirurg is gestapt.... "ja. eeuh, doe maar zoiets"quote:
Bedoel je niet Eucalypta uit Paulus de Boskabouterquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In de smurfen zat ook zon vrouwelijke heks. Agatha heette die geloof ik. Ik probeer al dagen halfzacht een foto te vinden om aan te tonen dat Chantal de omgebouwde is en met die foto naar de chirurg is gestapt.... "ja. eeuh, doe maar zoiets"
O en: Goedemoooooooooooorgen!
Ze hebben er zin an vandaagquote:
jepquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:35 schreef sannuh het volgende:
hebben ze nieuwe badjassen ofzo?
Goed zo!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:37 schreef fantastrick het volgende:
[..]
jep
en laat ik nu net nutella op brood hebben vandaag....![]()
Ik denk ook 11.15 uur maar ik hoop pas vanmiddag om een uurtje of 5!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef Peter6000 het volgende:
Dido: ik sta nooit met een dosis humor op, dat krijg ik altijd van mijn kopje koffie
Zullen we wedden hoe laat de kraaiende lach van Chantal vandaag voor het eerst klinkt?
Ik denk 11:15 uur
Zeg jij anders 11:14 of 11:16, dan hebben we een competitie-elementquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:48 schreef Bergie het volgende:
[..]
Ik denk ook 11.15 uur maar ik hoop pas vanmiddag om een uurtje of 5!
Ingrid zender cheche.......KOOP EENS GOEIE BATTERIJEN!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |