Tja zou idd zomaar kunnen ja... Zou me niks verbazen!!! Ik ga trouwens slapen mensen... Slaap lekker alvast en misschien tot morgen!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ingrid heeft wel erg veel mannelijke trekjes, ik twijfel tussen Chantal en Ingrid
Het zouden zomaar manwijven kunnen zijn...
oneensquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:49 schreef k_i_m het volgende:
Nah, Chantal niet. Zulke slinkse manieren hebben mannen niet.
INgrid ging toch o de meidenkamer slapen, nadat ze Rob wakker maakte.quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:49 schreef BtheBest het volgende:
4 maal slaapkamer.. Terwijl er geen fuck! te beleven is daar... Laat die eikels zorgen dat we Ingrid en Menno zien
Slaap lekker, bis morgen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:48 schreef Esmeetjuhh het volgende:
[..]
Tja zou idd zomaar kunnen ja... Zou me niks verbazen!!! Ik ga trouwens slapen mensen... Slaap lekker alvast en misschien tot morgen!!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:49 schreef k_i_m het volgende:
Nah, Chantal niet. Zulke slinkse manieren hebben mannen niet.
Dat zou zomaar kunnenquote:
Dat heb ik dan blijkbaar ne gemistquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:50 schreef Day het volgende:
[..]
INgrid ging toch o de meidenkamer slapen, nadat ze Rob wakker maakte.
Aan het plaatje?quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:53 schreef Esmeetjuhh het volgende:
ik kna trouwens geen plaatje inladen... iemand suggestie waar dat aan ligt????
Ze gingen samen de kamer in, Menno eerst. Ingrid deed (per ongeluk?) het licht, waardoor Rob wakker werd. Ingrid vloog weer uit de kamer, Menno erachter aan, gegiechel, een knuffel en beide naar hun eigen bed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:53 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Dat heb ik dan blijkbaar ne gemist![]()
Ok, tongzoen terug...quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:57 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Ach ik ga er morgen wel een keer goed voor zitten.. ga nu echt slapen!!! Kusssss allemaal
Ohwja?quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:25 schreef fantastrick het volgende:
Goedemorgen deze morgenWe gaan weer voor een actief dagje vandaag...
Zou leuk zijn.. inclusief Tanjaquote:Op dinsdag 13 september 2005 07:57 schreef Zw0rld het volgende:
Waarom komt er nou geen sergeant naar binnen stormen en die brult: over 5 minuten met volle bepakking buiten staan.![]()
wie weet vandaagquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:02 schreef whitef0x het volgende:
Goedemorgen!
Zo te zien/ lezen gisteren niet echt veel gebeurt hopelijk word het vandaag dan wat levendiger in Aalsmeer. Misschien dat ik er overheen gelezen heb maar nog steeds geen nieuwe weekopdracht dus??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |