lieske is lievquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:15 schreef Bergie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA....Geweldig toch, die Lieske....Zo lekker onschuldig en naief. Helemaal top. Van mij mag ze winnen!
Neeee, ze wordt steeds iets socialer! Ze zegt nu al dank je wel als ze als een aandachtstrekkende huilebalk in de tuin afgezonderd gaat zitten en iemand brengt haar een kopje thee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:16 schreef avotar het volgende:
ik vind tanja gewoon volledig a-sociaal.... ik vind gewoon dat zij eruit moet.. zwanger of niet.. maar ja... alle commercie er rond en zo..
hoop dat ze een paar weken voordat ze uitgerekend is bevalt.. des te eerder zijn we er vanaf..
baby mag maar 8 dagen gefilmd worden...
Viel me idd ook al op, gaat langzaam maar zeker wat vooruit met Tan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neeee, ze wordt steeds iets socialer! Ze zegt nu al dank je wel als ze als een aandachtstrekkende huilebalk lieve meid die ff alleen wil zijn, in de tuin afgezonderd gaat zitten en iemand brengt haar een kopje thee.
Rob zou Tanja nog doen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:22 schreef Bergie het volgende:
Het wordt eens tijd dat die Dido eens flink genegeerd wordt......Jezus wat heeft dat wijf een hoge dunk van zichzelf. En die Natte Lie is zo dom dat ze flink achter Dido aanloopt: "als zij populair is, dan ben ik het ook".
En die sukkel van een Rob geeft ze nog aandacht ook.....
Nat richt zich helemaal op Dido. Ze zijn vaak samen maar als je erop let is het negen van de tien keer Nat die achter Dido aantoffeltquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:22 schreef Bergie het volgende:
Het wordt eens tijd dat die Dido eens flink genegeerd wordt......Jezus wat heeft dat wijf een hoge dunk van zichzelf. En die Natte Lie is zo dom dat ze flink achter Dido aanloopt: "als zij populair is, dan ben ik het ook".
En die sukkel van een Rob geeft ze nog aandacht ook.....
Ze is 10:25 begonnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:30 schreef Uiruru het volgende:
is iemand aan het timen hoelang lieske deze keer poetst?
Komt omdat stream 1 op 't washok gericht is, waar wat rose en blauwe rugzakjes staan opgestapeld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb geen geluid op stream 2.... jullie?
Ze heeft wel eens 30 minuten ofzoiets 'r tanden gepoetst, geloof op de avond van de proefnominaties.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:30 schreef Nugget het volgende:
Lieske poetst nu vier minuten haar tanden en kijkt in haar spiegeltje of het al bloedt.
Precies 8 minuten gepoetst nu! Of is ze nog bezig?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens 30 minuten ofzoiets 'r tanden gepoetst, geloof op de avond van de proefnominaties.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:31 schreef twi het volgende:
[..]
Komt omdat stream 1 op 't washok gericht is, waar wat rose en blauwe rugzakjes staan opgestapeld.
Ze is klaar 8 minuten..... pfff ik doe er maar 2 minuten overquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Precies 8 minuten gepoetst nu! Of is ze nog bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |