Veel mensen hebben kritiek of willen het zelf leren. Op zich is Anal Projection toegangelijk voor iedereen. Er zijn al veel mensen die het kunnen en er les in geven. In het verleden gaf ik directies richting
http://www.beamerinmijnkont.nl met de melding dat daar een digitaal les pakket was. Dat was een outdated versie en ze hebben een nieuwe. Jammer genoeg kun je het niet tot nauwelijks op die site vinden.
MAAR... Ik heb dus wel de boekwerken van die site en beschikbaar gesteld voor jullie. Het zijn engelstalige PDF bestanden die gelezen kunnen worden met acrobat reader. De link kan alleen belezen worden als je ingelogd bent en kan blijkbaar niet publiekelijk opengesteld worden. Bij deze...log in met Username: DailaLama en Password: ikkandingenlatenzienviamijnanus. Ik hoop op de goeie wil van mensen hier dat ze niks verwijderen of onzin er op gaan plaatsen. Als iemand een betere host weet, laat het me weten
De bestanden zijn een 9 weekse cursus om anaal dingen te kunnen projecteren op de muur van je woonkamer/slaapkamer. Het is in de loop van 10 jaar steeds verder uitgebreid. Degene die het opzet luisterd naar kritiek op de site om de lessen zo toegangelijker en begripvoller te kunnen presenteren.
![]()
In het begin gaat het over het leren ontvangen van een beamer in je poepert en leren om de knoppen te bedienen via de spieren in je endeldarm. Gevolgd door te leren visualiseren, wat gebruikt kan worden om GTA: SA te spelen of the Matrix te kijken via je anus. Gidsen, geesten en anderen leren je om dat derde oog te openen. Langzaam werk je zo je weg omhoog tot je eerste voorstelling voor vrienden/familie.
Werkt dit echt? hmmm...van wat ik gezien heb wel. Heb dit pakket al aan een paar mensen gegeven en die zijn er goed mee bezig. Dus probeer het eens voor jezelf. Misschien zie ik je daarboven nog eens. Kunnen we lekker bakkie doen hehe