schattig is niet het juiste woord, maar ik mag haar wel, alleen kan ik het niet waarderen dat ze zo aan die Menno klitquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:28 schreef Kimske het volgende:
ik vind Ingrid wel schattig... maar ben blijkbaar de enige? :$
Menno ziet het ook als een strategische zet, maar Ingrid denkt dat Menno echt iets in haar ziet maar Menno ziet Ingrid als speeltje, Menno denkt nu dat er geen camera's op hun gericht staan, Menno's hormonen beginnen een beetje op te spelen geloof ik, dat kan nog leuke beelden opleveren, ze hebben zin die 2...quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:27 schreef Showtime het volgende:
[..]
Misschien is het wel een strategische zet van hem om de hele week met Ingrid zo knus op te trekken. Aangezien hij genomineerd is wordt hij voor de kijker een stuk interessanter nu hij onderdeel van een "stelletje" is.
Voordat hij genomineerd was vertelde hij nog aan Ingrid dat hij met niemand een "stelletje" wilde vormen maar slechts vrienden wilden blijven.
Ingrid zal nog gekwetst worden door Menno. Als Dido morgen Menno voorsteld ff van bil te gaan in de slaapkamer zal hij zonder enige aarzeling direct zijn broek tot zijn knieen zakken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ingrid denkt dat Menno echt iets in haar ziet maar Menno ziet Ingrid als speeltje
Dat geldt voor de meeste mannen op dit forum ook denk ikquote:[b]
Ingrid zal nog gekwetst worden door Menno. Als Dido morgen Menno voorsteld ff van bil te gaan in de slaapkamer zal hij zonder enige aarzeling direct zijn broek tot zijn knieen zakken.
Daar is Dido te uitgekookt voor maar Ingrid gaat zo van bil, net als Lieske, die straalt ook veel seks uit...quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:32 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ingrid zal nog gekwetst worden door Menno. Als Dido morgen Menno voorsteld ff van bil te gaan in de slaapkamer zal hij zonder enige aarzeling direct zijn broek tot zijn knieen zakken.
Nee, dank jequote:Op dinsdag 13 september 2005 02:34 schreef Carla-tje het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste mannen op dit forum ook denk ik
verrassing........quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:39 schreef Carla-tje het volgende:
Ze moeten eigenlijk na donderdag een Antilliaan in het huis gooien....
Ja lekker, jammer dat de meesten al in coma liggenquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:39 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Jeetje wat een geslijm weer die 2Saaie tv
Alles goed met iedereen hier trouwens?
Nee, dat was Roel, maar dat is een paar dagen geleden...quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Probeerde Menno nou zijn stijve te verbergen?
Ach, ik leef nog en dat is heel bijzonder...quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:43 schreef Esmeetjuhh het volgende:
ja ook prima.... Jammer dat er weinig leven in bb is vannacht!!!!
'K weet wel zekerquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Probeerde Menno nou zijn stijve te verbergen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |