1 2 3 | &inputtekst1 = schaap &inputtekst2 = koe &inputtekst3 = geit |
1 2 3 4 5 6 7 8 | loadVariables("./externetekst.txt", ""); if (inputtekst3 == geit) { var veld3 = "inputtekst is geit"; } else { veld3 = "inputtekst is geen geit"; }; |
1 2 3 4 5 6 7 8 | loadVariables("./externetekst.txt", ""); if (inputtekst3 == geit) { var veld3 = inputtekst3; } else { veld3 = "inputtekst is geen geit"; }; |
("./externetekst.txt", "", _root) levert errors op, mag niet van Flash MX.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:58 schreef Googolplexian het volgende:
Je moet _root.inputtekst3 of _level0.inputtekst3 gebruiken (ook om daar de variabelen in te laden, dus: loadVariables("./externetekst.txt", "", _root) ... geloof ik (tijd geleden)).
kan ook zijn -net zoals in vorig geval- dat de variabel nog niet is ingeladen ... bouw een loopje van een seconde in of maak een preloader als dit het geval is.
1 | veld3 = inputtekst3; |
Ik schrijf ze zelf. Denk je dat ik misschien een typefout gemaakt zou kunnen hebben?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:30 schreef Googolplexian het volgende:
schrijf je het actionscript zelf of gebruik je de shortcuts? (+je en target symbooltje)
als je een pane maakt dan maakt Flash geloof ik automatisch de benodigde symbols aan in de Library. Deze staan dan in een apart mapje. Deze symbols kun je editen... probeer het wel eerst een beetje uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:33 schreef impakt het volgende:
Kan nog steeds niemand me vertellen hoe je het Scrollpane component kunt aanpassen? Weet dat het mogelijk is maar kan er niet veel over vinden in de Help functie
Kloptquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
als je een pane maakt dan maakt Flash geloof ik automatisch de benodigde symbols aan in de Library. Deze staan dan in een apart mapje. Deze symbols kun je editen... probeer het wel eerst een beetje uit.
Publishen en dan alles op 100% zetten (width en height).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:49 schreef BillyOcean het volgende:
Ehm vast een hele simpele vraag voor de echte cracks maar ik kom er niet uit...
Ik heb een flash movie maar als ik mijn browserscherm kleinermaak word mijn hele flash ook kleiner... Ik heb flashsites gezien waarbij alles dezelfde grootte blijft maar waar alles wat dichter op elkaar komt te staan... Dat wil ik ook! Maar hoe....??
Yup. Maar wat wil je nu?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:40 schreef BillyOcean het volgende:
kijk hier staat wat ik heb... en de boel staat nu op 100%... resize je browser scherm maar eens...
Dat kan niet in flash. Dan zou je de boel uitelkaar moeten halen. Een swf is 1 geheel... die kun je op een vast formaat exporteren of op 100% zetten (zodat ie resized).quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:47 schreef BillyOcean het volgende:
nou als je dat scherm nu resized bijft alles zichtbaar maar wordt kleiner... Er moet een mogelijkheid zijn dat alles te zien blijft en niet kleiner wordt, maar dus dichterop elkaar komt te staan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |